عطری‌جات

آخرین بار عطرمو خریدم یک میلیون و خرده‌ای ، خیلی قبل نبودا ! 

دیشب پس از استفاده آخرین پیس‌های عطرم سر تیر رفتم توی سایتی که همیشه ازش سفارش می‌دم دیدم با تخفیف زیاد عطرمو گذاشته سه میلیون تومن!

 مردد شدم که دوباره همون عطرمو بخرم یا یه عطر دیگه که ارزون تر بود بخرم. 

دیدم عطر ارزون‌تره نهصد بود الان شده دو میلیون و خرده‌ای 😐😕

یه خورده حساب کتاب کردم امروز رفتم عطر خودمو ثبت سفارش کنم گفت امروز دیگه پونصد اضافه شده.  

به قول کیوان ای توف به شرف‌تان 

چه خبره آخه؟ مگه جنگه؟ یه دو ثانیه گرون نکنید ببینم چه گوهی دارم می‌خورم!!!

یعنی مادری اگر بفهمه پولامو اینجوری دارم می‌ریزم آشغال سطیل، سر منو با کاشی‌ کند می‌بره...😩

 

این طبیعیه من حرص خوردم:))

ولی کمدی بشدت تلخیه. حس میکنم میخوام سرمو بذارم بمیرم دور ازجونت

هیع زندگی

کاملا طبیعیه عزیزم 
همه‌مون دسته جمعی داریم حرص می‌خوریم آخرشم دور از جونت از حرص سقط می‌شیم اما هیچکس به هیچ جاش نیست 😂🤦🏻‍♀️

همون دو خط آخر :)))

دقیقا فقط همون دو خط حق مطلبو ادا می‌کنه 😂🤦🏻‍♀️

کلا عجیب شده قیمت همه چی... من قبلا عطر دم دستیم باترفلای بود الان که نیست باشه هم انقدر گرون شده زورم میاد بخرم :)) عطرهای مهمونیم که هیچ :(

دست رو دلم نذار که تشت خونه 😩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan