چلغوز

بله چلغوز...

بعد از اینکه یک عمر از این واژه به عنوان دشنام و فحشِ تحقیر کننده استفاده کردیم، 

امروز با هدیه گرفتن یک بسته‌ی صد گرمی از آن فهمیدیم که نه تنها فحش نبوده بلکه یک نوع خوراکی بانمک از خاندان تخمه‌ها بوده که از قضا بسیار هم گران است و با یک بار وانت از آن می‌شود خود ما با این هیبت را تعویض نمود...

و خب کمرمان شکست...

ولی خب چلغوز به معنای (عذرمیخوام) فضله‌ی مرغ و گنجشک و یا حتی فضله‌ی "یکباره"ی کبوترها هم هست :| :)))
نمی‌دونم چرا اسمشو گذاشتن روی این نوع تخمه 😐
عه الان سرچ کردم معنی که می‌گی رو دیدم
 معنیش در مقام فحش از چیزی که فکر می‌کردم بدتره!؟
یالغوز :|
ما می‌گفتیم چلغوز 😐😑
ما پشت سر هم میگیم :| 
😐😑
ما دیگه حرفی نداریم...
:))))) تشکر
سپاس 🙏😁
فکر کنم اصطلاحا به افراد کوچیک جثه و قدکوتاه به عنوان فحش گفته شه. اما خود ما که خیلی گسترده‌تر از این یه کاربرد ازش به عنوان فحش استفاده میکردیم😁😂😂
من به آدمای بیخود و بی مصرف می‌گفتم چلغوز 🤣🤣😂😁
دقیقا. همون پخمه‌ی خودمون😂😂
یه چیزی تو همون مایه ها 😂😂😂😂
اصفهانیا میگن چلغوز:دی
خوشمزه بود میوه اش!؟
میوه که چه عرض کنم یه جور تخمه‌ست البته میگن دانه‌ی کاجه بو داده‌ش شبیه تخمه می‌شه 
ولی خوشمزه‌ست واقعا😁
عجب :)))
بله 😁😁
خا عکسشم میذاشتی ببینیم چیه :))
الان خونه نیستم عصری برسم حتما می‌ذارم 😁
بزار به عنوان فحش استفاده کنیم
مسئله پیچیده نکن
استفاده کنید بلامانع است😁
ما خودمان به استفاده ادامه می‌دهیم مخصوصا حالا که معنی خیلی تابلوئی هم ندارد 😁😁😄
خوشمزه بود؟!
عالی 😍

سلام

خسته نباشید...

سلام
 مونده نباشید 😁
بله اتفاقا خیلی هم خوشمزه و چرب و چیلینگه :)
نوش جان

+طرف خیلی خاطرت رو میخواسته که چلغوز بهت هدیه داده ها :))
عه پس شمام خوردی؟من که کلا تخمه‌جات دوست دارم به خاطر همین چلغوزم خوشم اومد...
جدا؟ ذوووووووق😍😍😍
منظور مریم یه چیز دیگه بودا :|
:)
منظورش چی بود؟ 😐😐😐
منظورش این بود که خوشمزه بود؟!
😐😐😐😑😑😑 شاید واقعا خنگم ولی متوجه نمی‌شم!
منم جوابشو دادم دیگه! گفتم عالی بود...چی باید جواب می‌دادم؟
شایدم دستت انداختن !
😐😐😐😐😐

حالا مزه اش خوب بود یا نه ؟؟؟
مزه‌ی دانه‌ی کاج بو داده ست...من که دوست داشتم😊
مطمئن نیستم
حالا باز از خودشون بپرسید :))
مریم گلم بیا پاسخگو باش عزیزم....
راستش من بچه بودم بهم میگفتن چلغوز میخوردی با دیدن عکس دیدن خیلی هم بد نیست
عزیزم 😍 غیر مستقیم هم دعوات می کردن هم حرف بدی نمی‌زدن 
😁😁😁😁 البته شاید معنای دیگه‌‌ای که بچه ها اشاره کردن هم مد نظرشون بوده ... ولی ان شاالله که نبوده😂😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan