اختباریه

امروز آخرین مرحله‌ی اختبار شفاهی بود.

حس ‌کسی رو دارم که توی رینگ بوکس انقدر مشت خورده که گیجِ گیج شده طوری که حتی متوجه نمی‌شه نتیجه‌ی مسابقه چی شد!؟برد یا ضربه فنی!؟🤔

عزیزم من که نمدونم چیه اختباریه ولی خدا قوت 
ان شاءالله که برد هست ☺
همین که بهم انرژی مثبت می‌دی یه دنیا می‌ارزه 😊
فکر کنم می برید :)
خودم گمان نمیکنم ☹
اختبار شفاهی چی‌چی‌هه اصن؟ '_' 
اختبار پایان دوره‌ی کارآموزی چهارمرحله‌ست دو مرحله کتبی دو مرحله شفاهی ... شفاهی یه چیزایی تو مایه های مصاحبه علمیه 
امیدتون به خدا باشه
توکلتُ علی الحی الذی لا یموت... ان‌شاالله
تو حقوق خوندی مگه ؟

راستی سلااام :))
سلام 😊
عه واااااا واقعا این همه من گفتم اینجا رشته‌م چیه!!! این نشون می‌ده افتخار نمی‌دید مطالبو بخونیدااااا😁😂
بی خیال نتیجه، رهایی رو بچسب
الان بگیر بخواب فقط :)
دیگه سیستم خوابم داغون شده نمی‌تونم بخوابم😐
اها. ایشالا که بردی ^_^ 
خدا از دهنت بشنوه😍
وای تموممممم شد :)
جدی من یه نفس راحت کشیدم :)
خداقوت، نخسته :)
پیروز باشی
نوروز باشی
مبارک باشی 😉

به قول یکی از بلاگرها دست جیییییغ هورااااا :))))
فعلا تموم شده البته اگر نیفتم و کارم به تجدیدی نکشه😂😂😂😂
باورت میشه خودم باورم نمیشه تموم شده باشه؟🤔😂
نمیدونستم خانوم وکیل :)

بسلامتی ان شاءالله
خیلیم عالی
اکشال نداره الان دونستید😁
سلامت باشید😊
یه سوال دارم من از شما 
اختبار به چه معنى هست؟
ببخشیدا :|
توی کامنت مرتضا دِ جواب دادم عزیزم😊😊

اختباریه را توضیح دهید 3 نمره
😂😂😂😂
آزمونی جامع مشتمل بر دو مرحله کتبی و دو مرحله شفاهی که تمامی دروس حقوقی و کیفری را به صورت تئوری و عملی دربرمی‌گیرد و یک چیزی توی مایه‌های کنکور میباشه ولی سه چهار لول بالاتره سطحش...
خاتونمون چطوره؟! :))
عزیزمی...دلتنگ حوا جون خودشه😍😘
يكشنبه ۱۸ آذر ۹۷ , ۱۹:۴۴ آقای سر به هوا :)
همین که زنده ای یعنی بردی!
اینم نگاه خوبیه😊
اختباریه چیه؟
همون اختبارهستش عنوانشو یکم طنزگونه بیان کردم😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan