عشقم نرگس

فصل نرگس رسیده...

مثل معتادی که خمار باشه دست هر عابر پیاده ای که یه شاخه نرگس می بینم بو می کشم و بی تاب می شم...

مگه میشه عاشق این زیبای دوست داشتنی نبود؟

مگه میشه با دیدن این خوشبوی نازنین مست نشد؟


آقا منم میییییییخوام! یه شاخه نه، لطفا یه دسته‌ی بزررررگ :):):)
هی میگم امروز واسه خودم بگیرم، فردا بگیرم!
عزیزززم 
آدرس بده برات یه سبد نرگس پست کنم :*
منم می خوام بگیرما ولی پول ندارم ...پوووول :)))
چه عاشقانه عاشقِ نرگسی ^^
عاشقانه می پرستمش ...من عاشق نرگس نیستم دیووووونه شم 
سلام
چه خوش سلیقه!! 
معلومه که نه! 
سلام
ممنون 
نمی دونم تا وقتی گل نرگس هست بقیه چه جوری گلای دیگه رو دوست دارن!
عزیزم *_*
خوشگلمی :) 
سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶ , ۰۸:۲۱ مریــــ ـــــم
نرگس عااالیههههه
عاالیییی
نرگس بس نظیره ... 
عشقه عشقه :)
نرگس ... آه...

همیشه آرزو داشتم یکی یه دسته گل نرگس بهم هدیه بده! 

متاسفانه حتی کسی دسته گل گلایل هم بهم نداد :|
واااااای دسته گل نرگس...فکر کن با نرگس سبد گل درست کنن...چه شووووود ...دلمان آب شد 
عه وا مگه همسرت برات گل نمی خره؟
من اگر ازدواج می کردم گل نرگسو یه جوری تو مهریه م می چپوندم که با زورم که شده بگیرم :))
نععع
همسر ما اعتقادی به گل نداره
و از اونجایی که خودش به گل حساسیت داره (عطسه و سردرد و ازین قسم!) دیگه تو مود گل خریدن نیست :|

آره حتما تو مهریه بچپون ! همون قدر که به بقیه ی مهریه عمل میکنند به همینم عمل خواهند کرد :))
خخخخخ
دلت پره هااااا ؛ )
جمعه ۱ دی ۹۶ , ۰۵:۴۴ פـریـر بانو
پس چرا من هنوز نرگس ندیدم😐
اتفاقا دیروز نرگس خریدم حریرجان 
یه چند روزیه گل فروشیا و دست فروشای کنار خیابون نرگس زیاد آوردن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan