یک عدد دادیار بعد از این...

خیلی غیر معمولی صبح زود بلند شدم. یه عالمه دور خودم چرخیدم. بر خلاف عادت همیشه لباسامو اتو کردم. چند دقیقه جلوی آینه به پف و سیاهی زیر چشمام زل زدم و با خودم گفتم در برابر استرس روز کنکور و اختبار و هزار تا اتفاق مهم دیگه‌ای که توی زندگیت افتاده این یکی خیلی ساده و معمولیه و اصلا شاید اتفاق به حساب نیاد و یه کار روتین اداری باشه که اصلاً جوگیری نداره!!! ولی دلم یه جوری بود...عین حال حس کسی که داره می‌ره برگ اعزام به خط مقدم جبهه رو بگیره...عین حال کسی که داره می‌ره محضر عقد کنه و بار تعهد یک عمر زندگی رو بپذیره... عین حال دختر نوجوانی که تصمیم گرفته تارک دنیا بشه و داره می‌ره که سوگند راهبه‌ شدن بخوره... عین یه حال عجیب که شاید خیلیا درکش نکنن اما برای تو مهم و ارزشمنده. 
ده دقیقه دیر رسیدم.بین یه دوجین پسر تنها دختری بودم که اومده بود برای مراسم تحلیف اونم به خاطر اینکه بی خیال دنیا بلند شدم خوش خوشان رفتم کربلا و از تحلیف دوره‌ی خودمون جا موندم. همین یکه و تنها بودن باعث شد حال دلم یه جوری‌تر بشه... وقتی همه بلند شدن تا متن سوگند رو تکرار کنن خدا روشکر کردم که‌ پسر نیستم و قرار نیست از یه جایی جلوتر برم و لبه‌ی تیغم از یه حدی برّنده‌تر نمی‌شه وگرنه توی اون لحظه‌ یه شک و ترس غریبی به دلم افتاد که امکان داشت با در نظر گرفتن مسئولیت‌های بعدش و هلاکت آخرش از جلسه بزنم بیرون و با تمام توان‌ فرار کنم و از همه چیز انصراف بدم...
اما خب این‌کار رو نکردم چون دلم می‌تپید که بمونم و در همون حدی که می‌تونم تلاش کنم مرهم باشم برای زخم دل مردم...محرم باشم برای راز‌هاشون...هرچند کم...هر چند محدود...
مفاد سوگند رو که تکرار کردم انگار یک‌سطل آب جوش روی سرم خالی کردن...مثل همون لحظه‌ای که روبه‌روی ضریح شاه عدالت ایستاده بودم و با دست و دل لرزون برای امیرالمومنین همین کلمات رو تکرار می‌کردم و توی دلم بهش التماس می‌کردم دستمو بگیره و توی این راه تنهام نذاره... 
تمام شد. حالا دیگه متعهد شدم به این شغل...به همه ی دردها و رنج‌های مردم...به اشکها و ناله‌هاشون...به دلهره‌ها و اضطراب‌هاشون...به گره‌های کوچیک و بزرگ‌شون... به خدا... به خودم...به خودم... 
خدایا شکرت....
تبریک میگم^_^
خیلییی موفق باشی^_^
ممنوووون 😍😍😍

وای سارای عزیزم
اون همه سختی تموم شد بالاخره :')) و کلی سختی دیگه جلوی روته :))
شروع راهتو تبریک میگم و ان‌شاءالله خدا پشت و پناهت باشه تو این راه :))

+ حالا یعنی تو دادگستری پارتی دارم دیگه؟ ;)))
قربانت عزیز دلم😍😍😍😘
ممنون از این همه انرژی مثبتت دوست خوبم❤❤❤❤❤❤
شما جون بخواه پارتی که سهله😍😊
خاتونم ^________^
حوا جونم😍😘😍😘😍😘
سلاااام :)
مبارکههههه

شیرینیش کو پس ؟
سلاااام ممنون😊
شیرینی هم بعد از اینکه شعبه رو تصرف کردم سفارشی برای دوستان مجازی تهیه می‌کنم😂😂😂😂
شیرینی دادیاری جداست :)

شیرینی تصرف شعبه رو هم بعدا حساب میکنین...
خب این دوتا یکیه دیگه😂😂😂😂
ولی چشم شما هر شیرینی می‌خوای بگو بخرم پست کنم😂
یه شیرینی برای دریافت حکم دادیاری ...
یه شیرینی برای تصرف شعبه

پس شد دو تا :)
باشه تسلیم😂😂😂
سلام
تبریک میگم. ان شاء الله تو این راه همیشه همیشه حضرت علی دستگیر و یاورتون باشه و هیچ وقت احساس تنهایی نکنین.
سلام 
ممنون از لطف و دعای خوب شما
سلام یه شعبه هم بزن توی بیان متشاکیامون رو بیاریم پیشت. هوم؟ :))
سلام
در حد شعبه که نه ولی دوستان هر سوال و امر حقوقی داشته باشن در حد بضاعتم در خدمت‌شون هستم...😊
بنظرم در اولین قدم درباره من رو بروز کنید. هوم ؟ :)
باید درباره‌ش فکر کنم🤔
شاید بهتر باشه بلند جار نزنم و فقط مخاطبای همیشگی وبلاگم بدونن 😊
دوشنبه ۸ بهمن ۹۷ , ۱۷:۰۲ آقای سر به هوا :)
من اعتراض دارم!
کو شیرینی کشمشی؟!:)
😂😂😂😂
حالا چرا کشمشی؟ گفتم الان طلب رولت یا شیرینی خامه ای چیزی می‌کنید...
دوشنبه ۸ بهمن ۹۷ , ۱۷:۵۵ آقای سر به هوا :)
نه من ذهنم فقیره بیشتر از کشمشی کشش نداره ؛ این اسم هایی که گفتی چیه؟ ماشینه؟ :)
نه اسم کشورای خارجکیه😂😂😂😁

ای جانممم...
عزیزمممممم، دوستممممم...
خیلی خیلی تبریک می‌گم. به سلامتی ایشالا. موفق باشی. :*
دست علی یارت تو این راه...
از پسش بر میای حتما. :*
فدااتم حریر مهربوووووووونم دوست نازنینم😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘
ممنونم از این همه لطف و انرژی مثبتت عزیززززززز دلم ❤❤❤❤❤❤
ماشاءالله ...
دقیقا هرچه هست از خداست...
تبرییییک سرک جان
ان شاالله مولا همیشه کمک کننده باشن و تو حقیقتا در مسیر حق قدم برداری
شیرینی ماهم یادت نره خانوم😁
ممنون عزیزم😊😍
ان‌شاالله..متشکر از دعای خوبت❤
به روی جفت چشمام شما امر کن هر شیرینی باب میل باشه تقدیم کنم😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan