تولدت مبارک معجزه‌

مگه می‌شه تو بزرگ‌ترین معجزه‌ی زندگی من نباشی؛ 

وقتی بودنت مثل عطر نرگس‌های نجیب توی تک تک لحظاتم جریان داره؛

وقتی هر نفَس زندگیم با معجزه‌های نگاه نازنینت گره خورده؛ 

وقتی با تمام وجود طلوع خورشید دستهای گرمت رو روی شونه‌های سرما‌زده‌ی زندگیم حس می‌کنم؛

وقتی حتی روز تولدت توی شلوغی کارهای اداری گیر می‌افتم و نمی‌تونم خودمو بهت برسونم ولی باز تا چشم باز می‌کنم میبینم تو اومدی سراغم... با یه هدیه... روز تولد توئه و تو داری به من هدیه می‌دی... معجزه از این بالاتر؟ هدیه از این بالاتر؟ 

بلیط‌ها رو توی مشتم فشار می‌دم و با تمام وجود می‌خندم...بذار تمام رهگذرهای دنیا فکر کنن سه رک دیوانه شده...آره این دخترکی که بلیط به دست توی خیابون با عجله از کنارشون رد می‌شه ، لباش خندون و چشماش گریونه از محبت تو دیوونه شده ، هیچم خجالت نمی‌کشه😍😍😍😍

تولدت مبارک نرگسِ متولد فصل سرد من... تولدت مبارک برادر گلم... تولدت مبارک عباس جانم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

#شهید_سید_عباس_محمدی

ای شهید تو زیر خروارها خاک زنده تر از من زیرآسمان آبی هستی...
پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت آن است که شهدا مانده اند و زمان ما را با خود برده است...
شهید سید مرتضی آوینی ❤
سلام :)

مبارکهههه
سلام 
ممنون 😊😊😊
آفرین...
من یا عباس؟😄😊
کجا میری؟
یا نکنه کجا میای؟؟؟ =)))
یه مسافرت هیجان انگیز...راجع بهش یه پست می‌نویسم حالا...بذار قطعی بشه😍😍😍
عزیزم!
چقدر حس می‌کنم پای یک مشهدرفتن یا کربلارفتن در میونه! :))
حدست خیلی درسته ... حالا می‌گم😍😘
تولدشون مبارک:)
سلام سه رک جونم
خوبی؟
ممنون😍😘
سلام الهام جان کم پیدای خودم...تو خوبی؟
شرک خانم زود بیا بگو چه خبره😊
سه رکم سه رک 😂😂😂😂😂
چشم می‌گم یه کم دیگه صبر نمایید 😁
شرک شد سه رک دیگه :*)
عجباااا 😂😂😂😂
سلام عشقم
من شرمنده ام:(
دانشگاه زیادی وقت گیره:(
عزیزمی ... 
نگووووو ، دشمنت شرمنده باشه خانم گل 
ان‌شاالله موفق باشی عزیزم❤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan