ولی باشگاه حرمت داره نه لذت 😁

یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های دنیا اینه که یه روزایی شانسی باشگاه خالی و خلوت باشه 

اینکه واسه خودت بین دستگاه‌ها شلنگ تخته بندازی عااالیه؛ 

فکر کن مجبور نباشی توی صف دستگاه بایستی یا حین ورزش کردن یه عده توی صف بایستن و زل بزنن بهت! تازه هیچکسم‌ وسط کار دمبل و هالتر رو ازت نمی‌دزده یا بهت نمی‌گه داداش از رو نیمکت بلند شو دارم سوپر میزنم 😕 

تازه می‌تونی مثل فیلما سیس ورزش کردن بگیری و جلوی آینه از خودت عکسای فیگوری بندازی، هیچکسم‌ از بغلت رد نمی‌شه پوزخند بزنه یا عکستو خراب کنه🙃

امروز با کتک خودمو بردم باشگاه ولی وقتی دیدم به خاطر دم عید بودن باشگاه خلوته خیلی حال کردم 

قشششنگ هندزفری گذاشتم آهنگ جدید بی بی رکسا رو پلی کردم و نیم ساعت یه نفس هوازی سنگین زدم در حد چربی سوزی 

الان در وضعی پست می‌گذارم که ریه و شش‌هام جر خورده و شبیه شیمیایی‌ها خس خس می کنم. ولی خیلی راضیم 🤌🏻😁

با اون بخش عدم وجود آدم ها باهات صد درصد موافقم.مخصوصا وقتایی که دونفری درباره آخرین تغییر دکوراسیون هیکلشون و وقت مانیکور وپدیکور حرف میزنن یا تنهایی قصد خوردن کله ات را دارند با حرفهاشون

آخ آخ گفتی 
تازه یه معضل دیگه‌م هست ننوشتم ؛ وقتی تعداد زیاده و یه عده هم اعتقادی به استفاده از مام و خوشبوکننده ندارن محشر کبری ست 🥲

XDDD

خوشا به احوال تون .

اصلا امروز حس می‌کردم نظر کرده‌‌ام 😂💪🏻

😅خوب کردی فقط ولش نکن

نه معتاد شدم ، یه روز کار پیش میاد نمی‌رم بدنم خمار میشه 😂

وااای نگوووو.خودش یک روضه بازه

😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan