پیوند

هر ذره‌ی وجود از این جهان پر از عشقه

کافیه که دروازه‌ی روحت رو، به روی این عشق باز کنی

ذره‌ای محبت و احساس به این جهان بدی هزار برابر عشق به تو هدیه می‌ده...

احساس می‌کنم وجودم با تک تک ذرات وجود کاکتوس‌هایی که با دست خودم کاشتم پیوند خورده

اونا حال منو کاملا متوجه می‌شن و واکنش نشون می‌دن

هر روز که یه دونه بیشتر قربون صدقه‌شون می‌رم بیشتر به چشم میان و هر کسی از در اتاق وارد می‌شه می‌گه امروز کاکتوس‌هاتون خیلی خوشگل‌تر شدن چی شده؟ برعکس هر روز که یادم می‌ره قربون صدقه شون برم به چشم کسی نمیان. کسی نمیاد بگه به به عجب کاکتوسایی! 

هر وقت حالم بده یا دلم گرفته یکی شون گل می‌ده و دیدن این معجزه هزار بار من رو از دنیای غم آزاد می‌کنه و به قول یک دوستی restart می‌شم. انگار نه انگار...

چی می‌تونه غیر از معجزه باعث بشه یه کاکتوس همزمان دو تا گل بده؛ یکی قرمز یکی زرد؟!😍

آره منم یه گل بگونیای عروس داشتم بر این باور بودم هر وقت میدید حالم خوش نیست گل میداد تا بخندم و حالم خوب شه :) تو دوره های سختی که میگذروندم گلاش حالمو خوب میکرد و بهم امید میداد ^^

یه چیز دیگه 

راستش من یک کانال تلگرامی دارم که توش پست های قشنگ و جالب وبلاگ هایی که میبینم و میخونم رو با ذکر اسم وبلاگ و نویسندش و لینک اون پست نشر میدم تا بیشتر دیده و خونده بشن. شاید این کار رونق بده به وبلاگ هامون و راحت تر نوشته های مطابق سلیقمون رو پیدا و دنبال کنیم. 

به تازگی وبلاگ و پیج اینستا هم براش راه انداختم و قراره محتوای مفید پیرامون مسائل نوشتن و اشتباهات رایجی که داریم هم گفته بشه. 

خوشحال میشم تو جمعمون باشید :) اگه مایل بودید از نوشته هاتون تو هر کدوم از این فضاها استفاده بشه یا تو وبلاگ لینک بشید بهم بگید ^^

@Blog_Reader 

blog-reader.blog.ir 

اینم آیدی کانال و آدرس وبلاگ 

سلام 
ممنون از لطف و توجه‌ت دوست عزیز
من به شدت معتقدم حیات گیاه‌ها با روح صاحب‌شون پیوند داره ❤️ 
باعث افتخاره که با شما همکاری داشته باشم. 🌺

پس با انتشار مطلبهاتون توی تلگرام، اینستا و لینک شدن تو وبلاگ هیچ کدوم مشکل ندارید؟

خیلی این رضایت داشتنه برام مهمه :) 

نه عزیزم با ذکر منبع، هیچ مشکلی ندارم ☺️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan