خعلی خوشگل بودیم باد کردیم خوشگلتر بشیم ...

مادری سرشو کج می کنه، چشماشو باریک میکنه و زل می زنه به ورم صورتم و میگه:

تو چرا کبود نیستی پس؟

پدری از پشت روزنامه میگه:چرا کبوده، منتها بچه م یکم سیاه سوخته ست کبودیاش معلوم نیست به جای بنفش سبز و زرد شده :)))

خواهری همین طوری که چهارزانو لم داده رو مبل و چایی شو هورت می کشه میگه :شبیه بچه هایی که سندرم دان دارن شدی بین چشمات یه متر فاصله افتاده...

غرق دریای محبت شونم به خدا :/ 

چهارشنبه ۱ آذر ۹۶ , ۱۴:۳۴ محمدباقر قنبری نصرآبادی
باز خوبه در خونه و اهل خونه اینجوری‌ان...
:-)
متوجه نشدم منظورتونو؟
یعنی خوبه تو خونه نشستم بیرون نرفتم؟
اتفاقا از صبح زود چشم باز کردم یه کله تو خیابون بودم کلی هم مردم کج کج نگاهم کردن بعضیاشون واقعا فکر می کردن عقب افتاده م می اومدن کمکم :)))))
ای بابا :) ایشالا که هرچه زودتر بهتر بشید :)) 
سلاااام کم پیدایید؟!(البته بماند که خودم کلا بی معرفتم به وبلاگتون سر نمی زنم)
دکتر گفت احتمالا یه هفته ای طول می کشه تا ورم و کبودیا بره... بدبخ شدم رعفت…

عزیزم :))

ما همینطوری عاشقتیم ^_^
 ای جااان
من که عاخه می میرم برای تو ...با همین قیافه ی بیریخت و باد کرده م مهربون جان... :*
 سلاااام :)) نه شبیه این خواننده های خاموش شدم! وبلاگارو میخونم ولی کامنت نمیتونم بذارم نمیدونم چرا D: هستم و میخونم پستای شمارو ولی در سکوت :)
نه این چه حرفیه بی معرفت نیستید نبودید دیگه :) مسافرتو اینا :)) 
عه چه بددد :(  پمادی چیزی نیست که زودتر برطرف شه؟؟ 
شما باش...خاموش باش...قدمت سر چشم وبلاگ من
نه یکم قرص و تقویتی داد گفت با آب گرم صورتتو ماساژ بده ... به هر حال زمان می بره تا درست بشه...
شرمنده میکنید ^_^ 
بله همین طوره... 
فدا مدا :)

پنجشنبه ۲ آذر ۹۶ , ۱۱:۵۱ مریــــ ـــــم
چی شدییی؟؟؟؟
با جسم سخت برخورد کردم:)))
یعنی با کله رفتم تو کاشی های زیر پام...از بس آلبالو گیلاس میچینه چشمام 
نگران نشو عزیزم زنده م ؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan