من برگشتم...هَ (با لحن سِنجد، دقیقا با همون دهن نیم متر باز شده)

می‌گن توبه‌ی گرگ مَرگه...

ترجمه‌ش این می‌شه که سه رک جماعت اگر خداحافظی هم کرد برمی‌گرده😁

به قول شاعر:

کشتی تو مرا ومنتظر می‌مانم

قاتل به محل قتل برمی‌گردد...😐😂

نمی دونم چه ربطی داشت ولی خب مضمونش همون برگشتنه دیگه نه؟🤔

به هر حال سلامی از دوباره😁

سلام خوش اومدین:)
سلام ممنون😊
سلام

خوش گلدی


اتفاقا امروز همش می خواستم بیام سلامی عرض کنم اما یادم رفت 😁
سلام 😁
اشکال نداره حالا من اومدم عرض سلام کردم😊
سلام و لبخند!
لبخندی که با دیدن اسمت تو پنل رو لبم اومد و با دیدن این خاتون آبی‌پوش پهن و پهن‌تر شد :))

خوش بربگشتی خاتون جان :))
سلام و عشششق بی کران بر رفیق با مرام...
متقابلا همان لبخند را با دیدن نظر شما بر چهره نشاندیم بانو 😍😁
قبل از خوندن کلمه‌ای از پستت بیام اول بگم که چقققققدددددددرررررررر خوووووووشششششحاااااااااااااالللللل شششششددددددددممممممممممم از اینکه دیدم ستاره‌ت روشنهههههه ^______^ واهاهاهاهاهاهاهای جییییییییغ ^_____^ 
[سرفه‌ای میکند] خب بریم پست رو بخونیم :دی
ای جان ای جان...
چطوری نور دیده؟😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘
حالا ان‌شاءالله طوفان‌ها رو رام کردی؟ :)

طوفان‌ها هیچی، پودمان‌ها رو چیکار کردی؟ ;)
نه گماتم طوفان منو رام کرده...
عاخ نگو پودمان امروز هفتمی شو دادیم هنوز کمرم رگ به رگه😂😂😂
و علیک السلام
چه بازگشت غرورآمیزی:)
سلام مجدد😁😁😁
به قول خانم شیرزاد واقعاااااا؟
من یه ماهی قرمز کوچولوئم! یادم رفته، برای بار سوم می‌پرسم چند تا پودمان داشتی؟ 🙈
عزیز دلی ماهی قرمز من..۹ تا 😭😭😭😭
😀😀😀😃😃😃😄😄😄
فقط دو تا مونده! 😄😄😄

خداقوت پهلوان 💪💪💪

چیزی نمونده تا خط پایان ❤❤❤
آخه بعدشم اختبار چهار مرحله ای داریم😂😂😂😂 
ولی تو به تشویقت ادامه بده انگیزه می‌گیرم
عااااالیییم مادربزرگ ^_____^ 
مگه میشه تو برگشته باشی و عالی نباشم؟ ^_^
.
صادقانه صادقانه بگم اکثر روزها به یادت بودم و حتی هی میخواستم پیام بدم و پروهاتو چک میکردم ولی نمیدونم چرا کلا چند وقته انگار که یه نیروی بازدارنده‌ای باشه که نذاره به کسی پیام بدم '_' به جاش فقط تو ذهنم بهشون فکر میکنم یا پروهاشون رو نگاه میکنم، اما دستم نمیره تایپ کنم بگم سلام :| 
عززززیزمی😍😍😍😍❤❤❤
شاید باورت نشه ولی منم خیلی یادت می‌کردم هم تو هم تسنیم رو...
همین که یادم بودی یه دنیاست عزیزم❤😘
سلااااام
خوش اومدی :)
با دیدن ستاره روشن وبت کلی تعجب کردم و خوشحال شدم 
سلااااام
جدا؟ چه عالی😊😊😊
همین یکى دو روز پیش بود دوباره به وبت سر زدم و داشتم فکر میکردم کى برمیگردى یعنى:)
خوش برگشتى عزیزم
الهی عزیزم😍😍😍 برگشتم دیگه😊
ممنون خاتون جان
به‌به ببین که اومده ^_^
سلام عزیزم :)
سلام به روی ماااااهت حوای مهربون خودم😍😍😘
سلام پهلوان:دی
خدا قوت دلاور😁
سلام دلاور :))) 
سلام 😁😁😁😁
عزیزمممم
اومدی بلاخره
آمدی جانم‌به قربانت
ولی حالا چرا
حالا که بینیم داغون شده چرا
😍😍😍😍😘😘😘😘
ای وای مریمی بینیت چی شد بلاخره عمل کردی؟
سلام‎:D
سلام 😊
سلام سلام 
خوش اومدی :)
سلام‌ سلام 😊
به نظرم بهتره بگیم خوش برگشتی😁
سلام
بی تعارف خیلی خوشحالم شدم از دوباره روشن شدن چراغ این خونه.
نمیگم ان شاءاللّه مشکلاتتون تموم شده باشن. که تموم شدنی نیستن.
ان شاءاللّه شما قوی تر و با انگیزه تر از قبل شده باشین برای این مبارزه دائمی. 
...
اتفاقا خیلی هم مرتبط فرموده شاعر، قاتل به محل قتل برمیگردد..
سلام...ممنون شما لطف دارید...
چقدر دعای خوبی بود ممنون از انرژی مثبتتون...ان شاالله که همین طور باشه...
دست شما درد نکنه حالا دیگه ما قاتل شدیم و وبلاگ‌مون کشتارگاه😂😂😂😂
خوش برگشتید :)
احسنت بر دقت نظرت😁😁😁
ممنون
چقد دیر برگشتی!
فک کنم یادت رفت همه چی نه؟ :)
شایدم منصرف شدی از مردم آزاری


سلام
سلام
برید خدا رو شکر کنید برگشتم...نرفتم وبلاگ جدید بزنم 😁
منصرف نشدم حوصله شو نداشتم خسته بودم 😶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan