دسته‌بندی

از نظر من آدما سه دسته هستن

دسته‌ی اول 

دسته‌ی دوم

دسته‌ی سوم

هیچ دسته‌ی چهارمی هم وجود نداره...همین قدر مطلق...

سیگار برگ من کو؟

وقتی خسته برمیگردی از سر کار
وقتی خسته برمی‌گردی از کارورزی دادگاه باهنرِ کوفتی 😄
وااای خدای من
مفهوم شناس کی بودی serek جان؟؟😂😂😂
میبینی؟😂😂😂😂
واقعا کی این همه استعداد و نبوغ رو می‌فهمه؟ 
پُک عمیقی به سیگارش می‌زند 🤔😂😂
تو جیبِ داخلیِ زیپِ دومیِ کیفِ من :|
دسته‌ی چهارم؟🤔
نه سیگار برگت!
آهان اونو که پیدا کردم الان دنبال فندک می‌گردم داری؟😂😂😂
من راستش از صبح که گاز فندکم تموم شده، سیگارو با سیگار روشن می‌کنم.
بیا برا تو هم روشن کنم :)
ناز نفَست 😍😍😍😍😘
اصن کمرم رگ به رگ شد:)))
پماد پیروکسی‌کام برای درمان گرفتگی عضلات کمر خعلی خوبه استفاده کنید😁😁
شما که خوبید من سر کلاسای تدریس فلسفه‌ و عرفانم تلفات جانی داشتم...
ملت سالم می‌اومدن با کلیه و روده و معده ی سوراخ واعضای قطع شده می‌رفتن 
یه عده هم گریبان دریده به بیابان می‌گریختند و مفقودالاثر می‌شدن...بعله😂😂😂
پیروکسی کام بوی خیلی بدی میده😷😷یه چیز دیگه تجویز کن
فلسفه و عرفان؟😃واقعا؟
طفلکیا😂😂😂
کلاس که نیست میدون جنگه😂
نه بابا جدی گرفتید؟ واسه کلاس گذاشتن گفتم فلسفه درس می‌دم الکی مثلا من سقراطم😂😂😂
من جزو دسته دومم (در دل خدا خدا میکند که دسته دوم، دسته درست و حسابی‌ای باشد :/ )
اتفاقا اون دسته اصلا دسته‌ی خوبی نیست... سی ثانیه وقت داری دسته‌تو عوض کنی😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂بله بله
😁😁😁
دسته چهارم اصن آقا :دی 
نداریم😁😁😁
من خودم دسته‌ی سومم میخوایی بیا با من دسته‌ی سوم بروبچز هم اونجا هستن دورهمیم😂
آقا من از اعداد فرد بدم میاد عهه -_- 
این چه وضعشه اصن؟؟؟ من اعتراض دارم -_- این مسئولین چرا رسیدگی نمیکنن واقعا؟ :| 

حالا چون تو اونجایی میام وگرنه که عمرا میومدم جزو اون دسته :/ 
عی بابا اگر می‌دونستم دسته‌ی چهارمم اضافه می‌کردم. حالا اشکال نداره ایشالا دسه‌بندی بعدی 😂😂😂😂
عزیزم شرمنده انقدر توضیحات کامل و زیاد بود من نخوندم😐

😂😂
اشکالی نداره متن یکم سنگینه یه دفعه می‌خوندی آوردوز می‌کردی حالا ذره ذره بیا هر دفعه یه کم بخون البته یه لیوان آب قندم بذار دم دستت فشارت نیفته... هر جا هم سوالی داشتی از خودم بپرس 😂😂😂😂
احسنت :))
😍😍😍
با این سطح علمی تو سیگارت برگ اوکالیکتوس بزار:))
چی‌چی توس؟😁😁😁
حالا یه حرف جابه جا شد😒
آهان غلط املایی بود؟ فکر کردم از عمدا نوشتید 😎
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan