گردن شکستگی‌جات

از وقتی این دیسک گردن لعنتی باعث شده تمام مدت عین پیرزنا ناله کنم و حتی نتونم مثل آدم سرمو چند دقیقه رو به آسمون بگیرم و بالا رو نگاه کنم؛ هرچی آدم سالم با گردنای بی مشکل می‌بینم دلم می‌خواد زار بزنم... این مسابقه والیبالو نگاه می‌کنم هی بلند بلند می‌گم: واااااای خوش‌به حالشون نگاه کن گردن بی صاحابو سیصدو ششت درجه می‌چرخونن انگاااار نه انگار ... خوش به حالشون گردن‌شون سالمه.‌..

مخصوصا موقعی که دارن ویدیو‌چک رو از ال‌سی‌دی بالای سالن با دهن باز نگاه می‌کنن من انقدر این جمله رو می‌‌گم که مادری کلافه می‌شه میگه: واااای دلمونو ریش کردی بچه بسه دیگه 😐😐😐

منظور اینکه کی من فکر می‌کردم یه نگاه به آسمون حسرتم بشه؟ در واقع تا یه نعمتی رو داریم اصلا نمی‌فهمیم داریمش و شاکرش نیستیم..‌.شاید حتی اصلا نعمت حسابش نکنیم ولی وقتی ازمون دریغ می‌شه تاره می‌فهمیم که واویلا لیلی اُحبک خیلی...

حتما خدا باید برداره دندونی، گردنی،چشم‌‌وچالی، دست‌وپایی چیزی ازمون چپرچلاغ کنه تا قدر بدونیم؟😐 البته به خودم دارم می‌گم بیشتر...


اره بخدا .مثلا کدوممون فکر میکنه یه روزى بابت یه نعمت کوچیک که دیگه حالا نداره باید حسرت بخوره.خود منم همینم قدر چیزایى رو که دارم خیلى وقت ها نمیدونم و این خیلی بده..
ان‌شاالله تنت سلامت باشه و همیشه بدون محروم شدن شاکر نعماتت باشی عزیزم😊
واقعا یه وقتایی یهویی یه چیزی رو از دست میدی بعد یهویی میفهمی این چقدر مهم بود:(اعصاب ادم میریزه به هم:(
امیدوارم خوب بشی:)
این جور مواقع فقط باید شرافتمندانه هاراگیری کرد 😁😁😁
ممنون از لطفت عزیزم 😊😊
ان شاالله زودتر خوب بشی :| خیلی سخته گردن درد اونم توی این سن... یک اصطلاحی قدیمی ها بکار میبرن،میگن شما جوون های روغن نباتی هستید :)) همچین بیراه هم نمیگن، از ظواهر امر پیداست که هرکدوم یک مشکل جسمی داریم 
ممنون عزیزم😊 ان شاالله سلامت باشی
به قول مادربزرگ من یه مشت کور و کچل دور هم جمع شدیم تشکیل نسل دادیم 😂😂😂🤣🤣🤣 البته دور از جون 😊
سلام

ب قول دوستان 
حتما خیریتی توش بوده! :دی

ان شاالله سالم و سلامت باشید 
سلام 
خدا حفظ کنه دوستان و جملات گهربارشون رو‌‌‌‌....😁
همچنین
سلام
دو تا نعمت سلامت و امنیت فقط با از دست رفتن به چشم میان...
از وقتی توی کوه زمین خوردم و مچ دستم مو برداشت و ازجا در رفت دیگه مثل قبل نمیتونم بار سنگین بلند کنم، والیبال بازی کردن که دیگه آرزوی محاله
وقتی سرعت توپ رو پایین صفحه میزنه میگم فکر کن تو داشتی دریافت میکردی، دستت به فنا رفته بود

آخی الهی سلامت باشی دستتم ترمیم بشه ☹
آخ آخ پس توم مثل منی از یه بُعد دیگه😁😂
ممنان
آره ازون بعد که قبلا پنجه های قوی داشتمو میتونستم والیبال بازی کنم، الان دیگه نمیتونم😢
ای داد بی‌داد ☹☹☹
زود خوب بشی الهی :)
فداتم حوا جونم😍
با دل پاکت دعا کن برام 😊
توی پارک ها یه وسیله هست برای ورزش
با اون میتونی به آسمون نگاه کنی
فکر نمی ‌کنم روم بشه از این روش برای نگاه کردن به آسمون استفاده کنم....
واقعنا!! 
چرا ما آدما اینجوریم؟؟؟
انقدر داغونیم که خدا توی کتاب آسمانی هم چند بار گفته شماها خیلی مسخره و ناسپاسید 😐
ان شاءالله زود خوب میشی
ممنون 😊😊
کامنت دچار عالی ببببود
:))))
۵دقیقست دارم به کامنتش میخندم

😂😂😂😁😁😁 یعنی زد حس پست رو ترکوند
دقیقااااا
دیروز دندون پزشکی بودن
تمام مدتی که دکتره تو حلقم بود و داشت میکندو میریخت بیرون به این فکرمیکردم که چقد ما آدما همین شکلی که تو میگی هستیم
:دی
😂😂😂 من که می‌رم دندون پزشکی تمام اجدادم میان جلوی چشمم
حالا چند تا کند ریخت بیرون؟ به مرز دندون مصنوعی رسیدی؟
۲تا
همت کنم طی چندسال اینده به اونم میرسم
:دی
شیره مریییبییم 😁😁😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan