از اتاق فرمان اشاره میکنن پرستار بر قفایت زد وقت جیغ زدنه...

نشستم روی تخت...

چهارزانو...

کپه ی ورقه و کتاب و جزوه روبه روم....

گوشی به دست، در حال جواب دادن به سیل تبریکات و محبتای پیامکی و تلگرامی و کلا مجازی... 

حتی فرصت نمی کنم فکر کنم که عاخ...بیست و پنج سال رو رد کردم... ربع قرن ساله شدم که!!! 

الان شد بیست و پنج سال و یک لحظه...بیست و پنج سال و دو لحظه بیست و پنج سال و سه لحظه... 

پیر شدم؟ بزرگ شدم؟ پخته شدم؟ 

شایدم هیچ کدوم ... فقط دلم میخواد زمان همین لحظه متوقف بشه و پیشتر نرم...شاید که از چیزایی که قراره پشت پیچ بعدی زمان عمرم ببینم می ترسم...

گوشی رو میذارم زمین، دست می برم ثانیه شمار ساعتو نگه دارم که جیغش می ره هواااا...بدوووو خانم فلانی پیام داده زشته جواب تبریک نگی...

همینه زندگی منتظر من نمی مونه به سرعت داره از ربع قرن موجودیت انسانی به نام serek می پیچه و شاید بعد از پیچ زمان برای سفر من تموم بشه حتی...

گیج می شم و شایدم دست پاچه، وقت ندارم به عقب نگاه کنم هرچند که می دونم خیلی هم برام خوشایند نیست دیدنش شاید بهتر باشه بقیه ی مسیر رو دریابم!!!

با خودم میگم اگر قرار باشه سالگرد نیم قرن عمرم رو هم ببینم ترجیح میدم از این باشکوه تر باشه … در حال جواب دادن به سیل پیامای محبت آمیز پاشنه ی کفش قلبمو ورمی کشم برای تدارک آینده و ایضا ورود به اولین ساعت از بیست و پنج سالگی و اندی...

سلام بیست و پنج سالگی :)

تولدت مبارک عزیزِ مهربونم ^__^
۱۰۰۰ ساله بشی جانم :))
بهترین‌ها رو برات آرزو می‌کنم.
متشکرم مهربون عزیزم :*
در کنار دوست خوبم ان شاالله :)))
منم بهترترترترینا رو برات آرزو می کنم گل خوشبو
😍😍😍ان شاءالله که آینده خیلییی شیرین باشه برات و مباااارکه بازم 😘😘
من که چشمم از این زندگی آب نمی خوره ولی خب همیین آرزویی خوبم پر از انرژی و امید میکنه حال آدمو ...خیلی خیلی ممنون 
عشق جان مهربان... شما که حسابی شرمنده کردی منوووو :*
تولد تولد تولدت مبارک....الهی همیشه حال دلت خوش باشه.
:))))
ممنوووون لطف داری
الهی حال دل شمام خوب باشه :) 
مبارک باشه :) 
از کجا میدونی. شاید کیفیت زندگیت در نیمه های بعدی خیلی بهتر از نیمه ی قبلی باشه :) 
ممنوووون :) 
امیدوارم ...نیمه ی اولش که خعلی مزخرف بود...ببینیم نیمه ی دوم چه خبره ؛ )
به بهههه تولدتووون خیلی خیلیییی مباررررک :))  :*
ایشالا که سلامت باشیدو به آرزوهاتون برسید ^_^
تشکرررررر
به قول خواهری تولد شمام مباااارک :)))
همچنین :*
عه!!! آذری هستی پس :)
سال و سال‌های خوبی رو برات آرزو می‌کنم سه‌رک جان😘
راستی پرستار بر قفایت نمی‌زند! ما می‌زنیم، ما!ما! ; )
عاااااره آذریم :)))
ممنون همچنین دوست جان :*
عه شما می زنین؟ دستتون که سنگین نیست یه وقت؟!
باور کن یَک دست سنگینی دارممممم!
ولی خوب در واقع الان هیچ‌کس نمی‌زنه به پشت بچه! :)
عه؟ پس چی کار میکنن؟
چه نسل مظلومی بودیم ما پس!
حتی خوشامدگویی به تولدمونم اردنگی بود :(
هیش‌کار نمیکنن! بچه‌های الان بچه‌های مذاکره و مصالحه‌ان! خودشون توجیه هستن که بعد از تولد باید نفس بکشن، نیاز به کتک ندارن :) حالا یکی بخواد شیطونی کنه با یه پوآر پلاستیکی، یکم حلق و بینی‌شو ساکشن میکنن، اگه خیلی شیطونی کنه با ساکشن برقی و اکسیژن و فلان و بهمان به راه میارنش :) بازم کتک! نوچ! نوچ!

شما (بقیه) شاید اوردنگی خورده باشین! ;) ولی منِ آرتمیس اونقد زبر و زرنگ بودم که بلافاصله بعد از تولد در به دنیا اومدن برادر دوقلوم آپولون به مادرم کمک کردم ^_^
بحث تخصصی بود...سکوت می کنم :))))
سلام

تولدتون با تاخیر مبارک
سلام 
ممنون از لطف تون... 
تاخیر نیست شما نت نداشتید توقعی نبود...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan