پیشونی

مادربزرگم همیشه می‌گفت خیلی مهم نیست چقدر دوست داشتنی هستی. می‌گفت اینکه چقدر دوست داشتن بلد هستی مهم‌تر است... اینکه چقدر می‌توانی دلتنگ شوی. مادربزرگم همیشه می‌گفت آن‌هایی که از دوست داشتن و دلتنگی چیزی نمی‌دانند خیلی از کارها را آنطور که باید به سرانجام نمی‌رسانند. می‌گفت طعم قرمه‌سبزیِ کسی که دوست داشتن را بلد است کجا و طعم غذاهای کسی که هیچ از دوست داشتن و دلتنگی نمی‌داند کجا! 

👤مرتضی قدیمی 


من نوشت:

خواهری نشسته قربون صدقه‌ی خوشگلیای دخترش می‌ره. مادری از بالای مبل به من که زیر پاش نشستم نگاه می‌کنه و خطاب به خواهری می‌گه:

دختر یا باید خوشگل باشه یا باید پیشونی داشته باشه...

خواهری یه نگاه به من می‌اندازه می‌گه: البته زشتا شانس‌شون بهتره، خوشگلا طرفدار زیاد دارن ولی شانس‌شون خوب نیست...

خواهری کوچبکه نه گذاشته نه برداشته می‌گه: البته بعضیام نه خوشگلن نه شانس دارن...

همه به اتفاق برمی‌گردن منو نگاه می‌کنن😐😑

اصلا هلاک دریای محبت‌شونم 😁😂

خدا همه ی خانواده ی محترم رو حفظ کنه ان شاءالله
الهی آمین😊
😂
منم تقریبا مثل شما مظلوم خانواده‌ام:/
آخه من زیاد آتیش می‌سوزونم این‌جوری ازم انتقام می‌گیرن😂😂😂😁
سه شنبه ۲ بهمن ۹۷ , ۲۰:۰۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
خدا جمعتون رو حفظ کنه ....
همین شوخی ها یه زمانی خاطره میشن :)
ممنون 😊
همین الانشم خاطره ست 😁
اینها واسه بقیه جوکه! واسه ما خاطره اس😁
دقیقا😂😂😂😁
اجازه بدید بین این نظرات مختلف، من با مادربزرگ آقای قدیمی موافق باشم :دی
من خودمم نظر ایشونو بیشتر می‌پسندم 😂😁
ولی خب عصر ، عصرِ قیافه و تیپ و پوله... باید واقع بین بود 😁😂
به منم از همین محبتا داره داداشم:|
اصلا محبت‌دون آدم می‌ترکه از این همه محبت 😂
نگا اگه چهره‌تو ندیده بودم، الان یه هیولا تصورت می‌کردما 😅😅😅
البته الانم هیولایی، ولی هیولای ناز و مامانی 🙂🤗😇

+ منم موافقم که خوشگل‌ترها شانس‌های کمتر خوب‌تری دارن نسبت به کمترخوشگلا 😂😂😂 چی گفتم؟؟؟ یکی ترجمه کنه 😂
خدایی تو چشمات خوب می‌بینه 😍😍😘😘😘
وگرنه اینا هر روز یه ایرادی از کج و کولگیای من درمیارن 😂😂
فردا می‌برم دارالترجمه نتیجه‌شو اینجا می‌ذارم😁😂
لابد خواهرات خودشون فرشته صورتن :) وگرنه من که فقط ظرافت و زیبایی می‌بینم، با کیفیت و کارایی 😆😅
 الان با یه لیوان آب قند دارم دور خونه می چرخم نفس عمیق می‌کشم تا از ذوق به حالت کما نرم، اینا رو گفتی خدا خیرت بده دل یه جوون ناکامو شاد کردی اصلا 😂😂😂😂😍😍😍😘😘😘😘😘😘😍😍😘😘😘
منم همین وضع رو دارم :|
ای بابا توم؟ من همه امیدم به تو بوداااا😂😂😂
من تو خونمون هر چی میگم همه بهم میگن با اینکه خنگی ولی اینو بد نگفتی :/
چرا نباید معتاد شم خب؟!
به من می‌گن دیگه ترشی نخور بلکه یه چیزی شدی
به نظر من اگر معتاد نشی خنگی 😂😂😂😂 منم دارم به این گزینه جدی فکر می‌کنم😂
اقا همه ی مامان ها همینن
ولی خدا نگهشون داره
من عاشق این ابراز علاقه هاشونم:)
دقیقا این یک شیوه‌ی اختصاصی مادرانه‌ست برای ابراز محبت، به خاطر همینه وقتی جعبه جعبه حرف پرت می‌کنن طرف‌مون کک‌مون نمی‌گزه تازه نیش‌مونم براشون باز می‌کنیم تا ته😁😂
اره اره دیدی:)
آره😂😂😂
مامانا که عالینننننننن.یه وقتایی،یه وقتایی فقط هان یک جوری می پوکونت که سالها دنبال خانواده واقعیت میگردی.))))))))
مامانا که خیلی خوبن 😍😂😂😂
من که سالهاست هی به اینا می‌گم من از این بچه سبدی سرراهیام اینا قبول نمی‌کنن😂😂😂😂😂
این منم که :|
عه وا شما هم؟😐😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan