موفرفری غزل ساز منی...

عمق دوست داشتن تو لحظه های ظاهری با هم بودن مشخص نمی شه...عمق دوست داشتن عصر یه جمعه ی دلگیر و خالی مشخص میشه که تو بعد از ماه ها دوری و بی خبری یهو دلت هوای رفیق قدیمیتو میکنه و بی درنگ تلفنتو برمی داری و از من خبر می گیری و با حرفات یک دنیا خاطره رو روی سرم خراب می کنی و برای هزارمین بار قلبمو سرشار از دوست داشتن خودت می کنی و باعث می شی بعد از مدتهااااا از ته دل قهقهه بزنم و از اون خنده ها که چند سالی میشه کسی ازم ندیده بکنم...

دوست داشتن رفیقی که یه روزی همه ی دنیا می گفتن عمر دوستی من باهاش بیشتر از یه دوره ی تحصیلی نخواهد بود و امروز بعد از پنج_شیش سال بیشتر از موهای سرم خاطره ی ریز و درشت باهاش دارم می تونه بزرگترین معجزه ی این روزای تنگ و ترش باشه ... 

درسته که به خودت نگفتم اما بذار اعتراف کنم که ای سبزه ی موفرفری خعلی دوستت دارم...خعلی خعلی خعلی خعلی...حتی اگر انقدر مغرور باشم که بهت نگفته باشم حتی اگر زمان و مکان و شرایط یکم از هم دورمون کرده باشه و عصلن مردشور همه ی حتی های دنیا را ببره خودت چطوری؟:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan