صندلی داغ ۲


سلام سلام

بابت تاخیر معذرت... 

خب نوبت من در صندلی داغ فرا رسییییید 

به خاطر اینکه شاگرد تنبلی بودم و دیر رسیدم دیگه پست مفصل نمی نویسم 

این شما و این صندلی و گردن از مو باریک تر من ...

پ.ن: حریررررر آی لاو یو ... 

پ.ن۲: بزرگواران حتما اطلاعیه های وبلاگ حریربانو رو خوندید دیگه!؟ 

پ.ن۳ آقا خداییش فکر میکردم صندلی داغ تری برگزار کنید-__-

تا فردا صبح بیشتر نمتونید بکامنتیدا...گفته باشم


آخرین باری که ظرف‌ها را شستی کی بوده اعتراف کن :|
از وقتی گردنم رفته توی آتل دست به سیاه و سفید نزدم ^_^
آخرین بار کی مامانت رو بغل کردی؟! :)
دیشب فکر کنم...کلا زیاد بغلش میکنم گربه می‌شم براش
تا حالا عاشق شدی؟! :|
بله متاسفانه :))) در سن بیست سالگی عاشق یه پسر تکرار نشدنی شدم
احساسِ خوشبختی می‌کنی؟! :)))
نه... :(
چه چیزی بیشتر از همه خوشحالت می‌کنه؟!
خوندن یه کتاب خوب یا دیدن یه فیلم عالی...یا پاس شدن پودمانای لعنتی :)))
بزرگترین آرزوت چیه؟!
اینکه ظهور امام زمانو ببینم
کدوم بلاگر رو بیشتر از همه دوست داری؟! :| :))
تو رووووو *__*
راستش به نظرم همه ی کسانی که دنبال می کنم خوبن ... چون عادت ندارم تعداد زیادی رو دنبال کنم اگ. وبلاگی رو دنبال کنم یعنی شخصیت و قلمشو دوست دارم و همه شونو یه اندازه دوست دارم
غذای موردِ علاقه‌ت؟! :)
من همه چیز خوارم...کلا غذا دوست دارم برام فرقی نداره چیه ^__^
چند سالته؟ :دی
متولد ۷۱ ...چند سال می‌شه؟ ۲۶؟
من همیشه مشکل دارم با این حساب کتابش از اینایی که سال تولدو از سال جاری کسر میکنن و اینا سردر نمیارم...
اگه تو این رشته‌ی تحصیلی نبودی و محدودیتی هم تو انتخاب نداشتی چیکاره میشدی؟
نویسنده
راستی سلام!😉
علیک سلام بانووووو
چند بار تا حالا تقلب کردی؟
یک بار در سال سوم راهنمایی اونم انقدر عواقب بدی داشت که هرگز فراموشش نمی‌کنم
به نظر خودت خوشگلی؟ اعتراف صادقانه!
نه ... کاملا معمولیم
جرأت داری از کسی که دوست داری خواستگاری کنی؟
این سؤالو خواهرم پرسید :|
اصلااااااا...مردای ایرانی به هیچ وجه لیاقت و ظرفیتشو ندارن
اگه یکی بیاد خواستگاریت که خوش‌اخلاق و مومن و متعهد و کاری باشه، اما وضع زندگیش معمولی باشه و تحصیلات هم ابتدایی یا سیکل و اینا، بعد تو صحبتا هم بفهمی طرز تفکر سطحی نداره و فکری و دغدغه‌ای به هم می‌خورین قبول می‌کنی یا نه؟!!!

از دست خواهرم با این سؤال طرح کردنش :///
عاشق خواهرت شدم اصلا...
وضع زندگی معمولی اوکی هست یعنی می پذیرم...چون هیچ وقت دغدغه مالی نداشتم 
اما تحصیلات برام خیلی مهمه متاسفانه چون تجربه بهم ثابت کرده روی بینش طرف تاثیر داره به علاوه فیلتر خانواده م در این زمینه خیلی قویه و بنده خدا از اونا رد نمیشه که به من برسه اصلا :)))
کدوم ویژگی اخلاقیتو بیشتر از همه دوست داری؟ یعنی به نظرت خیلی خوبه که اونطوری هستی!
رک بودن و شیطنت ...
چند تا بچه می‌خوای؟ :))))
سه تا ^__^
اگه ایرانی نبودی دوست داشتی کجایی باشی؟
بهش فکر نکردم راستش... شاید هندی ^_^
اگ میتونستی با یه سلبریتی ازدواج کنی انتخابت کی بود؟؟؟
ازدواج نمیکردم واقعا ^__^
ولی شااااید محسن چاووشی...شاید
1- دوست داری بستنی ات چه مزه ای باشه؟
2-چه گل هایی رو دوست داری؟
3-چه رنگی رو دوست داری؟
4-بهترین کتاب عمرت تا حالا؟
5-بهترین هدیه تولدت چی بود و از کی گرفتی؟
6-پسرها به نظرت چه شکلی ان؟
7-بهترین دوست زندگیت؟
8-خواهرت چند سال ازت کوچکتره؟
9-کجا زندگی میکنی؟
۱.شکلاتی و قهوه تلخ
۲.نرگس
۳.همه ی رنگ های گرم
۴.با توجه به پست قبلی مجموعه رمان هری پاتر
۵.یادم نمیاد...
۶.موجوداتی متوهم و خالی بند و روی اعصاب 
۷.خدا...
۸.تقریبا ۲ سال
۹.تهران
سلام

من جدیدم:)))

بهترین فیلمی که تا به حال دیدی؟
نظرت راجب فمینیسم چیه؟؟
سلام بر شما خوش اومدید
از فیلمای داخلی فیلم شیار ۱۴۳ واقعا روی من تاثیر خوبی داشت اما اگر به صورت فنی بخوام نظر بدم به نظرم فیلم هابیت تولید سال ۲۰۱۶ توی این چند وقته بهترین فیلمی بود که دیدم
آهان نظرم راجع با فمنیسم... راجع بهش خیلی مطالعه کردم به نظرم یه جنبش اعتراضی بدون داشتن تفکر و  مکتب فکریه خودشونم نمی دونن با خودشون چند چندن ... ضد و نقیض زیاد حرف می زنن و در کل قبولشون ندارم 
چرا رو صندلی داغ نشستی ؟! :|
نمی دونم والا...طرفای ما به این بیماری می گن مازوخیسم -__-
پشیمونی؟
از صندلی داغ؟ 
نه :)))
در واقع اصلا داغ نیست :|
اون پسر تکرار نشدنی که بود و چه کرد و تو چه کردی و چه شد که نشد و برگردی آیا چه می‌کنی که چه بشه؟ :)))
اون پسر تکرار نشدنی رو در دوران دانشجویی کارشناسی ملاقات کردم و بیشتر نمی تونم توضیح بدم...متاسفانه اون هرگز نفهمید که من بهش علاقه دارم... بعدش ازدواج کرد و قصه ی من به سر رسید ^__^
آیا پشیمونی از انفعالی که تو این موضوع به خرج دادی؟
نع... تو بگو حضرت یوسف...هیچ مردی ارزششو نداره که به خاطرش خودتو کوچیک کنی
اگه الان یهو قاضی بشی، حاضری در مورد جرایمی که از نظر تو قانونشون رو درست ننوشتن مسامحه کنی؟ مثلا مثلا عبور از چراغ قرمز نصف شب وقتی هیچچچ ماشینی تو خیابون وجود نداره اما دوربین پلاک رو ثبت و پلیس قبض جریمه صادر کرده؟ این مثال بود برای قوانینی که ممکنه مبنای عقلانی نداشته باشن! بزرگ و کوچیکی قانون و جرم هم تو این مورد مهم نیست :)
نه حاضر نیستم...قانون قانونه باید رعایت بشه حتی اگر من خیلی دوستش نداشته باشم
البته در واقع رویه ی قضایی دست مارو یکم باز گذاشته تا در عمل یک سری ارفاقات در اعمال قانون برای رعایت حال متهم بتونیم داشته باشیم یعنی همه ی قوانین یه فرمول کلی هستن و توی صورت مساله که قرار می گیرن ممکنه جواب متفاوتی بدن وقتی به مرحله ی اجرا می رسن با توجه به شرایط قابلیت انعطاف دارن اما برخلاف شون نمی‌شه عمل کرد و همون مسامحه هم حدودی داره و حدش عدم نقض قانونه...
حضرت یوسف چطور؟ -_-
-__- نچ
شاید بعدا در این باره (قانون) با هم حرف زدیم، این پست جاش نیست :) ^_^
شما امر بفرما ما در خدمتیم *__*
هیچ‌وقت خواستی پسر باشی؟
چرا؟
تا ده سالگی بسیار پسر بودم...در شرارت دست پسرای محله رو از پشت بسته بودم 
اما از یه سنی به بعد دیگه نخواستم...الانم خیلی خدا رو شکر می‌کنم که دخترم ^_^
اگه می‌تونستی یه چیزی تو جسمت رو تغییر بدی چیو تغییر می‌دادی؟ مثلا دماغ! معده! چشم! مژه! قد! چاقی‌لاغری! انگشت کوچیکه‌ی پای چپ! تپش قلب! و...
الان خیلی دوست دارم گردنم رو تغییر بدم و دیسکش خوب بشه
ولی در کل شاید دلم می خواست قدم رو یکم کوتاهتر کنم 
1. اگه قرار باشه خودت از خودت سوال بپرسی چی میپرسی؟ 
2. دوست داری بری به اینده یا گذشته؟ 
3. دوست داری دوباره بعد مرگ هم زندگی کنی؟ 
4. سرکار میری؟ چه کاری؟ 
5. بهترین موزیکی که شنیدی؟
6. اگه قرار بود اسمتو عوض کنی چی میذاشتی؟ 
۱. می‌پرسم دقیقا چه مرگته؟
۲.به گذشته ... خیلی چیزا هست که دوست دارم جلوی اتفاق افتادن شونو بگیرم
۳.توی این دنیا؟ نچ
۴.بله البته فعلا کارآموزم بعد از اتمام کارورزی می رم سر کار...توی قوه قضاییه
۵.واست می‌میرم از گروه سِوِن...البته به نظرم صدای بارش بارون یا رودخانه ی جاری بهترین موزیک دنیاست
۶.فاطمه 

سلام
خوب هستید ان شاء الله
اوه این همه پست گذاشتید نبودیم ان شاء الله بعدا بخونم کامنت میزارم :)

خداوکیلی من در اینحور مواقع کاملا دچار فراموشی میشم اصلا ذهن مبارک قفل میکنه الان نمیدونم چی میخواستم بگم ؟! سوالات چی بود اصلا ؟! :| من اصلا اینجا چیکار میکنم :| حالا اگه سادات سوالی داشت یا یادم اومد میام میپرسم یا میگم خودش بیاد بپرسه :|
سلام چه عجب غیبت صغری به سر آمد 
الحمدلله شما خوب هستید؟
من تند تند پست نذاشتم شما دیر به دیر تشریف آوردید 
اشکالی نداره بگید سادات بانو تشریف بیارن بپرسن قدم سادات سر چشم وبلاگ ماست ^__^
سلام

اون آقا سید که میخواست بیاد خواستگاری تون چی شد؟ :))
سلام 
اومد قسمت نشد رفت...
آقا وقتی استخدام شی حقوقت چقده؟😆

احتمالا سه تا چهار میلیون ^__^
چند تا خواهر برادر داری؟
راستی فک کنم یه بار گفتی مامانت پرستارن، آره؟
دو تا خواهر دارم
من وسطیم^_^
بله پرستار بودن ...الان بازنشسته شدن دیگه 
عه پس این خواهرزاده‌ها که میگی واسه یه خواهرته؟ من فک کردم دو سه تایی باشن :)
چند تا خواهرزاده داری؟ دختر؟ پسر؟
آره هر دوتا شون بچه های خواهری بزرگه هستن
دو تا یه دختر یه پسر *_*
خب من حالم خوب نبود
دیر رسیدم
ولی دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است :دی

۱. زندگی می‌کنی که چی بشه؟ هدفت؟
۲. اگه بهت امکان رفتن به گذشته رو بدن کدوم انتخاب یا تصمیمت رو عوض یا حذف می‌کنی؟
۳. یکی از بهترین‌ قانون‌هایی که تو این سال‌ها ازشون خوندی چیه؟
۴. یه اسم دختر و پسر که دوست داری بگو
۵. اگه بخوای دورهمی وبلاگی بذاری چه کسایی رو دعوت می‌کنی؟
۶. کدوم لهجه و گویش تو ایران رو بیشتر دوست داری؟
۷. اگه الان یه سفر رایگان بهت هدیه بدن کدومش رو انتخاب می‌کنی؟ مشهد، استانبول، لندن، پاریس
۸. حجاب خوبه یا بد؟ چرا؟
۹. اگه در زمان ظهور آقا باشی و یهو رو به روت بایسته بهش چی می‌گی؟ (خودم دلم ریخت از پرسیدن و تصور این سوال)
۱۰. دو تا از بهترین و بدترین خصوصیت‌هات؟
۱۱. حالا دو تا از بهترین و بدترین خصوصیت‌های من از نظر تو؟
۱۲. بهترین فیلم و کتابی که دیدی و خوندی؟
۱۳‌. به نظرت ته خوشبختی آدم چیه؟
۱۴. اگه بهت بگن یه میلیارد بهت می‌دیم در ازای ۳۰ سال کم شدن عمرت قبول می‌کنی؟
۱۵. دوست داری به حریر چی بگی؟
عه وا خدا بد نده عزیزم :(
قدمت سر چشم حریر بانو جان جان جانان
۱.قبلا هدف داشتم ریز و درشت...اما الان یک سال می‌شه جز یه هدف کلی معنوی که اونم رضایت خداست هدف خاصی ندارم زندگی می‌کنم که تموم بشه و برم پیش خدا...
۲‌.انتخاب رشته ی کنکور کارشناسی مو تغییر می‌دم
۳.قانون حمایت از خانواده
۴.شاید خودشیفتگی باشه ولی اسم دخترونه ای جز اسم خودمو دوست ندارم (به جز اسم فاطمه که بار معنوی داره برام ) اسم پسر مهدی‌یار 
۵.حریر بانو...تسنیم...یه حریر بانوی دیگه...حوا بانو...بازم حریر بانو
۶.گویش خیر ولی لهجه شیرازی و اصفهانی و یزدی رو بسیار دوست می دارم
 ۷.چه انتخاب سختی ... چون می دونم فقط انتخاب من نیست و باید بطلبه و سر یه جریاناتی نمی طلبه مشهد رو نمی گم ... پاریس
۸.به نظرم من که خوبه ...خب یه مساله ی کاملا اعتقادیه به نظر من تمام دستورات دین خوبه اگر بخوایم دین راه درست زندگی و رسیدن به رشد رو بهمون نشون بده باید به تمام حرفاش گوش بدیم... نومن ببعض نکفر ببعض آدمو به هیچی نمی رسونه فقط خود گول زنی و خفه کردن وجدانه... حجابم یکی از اون دستورات دینه حتی اگر فایده ی مادی نداشته باشه برام هدف معنویش باعث می شه انجامش بدم.
۹.حرررررریییرررر به خدا بغضم گرفت...لال می‌شم
۱۰.بهترینش شیطنت و سرزندگی...بدترینش اینه که یکم کودک درونم لوس و زودرنجه...یکمم زودجوشم...نمی دونم رک بودن خوبه یا بد 
۱۱.بهترین خصوصیتت صداقت و مهربانی بی اندازه ته...حریر من خصوصیت بد ازت ندیدم عاخه به محض اینکه دیدم تندی می گم 
۱۲.بهترین فیلم ایرانی اخیر به وقت شام...خارجی هابیت... رمان ایرانی من اوی رضا امیرخانی خارجی هری پاتر 
۱۳.احساس خوشبختی داشته باشه
۱۴.می‌گم پول نمی خواد بیا بردار ببر ۴۰ سال ببر اصلا :))))
۱۵. همیشه همین جوری بمون ...
۱۶. اگه قرار باشه بری به یه جزیره و فقط بتونی سه چیز و یک آدم با خودت ببری چی و کی رو می‌بری؟
۱۷. تا حالا پاسور بازی کردی؟
۱۸. بهترین خاطره‌ی دانشگاهت چیه؟
۱۹. به غیر از صفر کمترین نمره‌ای که تا حالا گرفتی چند بود؟ 
۲۰. نظرت در مورد این کلمه‌ها:
عدالت
اسحاق جهانگیری
جومونگ
پروانه
پینوکیو
ولیعصر(خیابونش)
قلم
هایده
۱۶. موبایلم، هندزفری،مجموعه کتابای هری پاتر...تنهایی می رم
۱۷. بله متاسفانه قبل از اینکه حرمتش رو بفهمم زیااااد بازی می کردم.قهرمان حکم چهار نفره بودم :/
۱۸. تمام دوران کارشناسیم مجموعه خاطره ی بی نظیریه که همش عالیه مخصوصا ولگردی اکیپی توی طبیعت دانشگاه بهشتی بی نظیر بود ...اما یه اردوی جهادی رفتم سال دوم اوج خاطراتمه اندازه ی سربازی پسرا ازش خاطره دارم :)))
۱۹.فکر کنم یازده بود عربی ترم اول کارشناسی بهم یازده داد نامرد اونم چون سر کلاس براش خودشیرینی نمی کردم :/ یه دختره ی موطلایی بود همیشه ردیف اول می نشست هی چاپلوسی استادو می کرد من فقط سر کلاس این بشر ردیف آخر می نشستم آخرشم چون عربیم عالیه از همه بهتر نوشتم امتحانو توقع کمتر از ۱۷ نداشتم اون دختره کنار من نشسته بود دیدم ورقه ش تقریبا خالیه ...ولی نوزده شد -__-  
۲۰.
فقط امام زمان می تونه اجراش کنه
دماغ
امپراطوری چوسان :)))+ موهای لخت دم اسبی
عذاب وجدان(یه بار تو نوجوونی یکی شونو کشتم و خشک کردم بعدش تا یک ماه مریض شدم)
سیاست مداران ایرانی :))
زیرگذر ... شلوغی ...خریییید
دریچه ی روح 
چهچهه ...یاهاهاهاهااااای به این صورت ... ^__^
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan