آخرشو اول گفتم دیگه😁

یکی از اون شبای معمولی که کل خانواده به شیوه‌ی نرم‌تنان روی کاناپه جلوی تلویزیون ولو شدن و با دست و پای کش اومده و دهن باز محو سریال آب دوغ خیاری ایرانی شدن؛ چی می‌تونه این حال خوش رو بترکونه؟ بعله یه صدای انفجار شیک و مجلسی از پارکینک. بعد از این که دوجین زن با چادر گل‌گلی و مرد با پیژامه‌های کردی و خال‌خالی ریختن تو پارکینگ مشخص شد خواهری بزرگه دوباره شوماخر شده و نشسته پشت فرمون پراید قراضه‌ی شوهرش و اومده رانندگی کنه ولی گویا خلبانی کرده. چون وقتی داشته ماشین رو روی پل پارک می‌کرده هول شده و به جای اینکه ترمز کنه گاز داده و ماشین رفته بالا و اومده پایین و با ماتحت فرود اومده تو فرق سر در بی نوای پارکینگ، و خب شیشه و میشه و کرک و پَر در بدبخت ریخته بود دیگه 😁

این شد که یکسال پروژه‌ی من و خواهری کوچیکه در مورد راضی کردن پدری برای اینکه برای ما دوتا ماشین بخره دود شد رفت هوا 😐😐😐...آهان نگفته بودم یکساله داریم التماس می‌کنیم برامون ماشین بخرن؟🤔 فکر کنم اول باید یه پست درباره‌ی مصائب اون موضوع می‌گذاشتم🤔🙄 حالا بعدا می‌گم...حالو چه عجله ایه عامووووو...

+یه پست همین جوری بود دیگه...هیچ پیام اخلاقی و درون‌مایه‌ی فلسفی هم نداشت. همه‌ی پست‌ها که نباید وزین و والا باشن یه پست هویجوریِ بی سر و ته هم بذارم دیگه هوم؟🤔😁

عجب:))))))
خواهرتون خوبه؟
آره خودش که خوبه ولی شوهرش یکم افت فشار داره که اونم طبیعیه 😂
😁😁وای عالی تعریف کردی مرسی:))شوهر خواهر بهترن؟
😁😁😁 الان داغه ولی فکر کنم فردا که ماشینو ببره تعمیرگاه حسابی حالش بد بشه 😂😂
بیا زد همه چی رو پوکوند که :))) خودش چیزیش نشد که خدای نکرده ؟

قالب وبلاگت چقدر قشنگه :))))
پوکیدن مال دو دقیقه‌شه😁😁😁 
خودش که عالیه یه پارچ آب قند گلاب گرفته دستش داره هورت هورت آب قند می‌خوره و مظلوم نمایی می‌کنه😂😂
فداتم...قابل نداره❤
سلام

خدارو شکر ک ختم بخیر شد :دی
البت ب نظر واسه شما نشد!
یکسال دیگر باید صبر کنین و زمینه سازی کنین :دی
موفق باشید
(ب سبک پایین ورقه های امتحانی :دی)
سلام
کلا ما شانس نداریم دست به طلا می‌زنیم خاکستر می‌شه😐
سلامت باشید😁
خدا رو شکر اتفاقی نیفتاده 
اونقدر از پستهات و و توضیح کامل خوشم میاد حد نداره 
مدام این شکلیم 😂😂😂
فداتم من...قابل شما رو نداره😂😂😂😂
ای بابا! من نمی‌دونم چرا باباها همه رو به یه چشم می‌بینن!
منم خواهرام مدت‌ها قبل از من رفته بودن آموزش رانندگی و بعد موقع آموزش پدرانه یه‌کم زده بودن تو در و دیوار! نوبت به من که رسید نه تنها آموزش رانندگی نفرستادنم! بلکه آموزش پدرانه‌شون شامل میلیون‌ تا جمله‌ی "شما دخترا چرا رانندگی یاد نمی‌گیرین؟" "شما چرا هیچی نمی‌فهمین؟" "شما صد سال هم بشینین پشت فرمون بازم یاد نمی‌گیرین" و... بود، منم عطاشو به لقاش بخشیدم. گفتم هر وقت خودم ماشین خریدم یاد هم می‌گیرم. الان هم ماشالا معلومه چقد قدرت خرید ماشین بالااااااست :)))
دقیقا حرف منم همینه😐 البته یه چیزی بگمااا مامانم یکی از بزرگ‌ترین تشویق کنندگان نامبرده می‌باشد.
ولی خدایی دخترا قهرمان رالی جهانم بشن باز مردا رانندگی‌شونو مسخره می‌کنن 😐
الان که دیگه خرید ماشین یه افسانه شد☹
سلام
خودتون خوبین الان؟!خدا رو شکر که به خیر گذشته. 
سه، چهار سال پیش یه همچین اتفاقی برای ما هم  افتاد. پسرم دنده عقب، کوبید تو دیوار. در حدی که صندوق تا در عقب جمع شد کلا!! 
هنوزم یاد صحنه از ماشین پیاده شدنش میفتم، حالم بد میشه...
صدقه بذارید حتما.
سلام من که لحظه‌ی حادثه طبقه‌ی سوم بودم ولی سرنشینان ماشین هم سالم هستن نگران نباشید😁
ای بابا خدا رحم کرده بهتون ‌که!!! البته به دیوار زدن یکم خطرناک‌تره ولی خب خداروشکر فقط در پارکینگ آسیب دید خودشون سالمن...ان‌شاالله همه‌ی اعضای خانواده‌تون سالم و دور از بلا باشن.
عه وا خاک عالم! :|
حال آبجیت خوبه؟؟؟؟
سرت سلامت عزیزم😊
عاره بابا نیشش تا بناگوش بازه ولی کلی خسارت زده بهمون😁
بنده خدا پراید!:)))
بنده‌خدا در پارکینگ ما😂
بابا پراید چهل میلیونه:)))
حق تقدم مطلقا با پرایده
آخ آخ گفتید باز کمرم رگ به رگ شد...عاخه پراااااید چهلللل میلیوووووووون...اسلحه را روی شقیقه‌اش گذاشته و به افق خیره می‌شود
همیشه همین جوری بنویس 
فقط برای من (خود خواهم )😁😁
چششششم😍😍😍😘
اصلا یه وبلاگ مستقل می‌زنم فقط به عشق خودت فقطم خودتو دنبال می‌کنم اختصاصی برات می‌نویسم 😍😍😘😘😘😘❤❤❤❤
:)))))
😁😁😁😁
افرین فرزندم 
حتما اینکار رو انجام بده😁😁
امضا جمعی از طرفداران بانو❤❤❤
واااای 😂😂😂
باز خوبه خودش خوبه 🤣🤣🤣
خدا خیرت بده کلی خندیدم 😆
😂😂😂😂😂😂
آره الحمدلله خودش سالم و سلامته 
قابل تو رو نداشت عزیززززم همین که تو بخندی یک دنیااااااا می‌ارزه
آدم نمیدونه الان با این پستت بخنده یا ناراحت باشه :)))
خداروشکر که خواهرتون صحیح و سلامتن و ان شاءالله بقیه شم رفع میشه -_-

نه بخند چون خود ما هم اینجا داریم می‌خندیم 😁😁😁
حال خواهرن خوبه؟
دامادتون!!!!
حال خواهری خوبه ولی دامادمون ماشینو برده تعمیرگاه کمرش هنوز رگ به رگه😁😁😁
بهتر میشه:))
خرج ماشین، وای و وای!
😊
مورد بوده خانمه خواسته ماشینشو از بین دوتا ماشین در بیاره ...اول گاز میده میره به سپر ماشین جلویی میزنه یکم جا باز میکنه بعد باز دنده عقب گاز میده میره سپر ماشین عقبی رو له میکنه یکم جا باز میشه...بعد در عین بی خیالی و مست و خندان راهشو میگیره میره...:))
😂😂😂😂😂 ناز شصتش
بیچاره شوهرش😁😁😁
اتفاقا خواهری خیلی زن کم خرج و کم دردسریه چی بشه هر چند سال یه بار یه خرج این طوری گردنش بذاره...اونم دیگه حقشه دیگه🤔😁
من خیلی دوس داشتم روی پست قبلیت نظر میذاشتم
ولی هی وقت نمیکردم
چیکارکنم؟
هنوزم میتونم نظرمو بگم؟
سلام مریمیییی
شما هر وقت دلت خواست واسه هر پستی خواستی پیام بذار 
اصلا بیا خصوصی رمز و پسورد وبلاگو بدم بهت بیا هر پستی رو دلت خواست به سلیقه‌ی خودت ویرایش کن😁😁😁😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan