پسا مکالمه...

همیشه براى"ماندن"دلیل هست و براى"رفتن" بهانه ؛براى"خواستن"نیازهست وبراى "ردکردن" مصلحت؛

براى"داشتن"فضاهست و براى "نداشتن"تقصیر؛

اینکه سواربرکدام کوپه این قطارشوى به پاى "ماندن"و"خواستن"و "عشق داشتنت" برمیگردد

وگرنه جهان پراست از"بهانه"و"مصلحت"

 

پ.ن:بعد از مدتها بی خبری به یه دوست قدیمی زنگ زدم...بهم خبر دادن ازدواج کرده برای تبریک زنگ زده بودم...صداش غمگین بود و ته حرفاش بغض...

گفتم با همون پسری ازدواج کردی که چهار سال با هم دوست بودید؟

گفت نه ... گفتم شما که لیلی و مجنون بودید؟

گفت نشد دیگه...

سکوت متعجبمو که دید گفت یکسال پیش به زوووور خانواده شو آورد خواستگاری مادرش از اولین جدم تا آیندگانمو شست پهن کرد رو بند رخت و رفت... پسره اولش یکم ایستادگی کرد ولی بعدش دیدم خدا رو خوش نمیاد به خاطر من توی روی پدر و مادرش بایسته بهش گفتم برو...

گفتم خب؟ گفت هیچی دیگه رفت...

گفتم به همین راحتی!!! گفتی برو اونم رفت؟اصراری،پافشاری،سماجتی؟

گفت نه هیچی ...فقط ازم عذرخواهی کرد...

گفتم همین؟ گفت عاره...ولی من یه سال صبر کردم بعد ازدواج کردم...

گفتم حالا از ازدواجت راضی؟

سکوت کرد....چه سکوت دردناکی!!!

بعد از مکالمه مون سردرد گرفتم حسابی...همش توی سرم میچرخه مردا چه جور موجوداتین؟ چی توی دلشون میگذره؟چه جوری انقدر سریع عاشق میشن انقدرررر سریع فارغ؟ما دخترا پای کسی که دوستش نداریم می ایستیم، اون وقت...

چند وقت پیش ناغافل خبر ازدواج یکی از هم دانشگاهیامو شنیدم، یکی از هم دوره ای های قضاوتش ازش خواستگاری کرده بود ...از شروع دوره تا مورد پسند واقع شدن دوستم تا مراسم عقدش یک ماه بیشتر طول نکشید ...

اوایل فکر میکردم آدم سنگدلیم که پسرایی که بهم ابراز علاقه میکنن انقدر قاطع رد میکنم...امروز فهمیدم کارم عصلن بد نیست... علاقه ای که بخواد یه سال دو سال سه سال چهار سال با احساس من بازی کنه و بعدش با یه معذرت خواهی تموم بشه همون بهتر که با بی رحمی پس زده بشه... اگر یکی واقعا قصد ازدواج داشته باشه وقتی موردشو پیدا کرد مثل مرررررد سریع اقدام میکنه و تمام؛ اگرم شرایطشو نداره یا قصدش ازدواج نیست غلط میکنه کسی رو تو آب نمک بخوابونه... 

می دونید تقصیر ما دخترام هست یکم ،البته بعضیامون ؛

ولی همین بعضیا انقدر ارزش خودشونو پایین آوردن که بقیه ی دخترا رو هم ارزون کردن و خب جنسی که ارزون و فیکش تو خیابون ریخته کسی برای به دست آوردنش خودشو به زحمت نمی ندازه... 

بیچاره دوستم... بیچاره همه ی دخترایی که میخوان باارزش باشن...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan