She and me

وقتی یه دختر بیست و اندی ساله یه عروسک پولیشی می‌خره و از شدت ذوق مرگی تشنج می‌کنه نه دیوونه‌ست نه یه تخته‌ش کمه نه بی‌شوهری بهش فشار آورده نه هیچ چیز دیگه.. اون فقط کودک درونش رو نکشته و سعی نکرده به زور بزرگ بشه و به بچه‌ی چهار ساله ی درونش عشق می‌ورزه. می‌دونم برای ذهن‌هایی‌ که پیر و پوسیده هستن سخته که بفهمنش ولی حداقل می‌تونن احترام بذارن و چرت و پرت نگن بهش...

چرا هر کسی فکر و نگاهش با ما فرق داره باید با کلمات و رفتارمون لِهش کنیم؟


پ.ن: اگر بین یه دنیا آدم پیر و مُرده دل که فقط بلدن قلمبه سلمبه حرف بزنن و تخت و تبارک رفتار کنن یکی بود که وقتی عروسک پلیشی شمارو دید چشماش برق زد و کلی ذوق کرد و اولین جمله‌ای که گفت به جای اینکه مثل بقیه بپرسه چند خریدی بگه: اسمشو چی بذاریم؟😍😊😁 

دو دستی این آدمو بچسبید که دیگه مثل‌شو پیدا نمی‌کنید.منم الان محکم نگهش داشتم فقط یکم جیغش در اومده...گویا یکم زیادی فشارش دادم😁😁😁😂😂


می‌تونی من رو بغل کنی :)))
عززززییییزززززمی حوای مهربون و زنده دل من 😊😍😘
من ولی عروسک دوست ندارم، واسه بچه‌مم کسی حق نداره عروسک بخره! والسلام :)
نگوووووو... تو به این مهربونی دلت میاد نذاری بچه‌ت عروسک بازی کنه؟
این پست عکس میخواست :)
عکس عروسکه رو بذارم یا عکس اونی که چشماش برق زد؟😄😉
نمیشه جاش تفنگ و ماشین کنترلی باشه؟ D:
واااای اونام خوبن 😍😍😍😍 از این ماشین کنترلیا که چرخاش صدا می‌ده😍😍😍😍 
عروسکه :)


😁😁😂😂 چشم در یک پست جداگانه رونمایی می‌شه😁
من اسم اولم دیکتاتوره، اسم دومم مهربونه 😅
چه دیکتاتور نازنینی 😍
دوشنبه ۱۰ دی ۹۷ , ۱۰:۲۸ علیرضا قاسمی نژاد
خوشحال میشم دنبال کنید سیا مشق هامو..من شمارو دنبال میکنم نوشته هاتونو سرفرصت حتما میخونم
سلام
دنبال شدید 😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan