دردنوشت

فکرشو بکن

همین الان

 که توی خونه ی گرم و نرمتون 

روی کاناپه کنار شوفاژ لم دادی

و داری عکس پروفایل تسلیت و همدردی می ذاری

همین حالا چند لحظه چشماتو ببند

فقط چند لحظه فکرشو نکن تصورش کن...

خونه تون خراب شده

سردته،گرسنه ای،ترسیدی، بی پناهی، زخمی شدی

یه تعدادی از عزیزانت زیر آوارن یا مردن...

دور و برت پر هراس و صدای زجه ست

آینده نا معلومه...گذشته ویران شده...

کدوم دایره ی واژگان می تونه این حالو وصف کنه؟

آه...

هیچییی واقعا هیچی 
الانم دارم گریه میکنم واقعا اینکه یه دفعه ای یه عالمه آدم بمیرن یه عالمه زندگی نابود بشه داغون کننده س
کدومشون صبح که از خواب پا می شدن فکر می کردن شب این طوری بشه؟ 
سلام
حقیقتا درد بزرگیه...از خدا برای تک تکشون صبر عظیم میخوام و برای خودم توفیق کمک و همیاری.
.
.
.
یه سوال:
شما نویسنده شاخ روان نیستید؟ ایشون هم گمونم اسمشون سرک بود. البته خیلی وقته ادرسی ندارم ازشون و چون نظراتشون بسته بود، هیچ وقت هم براشون نظری نذاشته بودم.
در هرصورت، اگه شما همون نویسنده شاخ روان هستین، خواستم بگم وبلاگ جالبی بود. و مطالبتون هم زیبا و خوندنی.. 
موفق باشید
سلام...اگر توفیق خدمت پیدا کردید از جانب ما هم قدمی بردارید...خدا توفیق تون رو افزایش بده ان شاالله...
وااااااییییی شما شاخ روان خونه ی منو خونده بودید؟؟؟؟!!!! 
لطف دارید واقعا...راستش خودمم دلم برای اونجا خیلییییی تنگ شده...روزی که مجبور شدم به دلایلی رهاش کنم خیلی دلم گرفت مثل باغبونی که یه باغ پر از درخت میوه و بوته ی گل رو بعد از کلی زحمت به اوج برسونه و درست وقت ثمر دادن رهاش کنه...
ان شاالله اینجا هم مثل اونجا برای خودم و خواننده های وبلاگی رونق بگیره...
موید باشید...
واقعا هم چیزی نمیشه گفت !!

خدا صبر بده!!

فقط تو این مواقع احساسی شدن یادمون میاد 

وقتی همه چیز با بی برنامه ریزی و و تظاهری پیشبره میشه همین!!

چه غم بزرگی!!
یه عکس دیدم که روی گرد و خاک ماشینای له شده از آوار با انگشت نوشته بودن همدردی نمی خوایم کمک می خوایم...
داییِ من که دو ساعت بعد از حرف زدن با هم رفت زیرِ آوار... نمی‌دونست قراره آخرین صحبتش با خانواده باشه... :(((
ای داد بی داااااد...ای داد بی دااااد...
تسلیت می گم عزیز دلم...:( 
لال شدم اصلا...
ای خدا
چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶ , ۱۱:۲۹ مهدی کاشانی زاده
سلام خوشحال میشم وبلاگمو بازدید کنید و دنبالش کنید.
معرفی رمان خارجی و دلنوشته های شخصی...
سلام...ان شاالله فرصت کنم چشم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan