بی ریخت

بهم گفت می‌دونی تو اصلا خوشگل نیستی از دور هم اصلا واسه آدم جاذبه نداری اما یه چیزی درونت داری که وقتی آدم بهت نزدیک می‌شه و وقتی باهات همکلام میشه مثل یه آهن‌ربا آدمو جذب می‌کنه! طوری که یهو به خودش میاد می‌بینه مسیرشو کیلومترهااااا عوض کرده داره بی هوا دنبال تو میاد. فکر و ذکر و اعتقاد وحتی رفتار و نحوه‌ی حرف زدنش مثل تو شده! حتی عین خودت موقع تایپ کردن آخر هر جمله‌ای به جای نقطه ... می‌ذاره. بدون اینکه قصد داشته باشه دوستت داشته باشه بدون اینکه اصلا به تو فکر کرده باشه بدون هیچ حرف و تلاشی از طرف تو... ناگهان می‌فهمه دوستت داره 😂  

راستش اولش ناراحت شدم که بهم گفت بی ریختی یا جاذبه نداری 😂 ولی بعدا که به حرفاش فکر کردم دیدم اگر راست گفته باشه خیلی خوبه! به جای اینکه خوشگل از راه دور باشی و از نزدیک توی روابط آدما رو کلافه کنی بی ریخت از راه دور باشی و توی روابط نزدیک مثل خورشید آدما رو توی ویژگی‌های خاص خودت ذوب کنی و امضای خودتو روی قلب‌شون بزنی...این طوری هیچ وقت فراموش نمی‌شی نه به خاطر اینکه خوشگلی به خاطر اینکه  در نوع خودت یه جوجه اردک زشت اما خاصی😍😊

ای ننه ^__^
غلط کرده بهت گفته بی‌ریخت نمی‌گم خوشگلی ولی زیبایی خاص خودتو توی ظاهر هم داری اما خب شاید اولش از دور معمولی به نظر برسی اونم حس میکنم بخاطر ظاهرت نیست بخاطر این که خودت نمیخوای مگس دور شیرینی وجودت جمع شه نمیذاری بقیه همه چیز رو بفهمن مگه خودت بخوای 
از خوشحالی بااااد می‌کند و به آسمان پرواز می‌کند😍😍😍😍
چشمات خوب میبینه عزیزم خوشگلی از خودتونه و از این حرفا 😘😘😘😘
با قسمت آخر کامنتت موافقم به شدددددت... آدم باید حریم خصوصیش هم مثل پیاز لایه لایه باشه همه‌ی وجودتو همه آدما نباید ببینن😁
آقا من ۹ ثانیه بعد از اینکه پست دادی اومدم بخونم دیدم یکی لایک کرده :دی
خودش بیاد بگه کدوم میگ میگی بوده :))
ما اینیم دیگه طرفداران آن‌لاین خودمونو داریم عزیزم😁😁😁😂😂😂
پست رو از تنور درمیاریم داغ داغ می‌فرستیم ایشون بخونه تایید کنه بعد منتشر می‌کنیم ایشونم لطف میکنه زرتی لایک می‌کنه😂
دیسلایک پست کوووووو؟ 😒
فک کنم اونی که این حرفو زده خودش ملکه‌ی زیباییه! چون تو که خیلی هم خوشگلی :)
دیس‌لایک نداره
وااااهاهااهاهای😍😍😍😍 تسنیم بانو که بگه من خوشگلم حتما خوشگلم😂😂😜😜 چشمات قشنگ میبینه عزیزم وگرنه من همان جوجه اردک زشتم که هستم 😁😁
آره اتفاقا خودش معیارای زیبایی از نظر آقایونو داره  سفید و تپل و ایناست😄خوشگلی از خودتونه خاااانم😍😘
سلام جوجه اردک زشت D: 
سلام سیندرلا😁😁😁
سیندرلا؟؟ 😂😂 
نه‌بابا، منم همون جوجه اردک زشتم ^_^
به جمع ما جوجه اردکان زشت خوش اومدی 😁 اصلا می‌دونی سیندرلا بودن لطفی نداره به نظرم، جوجه اردک زشت بودن باکلاس‌تره😁
آیکون گربه دستش به گوشت نمی‌رسه می‌گه پیف پیف بو می‌ده😂😂
بووووو میاد! پست بودار می‌نویسی؟؟؟
زود روشنگری کن کدوم آقا؟؟؟ :))))

من کلا با معیارای تو مشکل دارم، مرد سفید تپل خوشگله؟ :||

معلومه که خوشگلی جوجه اردک خوشگل :)
نه بابااااا کدوم آقا؟ میگم خودش از اون دختراست که معیارای زیبایی از نظر آقایون رو داره 🤨🤔 طرف دختره دختررررررر...😂😂😂😂
نه خداییییی مرد سفید تپل خیلی هم زشت عست اَیییییی ... مرد باید سبزه و چشم و ابرو مشکی و قد بلند باشه 😍😍😍😍😍😍😍😍
چشم ابرو مشکی بله، تپل هم اصلا، سبزه هم نه زیاد لطفا :)))
سفارش شما ثبت شد عزیزم فقط آدرس بده پست کنیم برات😂😂😂
‌آقا این که میگن مردا دختر سفید تپل ندوستن :)) حداقل اون خری که من در ایام دووووووور دوستش داشتم منو ول کرد رفت با یه ملخ سبز :)))))))))))
والا ما هرچی شنیدیم نود و نه درصد موارد آقایون سفید تپل دوست دارن بد سلیقه‌های مسخره ... 
اون دیگه از شانس قشنگ تو بوده عزیزم توم مثل من می‌مونی لب دریا می‌ری باید یه آفتابه آب ببری با خودت 😂😂😂 یعنی من مطمعنم اگر معیار زیبایی قد بلند و پوست سبزه بود من الان کوتوله‌ی شیر برنج بودم 😂😂😂😂😂
ولی جدا از شوخی اون خری که تو رو ول کرد رفت با یه ملخ سبز همون بهتر که رفت لیاقت تو رو نداشته لقمه‌ی بزرگ‌تر از دهنش بودی تو گلوش گیر کردی🤨
بعله که باکلاس‌تره :دی 
+ راستی قبلا بهت گفته بودم چقدر خواهر کوچولوت نازه؟ ^__^ اگه نگفتمم که خا الان گفتم :دی خیلی عخور پخوریه ^___؛
خواهر کوچولوم نیسو خواهرزاده‌مه 😁 بچه‌ی خواهری بزرگه‌ست
قابل نداره بیا بردار ببرش😁
راستی ایول به شما که انقد خفنی کلا خفنیات داره دونه دونه رو میشه ای میتی کومان ای بزرگ ای پیر خفن
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 وای ترکیدم از خنده خدا خیرت بده 
عححح واقعا؟؟؟ فک کردم خواهر کوچیکته :) حالا نه فرقی ^_^ در هر صورت گوگولیه ^__^ 
ببرمش که خواهرت و شوهرخواهرت کله‌تو میکنن :)))) 
بعله واقعا 😁 قربونت نظر لطفته نور دیده 
نه اونا از خداشونه...چون عین خاله‌ش شر و شیطونه زندگی رو به هم می‌ریزه ذله‌شون کرده 😂😂
به قیافش نمیخورد اینجوری باشه دیه :))) 

به عمق نگاهش دقت کن متوجه می‌شی😁 
بدیش اینه که ما بی ریختا کسی طرفمون نمیاد که بخواد با باطن قشنگ و جذابمون آشنا شه و در خاططرش بمونیم
:دی
دقیقاااااا یکی از مشکلات منم همینه ...یعنی علاوه بر بی ریختی یه حصار اولیه هم هست که خودم گذاشتم و انقدر سیم خاردار داره و وحشی‌طوره که هیچ کسی ازش رد نمی‌شه که به خودم برسه اما خب تا حالا اون چند نفری که ازش گذشتن و به اصل خودم رسیدن راضی بودن😁😁😁
حالا دیگه خودشیفته نشو....


مثلِ خورشید... نمیدونم ذوبشون کنی و امضات رو تو قلبشون بزنی و ...

خودشیفته!
اینجانب خودشیفته فراهانی هستم یک جوجه اردک زشت و با اعتماد به نفس😁
بابا جان حالا بی ریخت هستم بذار حداقل خورشید باشم دیگه 😂😂
بی ریخت از راه دور ودن هم ارزوست!!

واقعا بی‌ریخت از راه دور بودن خوبه؟🤔
حرفش و همه‌چی درست اما من از هر زاویه‌ای بهت نگاه می‌کنم خوشگلی‌ها! :| اون معصومیت چهره‌ات خیلی نازنین و دوست‌داشتنیه...
خودش بی‌ریخته! -__- :))
ای وای حریر خجالتم میاد🙈😍
لطف داری چشمات قشنگ می‌بینه هرچی باشیم که به پای جذابیت چشمای تو نمی‌رسیم 😍😍😍😍
ای جانمی😂😘😍
ولی خداییش خودش باریخته😁 توی این پنج شش سال رفاقت هر کی ما رو دیده گفته بین گروه ما اون با ریخته😂
خب من که دفعه اوله میام اینجا و ندیدمت، ولی خدا همه رو خوشگل افریدهو این سلیقه آدم هاست که به یکی میگن زشت به یکی زیبا.

ولی تعریف هایی که ازت شده واقعا شیرین ک دلپذیره. 😊😊😊
عزیزم خوش اومدی ...امیدوارم مشتری وبلاگ شده باشی😁 شاید باورت نشه ولی با اینکه بی ریختم ولی اصلا از قیافه‌م ناراضی نیستم چون می‌دونم سلیقه‌ی خداست که حتما خوبه...
بچه‌ها لطف دارن می‌خوان دلداریم بدن وگرنه خودشون می‌دونن بی ریختم😂😂😂
مشتری شدیم رفت😁😁😁

بی ریخت دشمنه😚😚😚 قطعا زیبایی خدا تو رو آفریده. خدا زشت نیافریده.

یکم اطلاعات نقدی از خودت؟
به سلامتی😁😁😁
صدالبته...
اطلاعات نقدی لازم تو وبلاگ هست بقیه‌ش اقساطیه 😉
جدا از پست کلی با کامنتا خندیدم:))

بچه ها عالین😂😂😂
اقساطش چجوریاست؟ 😂😂
معمولا برای پیش قسط پست صندلی داغ معرفی می‌شه اقساط بعدی هم به مرور زمان با هر پست دست مخاطبا میاد😁
لینک صندلی داغ رو بدین بی زحمت 😁😁😉😉
عامو من حوصله ندارم برم لینک دربیارم بیام بنویسم ارسال کنم اوووووووو حالو این موقع؟ 😁😁😁😂
تو وبلاگ خودمه دیگه ...عنوانشم صندلی داغ نوشتم سرچ کنی میاد یا باید تو آرشیو بهار امسال باشه ...دیگه بیشتر نمی‌تونم کمک کنم کمرم رگ به رگ شد‌...
ستاد شیرازیان مقیم تهران😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan