بچه‌های بالا

همه‌مون یه ریسمان احتیاج داریم 

یه ریسمان نامرئی که وقتی امیدمون از همه‌ی دنیاااا بریده

و همه‌ی درهای دنیا و بالاتر از دنیا بسته شده 

و دست‌مون از دامن همه‌ی اهالی آسمون کوتاهه

به اون ریسمان آویزون بشیم و قاچاقی بریم بالا 

هر وقت به ته ته خط می‌رسم می‌دونم یه نگاه کردن به عکس سید عباس ‌و یه گردن کج کردن حسابی جواب می‌ده.

حتما یه ریسمان برای خودتون پیدا کنید. این‌جور پارتی بازیا از شیر مادر حلال‌تره❤️  

خدا توی دنیا بهم برادر نداده ولی سید عباس از هزار تا برادری که می‌تونستم داشته باشم برادرتره...

 

پیوست: به همراه بغض بعد از دیدن معجزه‌های سید عباس ... 🥺

#شهید_سیدعباس_محمدی

ریسمان الهی

حالا این متصل کننده ریسمان به ما میتونه یا یه شهید بزرگوار باشه یا ائمه اطهار یا یه انسان خوب و باتقوا :)

همممم داشتم این پست رو می‌نوشتم با خودم گفتم الان قطعا اینو با ریسمان الهی اشتب می‌گیرن سه رک
ولی باید بگم منظورم ریسمان الهی نبوده و نیست. اون مال امثال من نیست. امثال من نهایت به همین نخ قاچاقی که هر صد سال یه بار یه بامرامی مثل سید عباس برامون بفرسته برسیم هنر کردیم... تازه اونم وسط راه پاره می‌شه😌
ریسمان الهی نوچ
الانه تو حالی هستم که خدا پله برقی هم بفرسته سوار نمی‌شم چه برسه به ریسمان 😊😁 چون می‌دونم وسطش یهو مامور الهی میاد می‌گه این ریسمان به امثال شما تعلق نمی‌گیره بدون بلیط سوار شدی؛ بعدش به جوری از اون بالا پرتم می‌کنن پایین که مخم کف جهنم سالاد شیرازی بشه 

میدونی من فکر میکنم همون ریسمانه متصل به خداست دیگه :)

همین که ته دلمون هست یعنی ریسمان حالا یه عده طناب پر پت وپهنه یکی نخ باریک :)

حالا تو اصرار داری باشه این طوری ببینش😂

اصلا هرجور تو‌دوست داری اصن😂😂😂😂😂🤦

نه جون تو نمی‌شه ... همونی که تو می‌گی😂😂😂

نه شرمندم میکنی واقعااااا هرچی تو صلاح میدونی 😂

ننننننه جون خودم اگر بذارم همین جوری بری...باید حرف تو بشه بعد بری 😂😂😂😂

آقا اصن ماخاک پای شما ما کی باشیم نظر بدیم در محضر بزرگی مثل شما بی ادبیه حرف  این حقیر  باشه . فقط شما هرچی بگین همون درسته😂👌🤦😅😅

آقااااااا نگوووو ما گِل زیر کفش شما🤦🏻‍♀️ 
ما کوچیک شما ...
 تموم کن این بازی کثیفو 😂😂😂😂😂😂😂😂

کاتبیا به خاطر این شب احیا بگذریم اصن هم من درست میگم هم شما خوبه؟!😅

 

موافقم 😊😁

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan