خاطراتی که به آسمان پرواز کردند...

یکی از دالتونا پیام داده سه رک علی محمد زاده رو یادته همکلاسی کارشناسی مون؟ 

میگم آره بابا مگه کسی بچه قشنگ ورودی شونو یادش می ره؟

میگه دیشب تصادف کرد فوت شد!

از شدت شوک چند لحظه احساس کردم قلبم ایستاد!!! یکدفعه حجم عظیمی از خاطرات دوران دانشجویی همراه با اندوه فراوان و بی سابقه ای به دلم هجوم آورد ... همین جوری اشک از چشمام مثل سیلاب ریخت! مثل بقیه ی همکلاسیای پسرم،تمام برخورد من با این آدم به صورت مستقیم شاید حتی شامل یکی دوتا سلام هم نشده بود اما مثل تمام همکلاسیای دیگه م به خوبی می شناختمش و خب توی خاطرات دسته جمعی و مشترکی که از همه ی همکلاسیام داشتم اونم حضور داشت و اتفاقا از اون پسرایی بود که علی رغم ظاهر فشن و بچه مایه دارانه ش بسیاااااار با مرام و دوست داشتنی بود حتی یادمه توی وبلاگ قبلیم از شیرین کاریاش دوتا پست گذاشته بودم که شاید برای دل خودم دوباره اینجا کپی شون کنم … بیشتر از اینا جوان مردنش قلبمو تیکه تیکه کرد... فکرشو بکن تا دیشبش خوب و سالم با دوستاش حرف زده سر فوتبال کرکری خونده و شیطنت کرده ولی فردا صبحش دیگه نفس نمی کشیده!!! چقدر مرگ نزدیکه!!! بیچاره خانواده ش…

دوستم یه عکس ازش برام فرستاد که از فیلم فارغ التحصیلی مون برداشته بود و متعلق به نمایش دادگاه مجازی بود که بچه های ورودی ما بازی کرده بودن و این بنده خدا نقش شاهد قتل رو بازی میکرد و یه عکس از سر مزارش برام فرستاد که عکسشو بزررررگ روی دسته گل گلایل زده بودن و زیرش نوشته بودن (حاج علی محمدزاده)عکسو که باز کردم احساس کردم آب جوش ریختن روی قلبم ... حسرت...اندوه...ترس...حیرت... کی می دونه یک ثانیه بعد زندگیش چه جوری نوشته شده؟ 

اینا رو می دونیم و بازم این طوری هیچی به هیچی زندگی می کنیم؟


پ.ن:اگر لطف کنید برای ایشون یه فاتحه بخونید ممنون می شم… 


آخ آخ
خدا رحمتش کنه

واقعا چقدر دنیا حقیره. تو یه آن همه ی آمال و آرزوهای آدمو پوچ میکنه 
خدا بیامرزتش و خدا رحمت کنه رفتگان شمارو...
ای دنیا...دلم می خواد زیر رو کنم این دنیا رو...
روحش قرین آرامش ...خدا به عزیزاش 
صبر بده ...
بعضی اوقات عکس هارو در شادی میبینیم غرق میشیم تو خاطرات و خنده و شوق ...و گاهی همون عکس میشه آینه دق ..

متاسفم .. امیدوارم قلبت آروم بگیره ... 



خدا رحمتش کنه...وخدا رحمت کنه رفتگان شمارو
واقعا خاطرات خوب توی لحظه های غم قدرت تخریب بمب اتم دارن ...
انقدر گریه کردم دارم خفه میشم به خدا... 
مرگ جوان خیلی دردناکه حتی اگر هفت پشت غریبه باشه...
دوشنبه ۴ دی ۹۶ , ۱۲:۲۹ مریــــ ـــــم
خدای من
خدا رحمتش کنه
خدا به خونوادش صبر بده
چه خوشگل هم بوده
واقعا...
اصلا لالم به خدا
هیچی نمی تونم بگم…
سلام

روحشون شاد
و
خدا رحمتشون کنه
:(
سلام...
ممنون
خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه 
:(
سلام
مرگ جوان خیلی دردناکه
مخصوصا برا خونوادش
اینهمه سال جلوی چشم خونواده اینطرف اونطرف برو یه دفعه ... 
خدا رحمتشون کنه و روحشون قرین آرامش
سلام
از همه بیشتر مادرش گناه داره واقعا
فکرشو بکن در فاصله چند ساعت عزیزترین قسمت وجودش رو از دست بده ...
الهی آمین ...خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan