خدایا منو بِهکُش

از من می‌شنوید هیچی رو مسخره نکنید هیییچی رو...

عمری این مانتو شلوارای زنونه مدل کُتی منجوق دوزی شده ها به اضافه این آدمایی که مانتو شلوار سِت اداری می‌پوشیدن رو مسخره کردم و هی گفتم بابا جوگیریه و این کارا چیه و با جدیت تمام هر جای رسمی و اداری و تحصیلی که رفتم همون مانتو نخی و گل گلی های خودمو پوشیدم ، حالا به یه بن‌بستی رسیدم که قشنگ تمام اجدادم اومدن جلوی چشمم احوال پرسی ... مادری و خواهری مثل دوتا بادیگارد حرفه‌ای تا مغازه مانتو فروشی کَت بسته بردنم و در حالی که جیغ بنفش بی صدا می‌کشیدم به زور انواع مدل مانتو اداری رو تنم کردن آخرشم خودشون یه دونه پسندیدن کارتمو بردن حساب کردن پلاستیکشو دادن دستم😫😫😫😫😫 خیلیم گرون بود مجبورم بپوشمش 😵 تازه یه عالمه جینگیلی جات می‌خواستم برای عید واسه خودم بخرم حالا دیگه پول ندارم😑

از این مانتو زنونه کرپ منجوق دوزیا برام بخرن دیگه هاراگیری می‌کنم و تمام... مرگ بهتر از این زندگی ننگینه که آدم توش مانتو منجوق دوزی شده بپوشه...اَه🤢🤧

خدایا توبه...

😁😁😁منجوق دوزی شده دیگه به سنت نمیخوره خداروشکر
اما خب باتوجه به موقعیت شغلی باید نحوه لباس پوشیدنت با پرستیژ و رسمی باشه 

راستی با تاخیر تبریک میگم
پستت که درباره مراسم قسم خوردن بود
با کلی ذوق خوندم😊

موفق باشی دختر جان
ای بابا دست رو دلم نذار ... مورد داشتیم دختر بیست و دو_سه ساله دنبال این مانتوها بوده به سن نیست که! به سلیقه‌ست... من سنم بخوره هم نمی‌پوشم از اونا 😶
ممنون😍😍😍 ان‌شاالله شما‌هم موفق باشی😊
جمعه ۱۲ بهمن ۹۷ , ۱۸:۵۳ آقای سر به هوا :)
دیگه سختی های راهه😂
آخ آخ کمرم رگ به رگ شده از بار این سنگینی😅
مگه رفتی سرکار که گرفتن؟
هنوز ابلاغمو نزدن ولی ان‌شاالله نزدیکه
با توجه به وضعیت شغلی ادم مجبور میشه..

فکرشم نمی‌کردم یه روزی مجبور بشم تا اینجا خوب مقاومت کرده بودم
علاوه بر تبریک ،تسلیت به بخش گل گل پسندت:)
صبر بده ندا بهت
ممنون بابت تبریک و همدردی...الان حال بخش گل گل پسندم خعلی خرابه واقعا😫
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan