سلام

 

یک‌سال پیش تصمیم گرفتم دیگه اینجا ننویسم 

چون فکر می‌کردم نوشتن من باید برای بقیه مفید باشه

حالا بعد از یکسال می‌دونم

حتی اگر اینجا یه بیابون متروک باشه که فقط انعکاس صدای خودمو خودم بشنوم

و تاثیری به حال هیچ کسی نداشته باشه  

وقتی نوشتن اینجا حالمو خوب می‌کنه پس مفیده 

گاهی هم آدم باید برای خودش مفید باشه نه بقیه 

 

پس سلامی دوباره به خودم و هر رهگذری که اتفاقی خونه ی قشنگ مجازی‌مو می‌بینه 😊🌹

يكشنبه ۲۵ اسفند ۹۸ , ۱۸:۴۹ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

علیک سلام

 

خوش اومدی به خونه ی خودت :)

سلااااام
❤️❤️❤️🌹

واااااای خدا چشمام قلب قلبی شد که :)

چند روز پیش داشتم وب هایی که دیگه متروکه شدند رو چک میکردم و چقدر دوست داشتم بودی و مینوشتی...اخ چقدر روشن شدن ستاره ات حس خوبی داشت :) منو نمیشناسی و احتمالا یادت نمیاد اما بدون کلی خوشحالم کردی

خوش اومدی.....برای جبران نبودنت بیا تند تند بنویس :) ستاره وبت توی پنلمون چشمک بزنه هی

سلام
ممنون از این همه انرژی مثبت و لطفت❤️❤️🌹🌹❤️❤️🌹🌹 
چشم حتما می‌نویسم 

موافقم.منم یک وقت هایی یه حرف هایی را می زنم که خودم سبک می شوم و بعدش میگم خب اشکال نداره اگر کسی خوشش نیاید

همینه
من همیشه به خاطر خوشحالی دیگران زندگی کردم 
حالا می‌خوام یکم برای خوشحالی خودم زندگی کنم 

سلاااااااااامممممم ^_^ 

خوش برگشتی *__* 

خوبی؟؟ همه‌چی بر وفق مراده؟ 

سلااااام نور دیده 
یکی از کسایی که تمام این یک‌سال هر چند وقت یه بار به یادم می‌اومد تو بودی 😍😍😍😘😘
خوبم شکر تو خوبی؟

واقعا یک سال طول کشید تا به این نتیجه رسیدی یا یک سال تحمل کردی؟ 

و علیکم 

نه واقعا یک‌سال طول کشید تا به این نتیجه رسیدم 
الانم با تردید برگشتم ولی خب فعلا دلم می‌خواد اینجا بنویسم 

سلاااااام

یکسال شد؟

یادمه روزی که رفتی رو چقد زود گذشت

خوش برگشتی

سلام
آره از تاریخ آخرین پستم یک سال و چند روز گذشته😂
ممنون❤️

وای سرک جونم:))))

خوش برگشتی*-*

سلاااام الهام جونم ممنوووون😍😘🌹

 سلام😁

بر طبل شادانه بکوب😁😁😁

سلام
برخی و پرچم را ببر 😂🌹🏅

از کجا بدونیم خودشی؟ :) دستاتون رو نشون بدین اول

خودشم، هیچ دیوانه‌ای جز من نمی‌تونه انقدر به گذشته‌هاش وصل باشه 😂🤦🏻‍♀️

پنلمون رو مزی کردی از صبح :) خوش اومدی به خونه ی خودَت

ممنووووون 😊🌹

مزین :) صحیح است.

متوجه شده بودم اشتباه تایپیه 
سخت نگیرید 😂

مشکل از بیانه. چون وقتی سریع تایپ میکنی بعضی حرفها جا میمونه!! زیاد پیش اومده برام

صحیح است 😂

سلام

خوش برگشتی ...

امیدوارم مثه قبل مطالب خوب ازتون بخونم‌...

سلام
ممنونم شما لطف دارید 🌹🌹

واهاهاههاهاهاهای نور دیده *_* 

نیشش از این گوش تا اون گوش باز میشود! ^_^ 

منم خوبم خداروشکر ^_^ کنار اینهمه درگیری و فشار اسم کنکوری رو هم یدک میکشم فعلا تا تاریخی نامعلوم که از زیر بار سنگینش بیام بیرون و اگه خدا بخواد ایشالا بهتون شیرینی بدم یا هم یهو دیدی خدا نخواست و خیر و صلاح نبود و حلوا دادم :| خلاصه که زیر پوستی گفتم دعا کن برام.. :) 

عزیز دللللم منم این دوران سختو گذروندم می‌دونم چقدر استرس‌زاست اما ایشالا که یه شیرینی تپل ازت می‌گیرم 😍😍😘😘❤️❤️
چشم حتماااا دعا می‌کنم هم زیرپوستی هم روپوستی😍😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan