معجزه ی عشق

خیلی پیچیده نیست؛ ساختن معجزه رو می‌گم.

به سادگی چند شاخه مریم و یه شاخه ارکیده‌ی بنفش می‌شه یه معجزه ساخت.

می‌شه یه آدم رو از عمق فکرهای تاریک و درهم گره خورده بیرون کشید و تمام افکارش رو عوض کرد.

هیچ معجزه ای بالاتر از این هست؟ اینکه حال یه آدمو عوض کنی رو می‌گم!

به نظر من که خیلی بزرگه

مثل همین امروز که پر از درد جسمی و روحی پشت میزم بین پرونده‌های بی رنگ و لعاب دفن شده بودم و دستای لرزون یه پیرمرد یه دسته‌ی بزرگ گل مریم با یه شاخه ارکیده ی بنفش جلوی روم گذاشت و با لبخند زیباش حالم رو عوض کرد.

یه پرونده‌ی تصادف و انجام کار روتین که وظیفه‌ی منه برای من زحمتی نداشت اما جملات پر از قدردانی این پدربزرگ حسااااابی خستگی رو از تن من به در برد. مخصوصا اونجایی که آقای ه بهش گفت حاج خانم هیچی از ارباب رجوع قبول نمی‌کنه ولی اون پدر مهربون با تمام وجود گفت ولی من این ارکیده رو تمام راه به خاطر این دخترم آوردم و می‌دونم فقط روی میز ایشون قشنگ می‌شه😍 و ما رو خلع سلاح کرد...

حالا مدام عطر مریم ها رو با تمااااام وجود نفس می‌کشم و فکر می‌کنم وقتی می‌تونیم انقدر راحت حال همدیگه رو عوض کنیم چرا مهربونی رو از هم دریغ می‌کنیم؟! 

وااای خدای من چقده گوگولی *___* 

خعلی گوگلی بود 
یعنی اصلا می‌خواستم بلند بشم بغلش کنم انقدر خوب بود😍

واقعا ماها همیشه فکر میکنیم لازمه کار خاصی انجام بدیم تا ادمارو خوشحال کنیم ولی همین چیزای ساده میتونن روز ادمو بسازن :)

خسته نباشید ^_^

کلا نگاه‌مون به خوشبختی خیلی سختگیرانه‌ست در صورتی که خیلی ساده‌ ست. باید سعی کنیم خودمونو خوشحال کنیم.
ممنونم❤️🌹

واقعا

به همین قشنگی و سادگی.

دمش گرم.

❤️😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan