رفیق پشت کنکوریِ یه دختر پشت کوهی

از دادسرا اومده بودم خسسسسته و کوفته رفته بودم تو کما مثل همیشه گوشی مزاحم شروع کرد به ویبره زدن ... واقعا حوصله‌ی مشاوره دادن، سوال حقوقی جواب دادن و رد کردن خواستگار و کوفت و زهرمار نداشتم... اولش محل نذاشتم بعد دیدم نه بیخیال نمی‌شه یکیه از خودم سمج‌تر... تو حالت خواب و بیداری جواب دادم‌...

صدات که توی گوشم پیچید خواب از سرم پرید.مثل همیشه نیستی خوشحالی و هیجان‌زده‌ای؛ دستپاچه می‌پرسم چی شده؟ یه خبر خوش بهم می‌دی یه خبر خیلی خوش... انقدر می‌پرم هوا که از روی تخت می‌افتم. می‌خندی گریه می‌کنم ، می‌خندم بغض می‌کنی...از همراه بودنم می‌گی از انگیزه بودن و از تشکر و این چرت و پرتا و من دعوات می‌کنم و میخندم.

می‌گی برم به بقیه خبر بدم. میگم به کیا؟ میگی به همه...تو اولین نفری بودی که خواستم بدونه...لبخندمو نمی‌بینی ذوقمو هم همین‌طور...با عجله خداحافظی می‌کنی و منو با یک عالمه حس خوب این طرف خط تنها می‌ذاری...

زیر لب زمزمه می‌کنم مبارکت باشه رفیق قدیمی...😊😊😊

مبارکه ^_^
ممنوووووون😍😍
سلام 

مبارکشون باشه :)
سلام 
ممنون😁
شوهر گیرش اومد؟ :))
شوهر که مبارکی نداره 😐😐😐 
آدم واسه شوهر انقدر ذوق می‌کنه؟😐😐😐
کسی مرض میگیره خوشحال می‌شه؟ انقدر ذوق می‌کنه؟ 
نه انقدر خوشحال می‌شه؟ 
قاطی کنم؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
فکر کردم تیتر گویاست...🤔
مبارکش باشه😄
ممنون 😊
کنکور ارشد؟ 
بله 😊😊😊
اوووووو عَ! یجوری ذوق کردین فکر کردم ازدواج کردن :/ بیییخییاااال بابا :)))
یعنی واقعا دیگه برم یه لیوان شیر سیانور بخورم خودمو خلاص کنم از دست اعتماد به نفس مردای ایرانی 😐😐😐
آره آدم شوهر خوب مث مردای ایرانی گیرش بیاد خودش رو از تخت میندازه پایین و بالا  و پایین میپره...تو این قحطی شوهر ...خخخخخ
ان شاءالله یه شوهر خوب گیرتون بیاد ....خخخخ
😐😐😐😐 من دیگه حرفی ندارم 
خدارو شکر حقیقت رو پذیرفتین...:))
من همون ناشناس قبلیه هستم...
یه سوال واسم پیش اومده الان شما بدونین من کی هستم عکس العمل نشون میدین؟؟
جواب ندادن به خاطر پذیرفتن نیست 😐
چرا باید عکس العمل نشون بدم؟ هیچ کدوم از دنبال کننده‌های اینجا تا الان از من کتک نخوردن 😄
شما هم مثل بقیه...
همین جوری دارم با ترس و خجالت پیام میدم...میترسم ...

نترسید... 😊
عزیزم امتحانات خودت چه جوریاست ؟ تونستی استرستون رو کنترل کنید؟ 
امتحانات خودم که تمومی نداره استرسم یکم بهتر شده توکل به خدا دارم پیش می‌رم
یه امتحان خیلی مهم هم ۲۹ خرداد دارم دعا کنید خوب باشه😊
ممنون از توجهت عزیزم ❤
میشه منم بیام با هم سیانور بخوریم!؟😂😂چرا همه فک میکنن دخترا برای شوهر ذوق میکنن!؟واقعا چرا!؟نهههه چرااا!؟🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
مبارکش باشه:)))))))
بیا بیا...اصلا بیا یه کمپین شیر سیانور راه بندازیم در اعتراض به این همه خودشیفتگی و شاخ‌پندارندگی این جماعت😁😁😁
ممنون عزیزم ان شاالله نوبت رتبه شدن شما 😍😘
آفرین... قشنگ یه طوری ذوق کردی که رفیقت مزد درس خوندن هاش رو گرفت :)
آخه خیلی زحمت کشیده بود خیلی فراز و نشیب داشت خیلی انتظار کشیدیم...
واقعا ذوق کردن تا ازن اندازه رو هم داشت... بعدم مثل خواهرمه آدم برای خواهرش همین قدر ذوق میکنه دیگه 😊
منم فکرکردم قراره مادر شه
:|
به قول کلاه قرمزی خالی خالی؟😂
چه خبر خوبی 😍
خیلیییییی😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan