دوماد چقد قشنگه...ایشالا مبارکش باد

امروز فهمیدیم از بین بچه های کلاسمون اولین نفر متاهل شده...
جالبه که کوچکترین پسر کلاس از نظر سنی بود و من فکر می کردم اولین نفر هر کسی باشه جز اون...
اولش به نظرمون خعلی خنده دار و جالب اومد و با بچه ها کلی مسخره بازی درآوردیم و خندیدیم ...من که انقدررررر خندیده بودم فکم درد گرفته بود و تمام خشکیای لبم ترک خورد و به خون افتاد...
اما بعدش که اومدم خونه و بیشتر به ماجرا فکر کردم یکم رفت رو مخم...چون این بنده خدا در ظاهر خواهان یکی از دخترای همکلاسی بود...از قیافه و رفتارشم معلوم بود خیلی خواهانه و من با اینکه می دونستم دوستم جوابش منفیه ولی فکر میکردم این بنده خدا حالا حالاها پیگیر باشه و حداقل به این زودی نتونه بره سراغ مورد دیگه ای ...فکر میکنم خواستگاریم کرده بود ازش و احتمالا جواب رد شنیده بود، ولی نقطه ی عطف قشنگ ماجرا اینه که عاشق دل خسته ی ما بین جواب رد شنیدن و ریکاوری شدن و ازدواجش دو ماهم نگذشت :/

اینکه خوبه، یاد یکی از خواستگارام افتادم دو سال پیش،وقتی باهم حرف میزدیم بنده خدا خیلی از دست رفته بود عاخر حرفا برگشت گفت من دلمو اینجا گره زدم جوابتون هرچی که باشه من و خانواده م تمام قد ایستادیم و سفت و سخت این وصلت رو میخوایم... می گفت دلم اینجا جا می مونه و الخ از این حرفا!!! بعد خب من به دلایلی ردش کردم...شاید جالب باشه که بگم اون بنده خدا سه هفته بعد ازدواج کرد:)))
احتمالا بدون دل ازدواج کرده چون میگفت دلش اینجا جا مونده :|
قصدم قضاوت مردا نیست ... ولی ای کاش ما خانمها هم می تونستیم این قابلیت رو تو خودمون داشته باشیم و سرعت ری استارت شدنمون انقدر بالا بود ... 
اینه که باید گفت فکر میکنید می تونیدی قلب یه مردو بشکنید؟خیر در بحرانی ترین حالت قلب مردها فقط کمی رگ به رگ شده و پس از چند روز به حالت اولیه برمی گردد :)))


پ.ن:حین شوخیا و خنده ها دوستم میگه باید از این به بعد منتظر خبر ازدواج پسرای کلاسمون با دختر عموها و دختر خاله ها و دخترای همساده شون باشیم ... بهش میگم خوبه حالا که ما از همه شون بزرگتریم بیان بگن شما که بزرگتری بیا خواهری کن برامون آستین بزن بالا :)))
فکرشو بکن بریم خواستگاری بعد ازمون بپرسن شما چی کارشی؟بگیم ما هم کلاسی دومادیم:)))) 
وای خدا دل درد گرفتم از خنده...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan