من صنمم، صنم منم

هیچ وقت نگید من هیچ وقت فلان کار رو نمی‌کنم. چون بلافاصله ابر و باد و مه و خورشید و فلک جمع می‌شن تا شما اون کار رو انجام بدید😐

مثلا من یکی از دشمنان سر سخت سریال‌های ترکی بودم. همیشه گفتم و می‌گم سرم بره وقتمو برای دیدن فیلم‌نامه‌های تکراری و مسخره‌شون نمی‌ذارم. در نهایت: 

- سارا تو رو خدا این سریال "پرنده‌ی سحرخیز" رو ببین

- باشه دوبار 

- جون من ببین

-😐

- ببین دختره شخصیت اصلی فیلم خود خود خود توئه... فقط ظاهرا اون آلباتروس خودش رو پیدا می‌کنه و مسیری که دوست داره برای زندگیش انتخاب می‌کنه برخلاف تو😍

- پس دیدن نداره دیگه ته‌ش معلومه...من هیچ وقت سریال ترکی نمی‌بینم.

 

خب نتیجه معلومه دیگه! نشستم با پنجاه و چند قسمت یه سریال ترکی خندیدم و عر زدم. خب هنوزم قصد ندارم به دیدن سریال های ترکی ادامه بدم. اما دو نکته وجود داره. اول اینکه دیگه نمی‌گم هرگز که گرفتار نشم. دوم اینکه خدایی صنم خیلی من بود. 😩 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan