پیشونی سفید

بدی ما آدمای برون گرا اینه که اگه یه روزیم دلمون پر باشه یا حالمون گرفته باشه همه ی عالم و آدم میفهمن ... :|

این میشه که یهو توی مترو خانم بغل دستی برمی گرده میگه حالتون خوبه؟(ایموجی شلیک به مخ)   :)))

ولی من درون‌گرا هستم. هیچ‌کس نمی‌فهمه چه خبره توی دلم. :)
به نظرم این طوری بهتره...حداقل هی ازت نمی پرسن چرا؟
و زورت به حریم خصوصیت می رسه 
دقیقا!!
هیچی رو نمیشه از هیچکس پنهان کرد! 

من اگه فکرمم مشغول باشه همه میگن هوووی چته؟؟؟!!!
:)))
واقعا گرفتاریه هاااا !
وای آره .. منم برونگرا هستم ولی الان دیگه یه مدت می تونم یه ذره کنترل کنم خودمو .. قبلا تو خیابون هم بود اشکم سرازیر میشد :))
اوووخیییی ... برونگرایی هیچی وقت درمان نمیشه متاسفانه
تا عاخر عمر آدم پیشونی سفید می مونه هرچقدرم که یاد بگیره خود کنترلی داشته باشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan