آیا خر شبیه گورخر است !!؟؟

هر شب راس ساعت یازده:

پدری: خانوم بزن کانال مستند

مادری: بازم زندگی کرگدنا؟

پدری: نه امشب یه فیلم جدید داره...

خواهری: اسمش فیلم نیست مستنده

مادری در حالی که با کنترل به تلویزیون اشاره می‌کنه: بیا این که همون فیلم دیشبیه!!!

خواهری: اسمش فیلم نیست مستنده

پدری:نه بابا دیشبیه حیات وحش شمال آفریقا بود این حیات وحش شمال شرقی آفریقاست...

مادری بسیار شاکی: بابا همونه دیگه الان این سگه می‌پره اون  خره رو می‌گیره...

من زیر لب: اون سگ نیست پلنگه اونم خر نیست گورخره!

مادری چشم غره به من می‌ره که خودم می‌دونم دوست دارم این‌جوری بگم...

پدری خطاب به مادری : نه بابا نمی‌گیره فرار می‌کنه! دقت نمی‌کنیاااا ...ببین آاااااه فرار کرد...

من و خواهری : 😑😐😑😐😑😐

دوباره فرداشب همین موقع پدری: خانوم بزن شبکه مستند امشب یه فیلم جدید داره...

:))
سلام لبخند قشنگ من😊
😂😂😂
منم عموم عاشقه راز بقا و این سگ و خراس😂😂
پروفایل تلگرامش هم عکس شاخ گوزن گذاسته😂😂
واقعا نمی‌دونم چه جذابیتی داره؟🤔😂
چه جالب بابای منم عمیییقا عشق شبکه مستنده خصوصا همینا که خر و گورخر و سگ و پلنگ :دی نشون میدن 
البته خب فرقشون اینه که صبح زود قبل از اینکه برن سر کار میبینن لذا رقیبی ندارن :)
انگاری همه ی باباها تو چند تا مورد مشترکن عشق فوتبال و مستند و اخبار😂
الهی :))
حوای مهربونم😘
😂😂
😁
چهارشنبه ۱۶ آبان ۹۷ , ۰۸:۰۶ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
جالب بود.
اسمش فیلم نیست مستنده.😂😂😂😂
😂😂😂
😂😂😂
چه طنزی بود
هر شب طنز داریم قشنگ 😂😂
بابای منم مستند حیوانات خیلی دوست داره:)
واقعا این مستند چیه باباها انقدر دوست دارن؟🤔
دمش گرم منم مستند دوست دارم 
😊😊😊
عجب فیلم خفنی :)
انصافاً همین مستندها خیلی جالب هستن ولی نه تکرار مکررات :)
فکر کنم شما یکی از پدران مستند دوست این سرزمین باشید😂😂
خیلی :))
سلام پدر ایرانی😂
فیلم قشنگ و خفنیه، قسم به همین سم خر نه گوره خرهاا
😂😂😂 
پدر منم خیلی مستند و حیات وحش دوست داره :)))
این یه خصلت بارز پدرانه‌ست😊 ...خدا همه‌ی پدرای عزیز این سرزمین رو حفظ کنه
چ جالب ساعت یازده خونه ما هم بابام میگه بزن مستند خخخخ
واقعا؟ چه جالب!؟😊
خونه‌ی ما، مامانم عاشششق حیات‌وحشه، بابامم دوست داره و اساسا مشکلی از این بابت نداریم :)

تو پست قبلی، اونی که داشت باهات حرف می‌زد و تو گوش نمی‌کردی، خواستگار بود؟ 🤔🤔🤔
کامنتا رو ببندی اینجوری می‌پرسم 😊
چه خوب که توافق نظر دارید ما همش مکافات داریم مخصوصا اگر مادری بخواد فیلم سینمایی ببینه😂😂
اصلا این وبلاگ مال خود خودته از هرچی هر وقت دوست داشتی سوال بپرس 😊😘😍(بله بود)
ما که هیچ راهی نداریم سوالامونو از پست‌هات بپرسیم چه کنیم حالا؟حداقل تماس با من رو فعال بذار دختر

ای بابا، خب بهش فکر کن. بنده‌خدا با یه امیدی پا گذاشته تو این خونه :))) ما با یه امیدی منتظر شیرینی هستیم :)))

من همه‌ی پست‌هام کامنت خصوصیشون بازه، ولی از بیرون مشخص نیست :)
اون امید داره من امید ندارم😂😂😂
حالام رفت دیگه فکر خودتو درگیر نکن من چغر و بد بدن‌تر از این حرفام😁
جداً کامنت خصوصی داره!!!!؟؟؟؟ پس چرا من ندیدم!!؟🤔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan