مهر

مهر ماه یعنی بوی مداد و پاک کن و کاغذ کتابای نو...

یعنی رنگ و لعاب لباسای پاییزی و بافتنیای کار دست مادربزرگی...

یعنی گرگ و میش هوای اول صبحای بارونی که برای بعضیا عند دلگرفتگی بود برای بعضیا اوج شاعرانگی و حس خوب...

یعنی عطر نارنگیای سبز اول فصل که زنگ تفریحا می خوردیم...

یعنی ذوق دیدن رفقا بعد از یه تعطیلات سه ماهه و استرس هم کلاسی شدن با بعضیایی که سال قبل حسابی بین تون شکراب شده بود ...

یعنی خندیدن به سرود مسخره ی باز آمد بوی ماه مدرسه و از این حرفا ...

چه خوب بودن روزایی که نهایت بدبختی مون صبح زود مدرسه رفتن و مشق نوشتن بود... 

یادش بخیر
واقعا زیبا نوشتید لذت بردم
ممنون
یادش به خیر 
ممنون قابلی نداشت :)
سلام

کل متن ب کنار
جمله آخر ی چیز دیگس

هعی
سلام
هعی ...
مهر ماه  بدیش فقط باز شدن مدارسه!!وگرنه هر اتفاق دیگر پاییز خوشاینده!!

موفق باشید!!
کاش تنها دغدغه ی دنیا باز شدن مدارس بود...
چه بچه‌هایی! نچ‌نچ! همه از دم تنبل! من که اصلنم واسم سخت نبود صبح زود پا شدن😎😏🤓
بچه زرنگ تهرونی؟ :)))
یادمه فقققط هفته اولو با شوق میرفتم
:|
من همون هفته اولم با ذوق نمی رفتم انقدر که سختم بود صبح زود بیدار شم...
ولی حالا میگم کاش برگردم همون دغدغه ها فقط باشه...
یعنی ماه تولد من :)
پیشنهاد میشه پست ویرایش بشه و این مورد آخر هم اضافه شود، با سپاس
تولدتون پیشاپیش مبارک...
ممنون از پیشنهادتون ...به مقامات منتقل می شه:)
من به خاطر لباس و کفش و کیف  و .. نو ذوق داشتم
:))))
عاره خدایی منم واسه اینا ذوق می کردم...یعنی تنها انگیزه م برای تحمل سختیاش همینا بود...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan