لاکچری لایف استایل

یعنی می‌خواید بگید تا حالا خوردن چایی با لواشک دست‌ساز خونگی رو تجربه نکردید؟

نگید که تا حالا پاستیل و چایی نخوردید! یا آب نبات چوبی و چایی!

لابد پفک با ماست موسیرم نخوردید؟؟!!

این چه جور زندگیه که شما دارید؟!برید از خدا بترسید واقعا 😒

_لواشک را لوله کرده گوشه‌ی لپش می‌گذارد و یک قلپ چایی هورت می‌کشد 🙃

پ.ن: دوستان تاکید می‌کنم در ترکیب بالا(لواشک با چایی) لواشک باید حتما و صرفا خونگی و دست‌ساز باشه وگرنه این لواشک آماده‌ها با چایی مزه‌ی خوبی نداره...گفته باشم بعدا نرید امتحان کنید فحش بدید به من😁😁

سرک جاااان
خب به خودت رحم کن خواهر :/

من.البته کلا ضائقه ام شیرینی رو به ترشی ترجیح میده
همه‌شو با هم نمی‌خورم که خواهر...مثلا یا پاستیل با چایی یا لواشک با چایی یا آب نبات و چایی ولی جداً عالیه...یه بار امتحان کن مشتری می‌شی مخصوصا چایی با پاستیل😍😍😍😍😍
😂😂😂
چند وقت پیش همین بحث توی کانال تلگرام ماری جوانا شد(همون خانم وب نویسه)
ملت یه چیزایی رو با هم ترکیب میکردن و میخوردن که بیا و ببین:/
پفک و نوشابه
مرغ سوخاری و مایونز
دوغ و گوشفیل😂😂😂 و خیلی چیزای دیگه. من اول گفتم اینا دارن مسخره بازی در میارن بعد فهمیدم نه😶جدی جدی این ترکیبیا رو میخورن
من خطری ترین چیزی که خوردم همون چیپس و ماسته:/
دوغ و گوش‌فیل رو شنیدم ولی دوست ندارم امتحانش کنم مرغ سوخاری با مایونز طعم‌شو دوست ندارم ولی امتحانش کردم پفک و نوشابه که عالیه😋😂
جدا؟آقایون که کلا همه چیزو امتحان می‌کنن؟!🤔😁
باشه چای با پاستیل رو امتحان میکنم حسمو بهت میگم.حتما :))
بی صبرانه منتظر نتیجه‌م😍😍😍😊😊
نهههههههه
😂😂😂😂
چرااااااااا😂😂😂
:|
نوش جان :)
😂😂😂😂
قشنگ معلومه معده‌تون کش اومد 😂
😂😂😂اوخ
منو ببین که دارم شکایت اونا رو به شما میگم😂
 اخه این ترکیبی زدنا مزه جفتشو خراب میکنه وگرنه مشکلی نداشتم باهاش😂
😂😂😂😂😂
حالا یه بار ترکیبی بزنید شاید مشتریش شدید 😁
چایی و لواشک؟ @_@
چایی ترش بخوریم ینی؟ :/
آره عااااالی می‌شه حریر جان امتحانش کن البته نه با لواشک بیرونی، با لواشک مامان‌پز😍😍😍
چای و آبنبات دوست ندارم :))
یه سری دوستم با ذوق گفت بریم فلان جا چای بخوریم بعد طرف چای آورد نمیدونم آب‌نبات توش حل کرده بود یا چی که مزه آبنبات رو حس میکردی به هر حال :/ چنان پوکر شدم که دوستم گفت تا حالا کسی اینجوری به ذائقه ام گند نزده بود :)) 
آب نبات با آب نبات چوبی فرق داره هااااا...بعدم نباید حل کنی که! باید آب نبات چوبی مذکورو بذاری گوشه ی لپت ذره ذره آب بشه این وسط هی قلپ قلپ چایی هم بنوشی 😁😁
يكشنبه ۲۰ آبان ۹۷ , ۱۹:۳۳ آقای سر به هوا :)
گفتی لواشک دلم یه ۲متر لواشک خواست:)
آدرس بدید پست کنم براتون😊البته در حد دومتر نه ولی در حد اینکه ته دلتونو بگیره خوبه😁
من لواشک ترش و گردو رو پیشنهاد میکنم! ترکیبش عالیه ینی
شبیه مزه‌ی زیتون پرورده بشه به نظرم...ولی امتحانش می‌کنم 😊
://////

دهنت... خواهر سرک 😂😂😂

دوغ و گوشفیل عااالیه به شرطی که از هر کدوم خوبش گیرت بیاد. یه بار بیا اصفهان بهت بدم بخوری مشتری شی
فدات خواهر صبورا😂😂😂😂
آخ جووووون برم چمدونمو ببندم😂😂
پفک و ماست موسیر رو امتحان کردم😋

این دفعه برم توی فاز چایی و لواشک
واااای یکی اینجا با من هم‌نظره😍😍😍
تاکید ‌میکنم با لواشک خانگی😊
من چای نمی‌خورم اصلا :))
کار خوبی می‌کنی چایی آهن بدن رو از بین می‌بره...
ولی خب کار اعتیاد جداست😂😂😂
:))
😁😊
سلام سرک جان
باید بگم که پاستیل و چایی رو امتحان کردم (تا همین حد پایه:دی )😂
ولی گرچه از مزش بدم نیومد ولی خب اصلا خوشم هم.نیومد 😁
سلام عزیزم
امتحان کردی؟جدا خوشت نیومد؟ولی من عاشقشم
واااای چقدر تو پایه‌ای بابااااا...اصلا مریدت شدم 😍
ما کلا لواشکمون کنار شکلات هاست:))
چایی با لواشک رو امتحان کردم اونم اگه لواشک زرد آلو باشه و خونگی:)) (آب دهانش را قورت میدهد)
وااای لواشک زردآلو😍
پس شمام لواشکی هستین😁
اره دیگه خوردم تازه به دوستمم پیشنهاد کردم امتحانش کرد... :))
نه دوسش نداشتم
عشقتون پایدار😂😂

خخخخ
خواهش میکنم نفرمایید سرک جووون😁
😍😍😍😍😍❤❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan