بهار پاییزی جان

بهار جان اگر یه خرده دوستت دارم به خاطر سرسبزی و گل و بلبلت نیست 

به خاطر اینه که گاهی خیلی شبیه پاییز قشنگم می‌شی...

درست همون موقع‌هایی که آسمونت بغض می‌کنه و لب برمی‌چینه و صدای قطره‌های درشت بارون روی طاقچه‌ی بیرونی پنجره‌ی اتاقم می‌پیچه...

هرچند که زیاد نمی‌تونی این حال رو از پاییزم تقلید کنی و دوباره سریع آفتابی میشی، اما همین‌قدر تلاش و همین شباهت کوتاه و گذرا هم کافیه تا منو یاد حال و هوای پادشاه فصل‌ها بندازی و باعث بشی یکم دوستت داشته باشم 😊

پادشاه فصل‌ها؟؟ :// نه اصلا! همش غم داره.. بدم میاد -_- 
برای من پادشاهه واقعا...دلت میاد بدت بیاد با اون همه حس شاعرانگی که داره؟😍
:||
شما مگر چکاره‌اید که پادشاه تعیین کنید؟ :| پادشاه فصل ها زمستان است و بس! 
شما مگر چه کاره‌اید که پادشاه تعیین می‌کنید؟ 
پادشاه فصل‌های زندگی من پاییزه ...تمام😐😐😐
اما من هیچوقت از پاییز خوشم نیومده :/ شاید از بارون خوشم بیاد ولی از هوای گرفته و پاییز نه.. همیشه تو پاییز حالم خوب نیست :/ جدیدا هم دارم به این نتیجه میرسم که تو پاییز دچار افسردگی فصلی میشم :|
.
با جناب تد کاملا موافقم ^_^ زمستون خیلی خوبه خدایی ^__^
زمستون برف و سرماش فقط با پاییز فرق داره... دلگرفتگی هواش که همونه خوب!؟🤔
من همه کاره :| :))
خا پس بگید پادشاه فصل های زندگی من :/
دوست دارم مطلق بگم پادشاه فصل‌ها 😊😊😊
اره ولی همیشه توش اتفاقات قشنگ‌تری برام میفته :))) 
وگرنه از نظر هوا همشون (همه فصل‌ها) یه چیزیشون میشه :| 
عاشقتم من 😂😂😂
عاقا فقط تابستون نباشه هر چی بود بود 
تابستون رو دوست ندارم 😕
یعنی می‌تونم قاطعانه ادعا کنم اگر تعطیلات مدارس نبود تابستون بدبخت هیییییییچ طرفداری نداشت.😂😂😂😁😁😁
سلام منم پادشاه فصل ها رو خیلی دوست دارم...
سلام چه خوبه که با من هم نظری 😊😁
جمعه ۱۱ خرداد ۹۷ , ۲۲:۲۷ صـــا لــحـــه
و این پست دوباره از همون هایی بود که عالی نوشته بودی... عالی 
فداتم نظر لطفته 😍😘❤
فقط زمستان فقط دی :|
واقعا؟ 
منم سکوت و سفیدی برف رو دوست دارم اما خب دیگه عشق پاییز برای من یه چیز دیگه‌ست😍
هر چی خاتون بخواد *_*
قربون حوا جون خودم 😍😊
اییضا مثل حوا
ایضا زمستان فقط دی:دی
خداییش فکر می‌کردم بهار بیشتر از زمستون مدعی پیدا کنه😁😂😂😂
پاییز معرکه ترین فصله
زمستونم اگه بوشهر نبودم و حسابی برف میدیدم شاید در درجه دوم قرار میگرفت:دی
به قول بچه ها گفتنی excellent 😁😁😍😍❤
پاییز رو دوست دارم ولی پاییزی شدن بهار رو نه... بهار باید بهار باشه. با نم بارون‌های یهوییش و آفتاب و باد خنک بعدش. نه اینکه همش سرما و بارون :(
همین که پاییز رو دوست داری خودش خوبه 😁😊😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan