یَخما

خب توی این هوا که خر تب می کنه سگ سینه پهلو، ما که عند گرمایی بودنیم شونصد لایه ی پشمی دور خودمون پیچیدیم روشم ایزوگام کشیدیم بازم سردمون می شه ! تو چه جوری ساپورت نازک می پوشی با یه تی شرت نخی تازه دکمه های بارونی پرپرکی مبارکم باز می ذاری؟ 

بخاری را بغل کرده جیییییغ می زند...


پ.ن:ولی جدا از شوخی حاضرم همه ی سال فصل سرما باشه هی قندیل ببندیم هی یخ بزنیم هی بلرزیم ولی یه روز تابستون لعنتی مسخره با اون گرمای بی نمکش نباشه ... والا 

دقیقاااا! منم خیلی گرماییم با پ.ن خیلی موافقممم D:
اوهوم :)
منم موافقم جانِ حوا :)
توی تابستون نابود میشم -_-
جانت سلامت جانانم :*
نابود مال دو دقیقه ست ... کل تابستون زاااار می زنم من تا برسم به پاییز :(
پنجشنبه ۹ آذر ۹۶ , ۰۸:۵۳ مریــــ ـــــم
همینکه بوی گند نمیدیم تو زمستون خوذدش نعمتیه
عاخ عاخ گفتیییییی...خودمون هیچی، مردم گرامی که لطف می کنن اعتقاد چندانی به استحمام و استفاده از مام ندارن یکی از معضلات بزرررررگ فصل لعنتی گرما می باشن :/

پنجشنبه ۹ آذر ۹۶ , ۱۱:۴۰ مریــــ ـــــم
منم جز همون مردمم
:|
جانم،کاری داشتی؟
:|
نه فدات شم... :|
راحت باش :)))
یعنی دقیقا اعتقادی به استحمام و استفاده از خوشبو کننده نداری یا اینکه تواضع می فرمایی برای جدا نکردن خودت از اقشار مردمی؟ :/ 
پنجشنبه ۹ آذر ۹۶ , ۱۱:۴۸ مریــــ ـــــم
:)))
اعتقادی ندارم
زمستونو دوس دارم چون ماهی یه بارم برم حموم مشکلی پیش نمیاد
بهت نمی اومد انقدر هپلی باشیاااا:)))
ولی من با همین بی اعتقادیم دوس می دارمت  :*
لا مشکل :)))))
(پاسخ را تایید می کند و نیشش را تا ته باز می کند)
پنجشنبه ۹ آذر ۹۶ , ۱۱:۵۲ مریــــ ـــــم
مامانم بچگیام تو حموم خیلی اذیتم میکرد
:|
منظورم شامپو ایناست
واسه همین متنفرم از حموم
عاخ عاخ اون کابوس بچگیای همه مونه
یادم باشه یه پست بذارم از خاطرات فرآیند زنده زنده پوست کنی در حمام توسط مادران گرام...شامپو بوژنه و قفل کردن سر بچه ی نگون بخت بین دو زانو و چنگ زدن به مغز سر و سوزش چشم و هزارتا بدبختی دیگر...
پنجشنبه ۹ آذر ۹۶ , ۱۱:۵۶ مریــــ ـــــم
اخ
دوباره برام صحنه های رعب انگیز حمام تکرار شد...
دلا بسوووووززززه....
:)))
چی چی و سرد باشه آقا! من خیلی گنجیشک طوری تو لونه ام یخ میزنم وقتی هوا سرده T_T

دقیقا چطور سردشون نمیشه این عزیزان؟ :|
من حتی کلاه کاپشنم رو هم میارم تا نصف صورتم ://
عااااخیییی از اون دسته دوستان سرمایی هستی پس حریرکم؟
واقعا من موندم چه جوری سردشون نمیشه :/
قیافه ت دیدنی میشه پس... از اون قیافه نی نی گونه های بغل کردنی :*
آره به شدت! تو خونه با پلیور و کلاه می چرخم زمستونا :دی
واقعاها :|

وویییی از خجالت آب شدم که🙈🙈
آره این بین خیلی ها میخندن بهم یا لبخند ملیح میزنن اما به کلیه‌ی چپم هم نیست! کار خودمو می کنم :دی
عزیززززمی
راحت باش گلم هر کی هم چپ چپ نگاهت کرد بگو تا قرمه قرمه ش کنم :)))
باشه باشه :)))
(و در حالیکه از این حمایت غرور برش می دارد می رود که همه را شل و پل کند) :دی
جان جان...
برو دارمت...

گرمایی ها الان خوشحالن
سرمایی ها زمستون

ولی من واقعا منطق اون "بکشم و خوشگلم کن ها" رو نمیفهمم که چکمه رو با ساپورت نازک توأمان میپوشن!
من گرماییم ولی هم الان خوشحالم هم زمستون :)
چکمه با ساپورت نازک عااالی بود :)))

ببخشید. سرمایی ها تابستون :))  اشتباه لپی بود
گفتم یه جاییش نمی خونه هااا :)))
اکشال نداره پیش میاد ؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan