غارنشینان

میگه میشه لطفا از توی کیفم کیف پولمو بیاری؟

در کیفشو که باز میکنم یه چمدون گل گلی می پره بیرون...

میگم فلانی این چیه؟

میگه چیزی نیست کیف لوازم آرایشمه:)

میگم عه واااا...این همه؟ اینکه از دم و دستگاه میکاپ تخصصی عروسم بیشتره!؟ همه جا دنبال خودت خِرکش می کنی شون؟

میگه عاره بابااااا کار عز محکم کاری عیب نمی کنه یهو دیدی وسط راه عروسی چیزی دعوت شدیم راه به راه رفتیم تو یه مجلسی چیزی، بی مهمات نمونیم یه وخت:)

یه نگاه تو آینه به ابروهای پاچه بزی خودم که دو هفته ست دارن التماسم میکنن مرتب شون کنم می ندازم و می خندم...یا ما از جنس دختر جماعت نیستیم یا دخترای این دوره زمونه یه مرگی شون هست یا تعریف ملت از سادگی به فنا رفته...

والا:))))


سلام

یا شایدم همه موارد :دی

الفرار
:))))
علیکم السلام
بعله تیکه هم نثار ما می کنین؟؟!! :)))
ی کاری کردم ک ن سیخ بسوزه نه کباب!
ولی مثل اینکه گوجه ها سوختن! :|
:دی
جزغاله شدن :))))
دلتون شاد!@
ممنون همچنین 
عجب دوره ای شده :|
من تا حالا هیچ وقت آرایش نکردم. :) حتی واسه عروسی :)
نه من واسه عروسی دیگه جینگیل مستون میشم ولی در حالت عادی یه کرم ضد آفتاب به زووووور می زنم... عصلن یه روسری یکم رنگ روشن تو خیابون سرم می کنم عذاب وجدان می گیرم
دوشنبه ۲۴ مهر ۹۶ , ۰۸:۵۰ مریــــ ـــــم
اتفاقا منو هلماهم دیروز در همین مورد بحث هایی با هم داشتیم که به نتیجه ای نرسیدیم
:|
خخخخخ
اصولا این بحثا به نتیجه نمی رسه عزیز
من سکوت می کنم و راه خودمو می رم ...اکثر مواقع طرف بی سروصدا دنبالم راه میفته ؛ )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan