بیچاره تر اون که دید کربلا رو...


گفتی: شتاب رفتن من از برای توست  / آهسته تر برو که دلم زیر پای توست


با قهر می‌گریزی و گویا که غافلی  / سرگشته سایه ای همه جا در قفای توست


سر در هوای مهر تو رفت و هنوز هم  / در این سری که از کف ما شد هوای توست


خوش می‌روی به‌ خشم و به ما رو نمیکنی  / این دیده از قفا به امید وفای توست


ای دل، نگفتمت مرو از راه عاشقی؟  / رفتی؟ بسوز کاین همه آتش سزای توست


مارا مگو حکایت شادی که تا به حشر  / ماییم و سینه ای که در آن ماجرای توست


بیگانه ام ز عالم و بیگانه ای ز ما  / بیچاره آنکسی که دلش آشنای توست


بگذشت و گفت: این به قفس اوفتاده کیست؟ / گفتم که: این پرنده ی محزون "همای" توست


#هما_گرامی

#دلتنگ_حرم

#مجنونِ ارباب😭



سلام :)

واقعا همینطوره ...
ان شاءالله دوباره قسمتتون بشه
سلام 
ممنون از لطف تون ان شاالله به زودی قسمت شما باشه
دلتنگ حرم بودن، لذتی داره که نگو:))
و به حرم هم برسی این لذت چند صد برابر بدون یه درصد اتلاف می شه.
دقیقا همینه ... این راه همش سوده ضرر نداره اصلا
سلام کربلایی *_*
زیارت قبول ^__^
سلام گل دختر 
قبول حق 😍
ان شاالله قسمت خودت باشه به زودی
ان‌شاءالله 😔
خوش گذشت؟ :))
عاااالی مگه می شه مهمان ارباب و پدر و برادرش باشی و بد بگذره؟😍😍😍😍
سلام :)
زیارت قبول
ان شاالله که زودی امام رضا بطلبه و بری مشهد
نمیدونم چرا اما فکر میکنم بعد از زیارت کربلا،زیارت مشهد عجیب میچسبه
البته که هنوز تجربه نکردم خودم :|
سلام قبول حق
 ان شاالله قسمت خودت بشه عزیزم😊
موافقم شدییییید خدا از دهنت بشنوه مخصوصا بعد از کاظمین خیلی هوایی مشهدم😍😘
من اولین سالی که رفتم کربلا و بعدش قسمت شد کاظمین و سامرا هم رفتم
کاظمین خیلی خیلی دلگیر بود برام....انگار یک غربت عجیب داشت
حتی سامرا که تقریبا نظامی بود هم اینجوری نبود...سامرا که حس اشنایی داشتم اونجا

کاظمین انقدر دعا کردم و غر غر کردم تا یکسال بعدش طلبیده شدم مشهد
اخه بنظرت ضایع نبود که کاظمین طلبیده بشم اما نُه سال لیاقت زیارت امام رضا رو نداشته باشم؟
خلاصه که کاظمین تنها دعام طلبیده شدن برا مشهد بود
حالا غربت و دلگیری که من توی سامرا داشتم هیچ‌جا نداشتم اصلا تو سرداب که رفتم داشتم غالب تهی می کردم انقدر حالم بد شد... مثل دیوونه ها دنبال امام زمان می گشتم...
عزیزم چه دل پُری داشتی 😍😍 ولی خدا رو شکر قسمتت شده زیارت مشهد😍😍
ان شاالله به زودی هردوجا طلبیده بشی😊
عزیز کربلایی من ^____^
حوا جون مهربون 😍
ان شاالله قسمتت بشه به زودی😊
سلام سرک جان
زیارت قبول ☺
خوش به سعادتت عزیزم
ان شاالله که تا دفعه ی بعد که میری حرم حال و هوای کربلاییت رو حفظ کنی :)
سلام عزیزم ممنون 😍
ان شاالله قسمت خودت بشه به زودی 🌷
سلام
زیارتتون قبول. یکی از ادعاهام این بود که بابا اونی که زیارت نرفته یعنی بهشتو ندیده پس یه قدم از بهشت دیده عقب تره اخرشم میدونم با همین ادعا امتحان میشم. خدایا توبه :)

سلام 
ربّنا و لا تُحَمِّلنا ما لا طاقهَ لنا به... ان شاالله به زودی زائر بهشت امام حسین در کربلای معلی باشید ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan