وجدان درد

وقتی یه نفر یه راز یا حرف مگویی رو بهتون می‌گه بعد بلافاصله هزار بار می‌گه به کسی نگیا؟بین خودمون بمونه ها؟این فرد دقیقا یک ثانیه پس از باز شدن دهان بی صاحابَش از حرفی که زده پشیمان گشته است و به شکر خوردن افتاده و حالا برای بستن دهان وجدانش میخواهد مطمئن بشود که زدن این حرف براش بد نشده عست...

لطفا با دهن لقی‌تون این بی‌نوا رو به غلط کردن نندازید ... 

با تشکر ...

باشه :دی
حالا نگران نباش نمیگه به کسی...
:))))
اتفاقا یه حسی از درون بهم می‌گه تا حالا نصف شهر فهمیدن :/
دقیقا منم همینطورم 🤦🏻‍♀️
بعدش هم برا اینکه صدای وجدانِ عزیز رو قطع کنم،میزنم به بیخیالی!!!!
اصلا بگه مهم نیست!!!
درواقع قبل از اتفاق افتادن هی به خودم دلداری میدم
منم از بعد از ظهر دارم هی به خودم می‌گم بلاخره که همه می‌فهمیدن بلاخره که همه می‌فهمیدن بلاخره که همه می‌فهمیدن...ولی خب وجدان عزیز کوتاه نمیاد :)
ای بابا :|
خخخخخ
 آره دیگه خلاصه بخبخ شدم رفت 
من قول نمیدم به شوهرم نگم، در میره بالاخره😅
ولی عموما بدون ذکر نام میگه که نفهمه
نه دیگه این طبیعیه آدم در برابر همسرش نمی‌تونه دهن لق نباشه
اصلا قشنگیش به همینه ^__^
اصلا قشنگیش به همینشه
تازه اگه نگین هم خودش میگه به همه
موقعی که داشتم می‌گفتم به کسی نگو یه برق شرارتی ته چشماش بود که همون لحظه فهمیدم چه خاکی به سرم شده :/
از این وجدان دردها به تورم خورده :)
بیشتر اعصاب خرد می کنن
فکر کنم چاره‌ش فقط یه لیوان شیر سیانور ولرمه بخورم راحت بشم ^__^
سلام

واقعاً حرفی که از دهان خارج میشه دیگه اختیارش دست آدم نیست ...
سلام
فکر کنم حضرت علی فرموده باشن که تا زمانی که کلامی رو به زبان نیاوردی اون کلام برده‌ی تو و زمانی که به زبان آوردی تو برده‌ی اون کلام هستی ...
با این حساب الان من یه برده‌م :/
باشه :)
ای داد ...پری اونم مثل تو گفت باشه... تو رو خدا نگیاااا
:))))))
باشه :))))
قربان چال لپت ^__^
خیلی حس بدیه وجدان درد بعدش:(
خعلی...داره خفه‌م می‌کنه :(
من بچه که بودم رازهای خیلی خیلی خیلی سری‌مو برای دوستام تعریف می‌کردم به صورت سوم شخص! دانای کل! مثلا می‌گفتم یه دوستم که شما نمیشناسین این کار رو کرده، بعدا فهمیدم اونا میفهمن من دارم قصه‌های خودمو تعریف می‌کنم! مثل تو بخ‌بخ شدم رفت :|
چه دوستای تیزی داشتی:)))
حالا چه اصراری بوده بگی؟ 
به کسی نگفتن؟
عاخ عاخ من که خعلی بخ‌بخ شدم 
:)))))
منم هاااا
خخخخ
ای داد بی داد :)
چشم :)
چشمت بی بلا مهربون جان
ولی فکر کنم از اون دست دخترایی هستی که آدم با خیال راحت رازشو بهت می‌گه و مطمئنه هیچ کسی نمی‌فهمه :)
اگه راز دارت دختره فاتحت خوندس و کل شهر فهمیدن؛)
و ان شا الله کسی نفهمیده:)
بله دختره -__-

سلام

امام صادق(ع) می فرمایند : «لَا تُطْلِعْ‏ صَدِیقَکَ‏ مِنْ سِرِّکَ إِلَّا عَلَى مَا لَوِ اطَّلَعَ عَلَیْهِ عَدُوُّکَ لَمْ یَضُرَّکَ فَإِنَّ الصَّدِیقَ قَدْ یَکُونُ عَدُوَّکَ یَوْماً مَا»
 دوستت را بر آن مقدار از اسرارت آگاه ساز که اگر دشمنت هم آن را بداند، به تو زیان نرساند. شاید دوستت نیز روزی دشمنت شود.

(بحار الأنوار، ج 72، ص 71.)
سلام
عجب حدیثی... واقعا همین طوره 
ممنون از حضورتون
سلام 
عیدتون مبارک .


حالا عکسش هم هست .
اینکه یه نفر بهت میگه باران  اینو نگو به کسی و تو سالها راز دار، راز  اون شخص میشی و به هیچکی نمیگی ولی یهو همون شخص که به رازداری تو ایمان داشته جلوی بقیه رازش رو میگه و همزمان هم میگه من به خانوم فلانی (باران مثلا) رازم رو گفتم. اون اگر میخواست بهتون میگفت.
این نوع دردش بیشتره تا اون نوعی که شما گفتین.
دردش برای شخص رازدار ...


سلام
عید شمام مبارک ^_^
 حق می دم که از همچنین رفتاری دلگیر بشید ولی واقعا خیلی نادره که آدم این طوری به خاطر رازداری ضربه بخوره اصولا ضربه نگه نداشتن حرف بیشتره... ولی کسی که از رازداری یه نفر این طوری سوءاستفاده می‌کنه واقعا نامرده....
می دونی فلسفه ی من اینه که نگفتن حرف یه درده گفتنش دوتا ... بهتره حرفمونو به کسی نگیم تا محتاج رازداریش نباشیم اگرم گفتیم دیگه منتظر رازداری بقیه نباشیم چون وقتی خودمون حرف خودمونو نگه نداشتیم چطور انتظار داریم یکی دیگه نگه داره بعدشم اگر گفتیم و طرف رازداری کرد دیگه پشیمونش نکنیم از اینکه انسان بوده...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan