بیشعوری

متصدی آموزش دانشگاه کیست؟ 

فردی که مدرک دکتری مردم آزاری (گرایش سادیسمیک) دارد و دوره‌های فشرده‌ی عدم پاسخگویی به ارباب رجوع به خصوص از طریق تلفن را گذرانده است. 

مهم‌ترین ویژگی شخصیتی ایشان هم منت گذاشتن به خاطر اعطای حق خودتان به شماست!

و از همه مهم‌تر سطح اطلاعات وی نباید از امور آموزشی دانشگاه از حد ۱۰ درصد بالاتر باشد.  🤦🏻‍♀️

پ.ن: در طی هشت ترم کارشناسی انقدر زجرکش نشدم که با این ارشد کوفتی شدم. آخرم اخراج می‌شم ببین کی گفتم. 

وووای نگووو که منم دلم خونه از دستشون اصلااا بعضی وقتا تعجب میکنم میگم چرا همچین ادمایی باید کاره ای باشن

بعضی وقتا تاسف میخورم واقعا 🤦🤦😑

من هر دفعه که از اتاق آموزش میام بیرون می‌گم اونی که اینو استخدام کرده از خودش بیشعورتر بوده😐🤬

موافقم واقعااااا

درد مشترک همه‌ی دانشجویان عالم 🤦🏻‍♀️

وای آره .. چرا اینطورین .. مسئول آموزش گروه فنی دانشگاه ما منت گذاشتن و بی محلی و تمسخر دانشجوها حتی دانشجوهای دکترا جزء لاینفک شخصیتش بود 

 

کدوم دانشگاهی ؟

نمی‌دونم واقعا چی توی مغزشون می‌گذره که اینطورمی رفتار می‌کنن
کارشناسی شهید بهشتی بودم الان علوم قضایی ❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan