چگونه بمیریم؟

عزیزان بزرگواران جانان دل ... می‌دونم مرگ دست خداست می‌دونم کِی و چه جوری مردن رو هم خودش تعیین می‌کنه.اما یه اصلی توی منطق من وجود داره که می‌گه خدا برای تعیین زمان، مکان و نحوه‌ی مرگ آدما یه نگاهی هم به نحوه‌ی زندگی کردن‌شون می‌ندازه. طوری زندگی کنید که خوب بمیرید‌‌. این چند وقته به اندازه‌ی موهای سرم مرگ عجیب غریب دیدم. آدمایی که یک عمر کثافت کاری کردن یک عمر دورویی کردن و فکر کردن که هیچ کسی هم نمی‌فهمه اما خدا درست زمانی رسواشون کرد که دیگه امکان و قدرت لاپوشونی و ماله کشیدن روی کاراشون رو نداشته باشن. خدا با مرگ‌شون رسواشون کرد! به تعداد موهای سرم آدمایی رو دیدم که هیچ کس حساب‌شون نمی‌کرد اما خدا با مرگ‌شون خوبی‌شونو به همه اثبات کرد.درست زمانی که هیچ کسی نتونه با یه معذرت خواهی و چاپلوسی حق بدی‌هایی که بهش کرده رو ادا کنه و حساب بی حساب بشه.آدمایی دیدم که دقییییییقا موقع مرگ همون مقدار پول حرومی که خوردن از دماغ و دهن‌شون بیرون زد و حق الناس مثل دوتا دست نامرئی گلوشونو فشار داده و نفله‌شون کرده که اکثرا با یه مرگ خاص و مشهور می‌میرن و...

و یه توصیه‌ی دیگه، به عنوان کسی که همین چند دقیقه پیش از اتاق تشریح پزشکی قانونی بیرون اومده می‌گم سعی کنید عادی بمیرید. انقدر عادی که لازم نباشه برای فهمیدن علت مرگ‌تون پاره پوره تون کنن. تختای این سالن کوفتی اصلا جای مناسبی برای خوابیدن نیست. سعی کنید قبل از مرگ‌تون بیدار بشید که مجبور نشید یا کسی مجبورتون نکنه(در موارد به قتل رسیدن) همچنین جایی بخوابید... دعا می‌کنم خدا مسیر هیییییچ تنابنده‌ای رو به پزشکی قانونی نندازه...

در پایان خواهشا...خواهشا...خوب زندگی کنید که خوب بمیرید.خوب مردن خیلی مهمه...


پ.ن: چند عدد از کلید واژه‌های این بازدید علمی😐

اره برقی، مغز، جوالدوز....

موافقم...
چندتا پست تشریحی نمینویسی ؟
وااااای همینم که نوشتم جونم بالا اومد...فکر نمی‌کنم مقوله‌ی جذابی باشه 😖😖
فکر کنم تا چند روووز نتونم درست وحسابی غذا بخورم😫😫😫
نمیدونم چرا، از تشریح و اینا خوشم میاد. پزشکی قانونی و سردخونه جز جاهاییه که دوست دارم برم و سر از بخش های مختلفش دربیارم و تجربه اشون کنم. هر چند که شاید وقتی به عنوان شغل و روند معمولی زندگی ادم بشه، جذابیت خودشو از دست بده.

هی وای من!!! واقعا خوش‌تون میاد؟ 
یکی از خوشبختیای من اینه که دیگه برای کل زندگیم پامو اونجا نمی‌ذارم برای کارورزی همین یک بار بیشتر مجبور نیستیم بریم اونجا 😐
شاید از دور جذابه ولی از نزدیک فقط حال به هم زنیه...
دو تا مکان هستند که از اولی خیلی بدم میاد و از دومی انقدر بدم میاد که حتی بهش فکر هم نمی‌کنم.
اولی بیمارستان
دومی پزشکی قانونی
هردوتا مکان هم لعنتی‌ترین جای دنیا هستن😕☹
آقا:|
خداییش عنوان پست رو خوندم اومدم کامنت بذارم با گلوله به قتل برسم ولی انتهای این پست نا امیدم کردی:)))
با "من"موافقم یه چند تا پست تشریحی بذار ببینیم چی به چیه.
ضمنا دور از جون هممون:))) ما نمیمیریم. مرگ برا بقیست[انگار از دماغ فیل افتاده بود]
عه؟ متاسفم که ناامیدتون کردم 😂
راستش من واقعا دل نوشتن از چیزایی که دیدم رو ندارم شرمنده😖😟
من که واقعا هیچ حسی خاصی تو سالن تشریح نداشتم :|
البته استاد ما دل و روده بهم می‌ریخت و کاری به مته و دریل و مغز و اینا نداشت 😂
وای نه سالن تشریح پزشکی قانونی با سالن تشریح دانشجویی خیلی فرق داره...
😖😖😖
آرههه، راس میگی. به این نکته توجه ننموده بودم :) یه بار منم ببر پلیز :)

غذا هم خوردی امروز ظهر؟ ;)
خوردم ولی گلاب به روت همه‌شو بالا آوردم ☹☹☹☹
سلام
طبق تجربه شخصی ام فقط در صورتی که مرگ در اثر بیماری خاص و گواهی پزشک معتمد باشه، کار به پزشک قانونی نمیکشه. و الا که برای تشخیص علت مرگ، همه باید یه سر پزشک قانونی برن. 
دوست پزشکی دارم که محل کارش پزشک قانونیه. ایشون عقیده دارن کار تو سالن تشریح اموات خیلی خیلی راحت تر و بهتر از قسمت مربوط به زنده هاست.
مخصوصا اگر قرار باشه مظنون به قتل رو معاینه کنن. 
+ خدا بهتون صبر بده. چه روزای سختی دارید. 
سلام ولی این طور که مسئول سالن برای ما توضیح می داد اصل بر اینه که فقط افراد با مرگ خاص تشریف میبرن اونجا وگرنه که تراکم اموات و تعداد بالای مراجعین کار رو سخت می‌کنه!!! 
البته به نظر من کلا کار توی پزشکی قانونی مسخره‌ست چه قسمت زنده‌ها چه قسمت اموات😶
خدا رو شکرررررر فقط همین یک بار رو مجبور بودم برای کارورزی برم و حیطه‌ی شغلیم باهاش سروکار نداره. خدا به دوستتون صبر بده.
باید سعی کنیم درست زندگی کنیم

امیدوارم جسدی ازم نمونه 
ان شاالله
ای وای نه دیگه در اون حد🙁
خدایا خودت کمکمون کن
آمین😔
سلام

ب نظر می رسه تعداد موهای سرتون بسیار بسیار کم باشه! :دی
و یا اینکه حداقل 100 هزار آدم دیدین و می شناسین! --____--
ک ب نظر بعیده!
:دی

کلا ب پزشک نراجعه بالاخص در این زمینه ها خوب نیست!

ان شاالله عاقبت این کارورزی ختم ب خیر بشه
سلام
کچل نیستم البته 😁 ولی خب در جریان این یک سال کارورزی یک عالمه پرونده خوندم و شاهد بودم که خیلی زیاد بودن و خب این جمله ی کنایه‌ای برای نشون دادن کِثرته دیگه نه؟🤔😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan