عاشق شده رفت

نشسته بودیم زیر درخت بید مجنون محوطه و مثل همیشه از روی دوستی با تِم خواهرانه تمام ذهن‌مون رو به اشتراک می‌گذاشتیم. پرسیدم چی شد پس! تو که اهل عاشقی و برق چشم و لپ گل انداخته و خنده‌های بی‌هوای بی ربط نبودی؟ 

دوباره لپای سفیدش گل انداخت و گفت: نبودم؟ چرا بودم اما کشف نشده بودم.

پرسیدم یعنی چی؟ 

گفت: روز آخر وقتی همه‌ی حرفای مهم تموم شد هنوز دلشوره داشتم و دلم راضی نبود مخصوصا اینکه بابا هم چندان راضی نبود. ولی اصرار و پافشاری اون داشت دیوونه‌م می‌کرد. بهش گفتم این همه دختر توی این شهر که از من بهترن! وقتی من محکم می‌گم نه چرا شما هی بیشتر پافشاری می‌کنی؟ 

_به اینجای حرفش که رسید انگار یاد یه خاطره‌ی شیرین دور افتاده باشه چند ثانیه مکث کرد. با سماجت پرسیدم خب چی گفت؟ نگاهش چرخید روی صورتم لپای سفیدش گلی‌تر شد. گفت:

همون‌جوری که سرش پایین بود و گلای قالی رو می‌شمرد بهم گفت دخترا دو دسته‌ن یه دسته وقتی می‌گن نه یعنی نه؛ یه دسته وقتی می‌گن نه یعنی "دقیقا بله، ولی من مغرورم" این نه یعنی بیا خودتو به من اثبات کن، بیا محکم بایست و منو از رو ببر بیا اصرار کن... 

گفتم من از کدوم دسته‌م؟ گفت: اگر از دسته ی اول بودید الان اینجا ننشسته بودم😊

_من با دهن باز نگاهش می‌کردم.حرفش که به اینجا رسید پرسیدم:خب؟!!تو چی گفتی؟؟؟

دوست جانِ لپ گلیِ نگاه ستاره‌ای با یه لبخند بی‌هوا گفت: هیچی دیگه عاشق شدم☺

من هنوزم دارم با تعجب نگاهش می‌کنم...از دست رفته😐

پس عاشق شدن این شکلیه؟ بانمکه😁

مادر بزرگوارم همیشه برای جلسه خواستگاری به خواهرهایم می‌گفت: دو رکعت نماز استخاره بخون و بعد برو با طرف صحبت کن اگر صلاحت باشه خدا اونو به دلت میندازه.
به همین راحتی
خدا همه‌ی مادرا را حفظ کنه ان شاءالله
 چه حرف قشنگی زدن مادر بزرگوارتون خدا حفظ‌شون کنه 
کاملا باهاشون موافقم اگر قسمت باشه با توکل حل می‌شه...گویا برای دوست جان ما هم قسمت بود دیگه😁
حالا دسته‌بندیش اشتباه هم نیست، در مورد آقایون و در غیر مورد ازدواج هم گاهی صادقه. ولی حتی اگه همچین تشخیصی هم بده، نباید که بگه!!! باید یه کتک مفصل با دمپایی می‌زدش تا دیگه بهش نگه دروغگو 😒 بعدش می‌گفت بعله 😊
بچه‌مون زیادی صادق بوده، همین صداقتشم دوست مارو پاگیر کرد😊
اووووه دمپایی که خوبه موهای بنده خدا رو سفید کرد تا بله رو گفت. فکر کنم کافی باشه براش😁
چقدر تعبیرش جالب بوده :) موافقم باهاش
منم خودم هنوز در حال تعجب و ذوقم😊
عاشقی منو میدیدی پخش زمین میشدی :))
قشنگ این نقاشی چشم قلبی رو میدیدی :)) 
عزیزم😍😍😍😍😍😍
چه جالب
عشق در مدت کوتاه یا مثلا در یک نگاه اینا حالاتی ان که ادمای خیلی منطقی معمولا نمی تونن درکش کنن
من نیز هم:/

ان شاالله دوستتون خوشبخت بشن:)
دقیقا به نظر خود من عشق در یک نگاه و مدت کوتاه و... بیشتر برخواسته از هوس هستن تا عشق واقعی🤨
ممنوووون ان‌شاالله همه‌ی جوونا خوشبخت بشن❤
ای داد بیداد:دی
😂😂😂😂
عشقشون موندگار

عاشقی خودتو ببینیم رفیق
#تیریپ_مشتی_رفاقتی
😂😂
الهی آمین 
ممنون رفیق مشتی 😍😘
ولی من و عشق مثل گربه و آب می‌مونیم ...البته گربه منم 😁
دور ا جون خانوم
یه وقت یهو برات پیش میاد میبینی آب و گریه و اینا کشک. عاشق شدی...😊😊😊
چی بگم والا 😂😂😜
😊😊
شما خانومی‌ دیگه؟😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan