کی سیبیل منو چید؟

رفتم هر چی توی ذهنم بود ریختم روی ورقه و بعدشم رفتم مطب دکتر برای گردنم سپس به همراه یه بنده‌خدایی برای انعقاد قرارداد رفتم دفتر یه وکیل (دقیقا از اول تا آخر جلسه فقط دو سه تا جمله گفتم و نقش شلغم داشتم؛نمی‌دونم چرا اون بنده‌خدا اصرار داشت من برم باهاش:| ) و بعدترش خسسسسته و کوفته برگشتم خونه...

و صحنه‌ای که باهاش مواجه شدم کمرمو شکست...

 یه اتاق تمیییییز مثل دسته‌ی گل بود -__-

حالا نیم ساعته مثل گربه ای که سیبیل‌شو چیده باشن بی تعادل توی اتاقم چرخ می‌خورم و دنبال یه تیکه کاغذ مهم می‌گردم...

کی می‌گه مرتبی و نظم محیط باعث راحتی می‌شه؟ من وقتی همه چیز مرتبه گیج گیجم و تقریبا دو برابر حالت نامرتبی در حالت مرتبی وسایلمو گم می‌کنم یا دنبال‌شون می‌گردم و کلا کلافه و بی تمرکز می‌شم...در واقع نظم من توی بی نظمیه. فقط ای کاش یکی اینو برای مادری توضیح بده که پودمان به پودمان نیفته به جون اتاق بی نوای من :/

چه باحال! مامانت اتاقتو مرتب می‌کنه؟ ^__^

حالا بنده خدا می‌خواست قرارداد منعقد کنه یا سه‌رک خاتون؟ قرارداد شغلی بود یا چیز دیگه؟ حقوقش چقدره؟ اون جملاتی که گفتی چی بود؟ اون بنده خدا چرا اصرار داشت باهاش بری؟ مشکوک نمیزنه به نظرت؟🤔

الحمدلله که اینم دادی رفت! حالا خوب بود؟

امضا فوضول خانوم :)

سللاااام بر تو رفیقِ جان
نه اتاقم کم پیش میاد مرتب بشه ... بنده‌خدا انقدر می‌گه مرتب کن انقدر می‌گه می‌گه می‌گه تا خسته می‌شه بعد دیگه نمی‌گه کمین می‌کنه در چنین مواقعی که چشممو دور میبینه می‌پره تو اتاقم خودش دست به کار می‌شه ^__^
بنده خدا می‌خواست منعقد کنه قرارداد وکالت دادگستری بود برای پیگیری یه دعوای حقوقی منتها فکر می‌کنه مثلا من چیزی حالیمه خواست باشم که اگر وکیله خواست کج بزنه من متوجه بشم که البته چون خوشبختانه وکیله آدم حسابی بود مشکلی پیش نیومد و منم مجبور نشدم زیاد حرف بزنم فقط یکی دوتا نکته یادآوری کردم که توی قرارداد ذکر بشه همین ... بنده خدا از بستگانمه مطمئنه :)))
آره دادم رفت خبرش ...الحمدلله بد نبود پاس می‌شم :)
*__*
نظم خیلی خوب و مقدسه! دلت میاد؟
دلم می‌خواد این طوری فکر کنم ولی نمی تونم...
به قول گیگیلی نه که نخواماااااا نمییییییی‌تونم 
درسته نظم خوبه، ولی نظم فقط مرتب بودن دور و بر آدم که نیست، نظم در امور باید داشته باشیم. بعضیا می‌دونن که الان چیکار کنن بعدا چیکار، این کجاست اون کجا و... اما طریقه‌ی چیدن وسایل براشون با بقیه فرق داره. ما نباید فقط همین یک نکته رو به عنوان نظم در نظر بگیریم و برچسب بی‌نظمی بهشون بزنیم :) [البته معلومه که بعضیا درون و برون بی‌نظمی دارن و ظاهرا شبیه شماها! دیده میشن، اما خوب نمیشه همه رو با ظاهر قضاوت کرد]

خلاصه اینکه قبلا هم بهت گفتم، میگن اونایی که دور و برشون شلوغ‌تره و دوست دارن همه چیز رو همزمان دم دست داشته باشن خلاق‌ترن :) این تشویقی به بی‌نظمی برای تو یا هرکس دیگه‌ای نیست، چون کسی با در آوردن ادای بی‌نظمی خلاق نمیشه😂

امضا ظاهرالمنظظظظم خانوم :)

دقیییییقا باهات موافقم من ذهنم چهارچوب خاص خودشو داره ولی خب این چهارچوب با نظم ظاهری منظم جماعت جور درنمیاد در صورتی که برای خودم خیلی قاعده‌منده ^__^
من با کمد مرتب حال نمی کنم، سوسول بازیه، اینطوری راحتم :)
اگه از من بپرسید هرچیزی مرتبش سوسول بازیه...جز لباس پوشیدن
خدا رو شکر خیلی ساله مامانم نمیاد اصلا تو اتاقم برای تمیز کاری😂😂میدونه که دقیقا بی تمرکز میشم:)فقط میاد فحش میده میره😂😂😂
مامان من زده به سیم آخر دیگه چیزی برای از دست دادن نداره عملیات انتحاری انجام می‌ده... 😂😂😂😂
وای حستو میفهمم،منم وقتی مجرد بودم این مشکلو با مامانم داشتم.
تو۹۹درصد مواقع اتاقم در حالتی بود که با لی لی خودمو به تخت میرسوندم:/
حس خیلی بدیه :(
 باید یه کمپین بزنم به اسم نه به تمییزی اجباری :)) 
یعنی بعد از تاهل عوض شدی؟
البته من فقط یکسری نواحی اتاقم به صورت موردی خیلی شلوغه اونم به خاطر تراکم کتاب و جزوه ولی خط عبور و مرور بازه اصولا :)))
جالب بود: نظم توی بی نظمیه :))
  البته از نظر خیلیا جالب نیست :)
نه بعد از تاهل شلختگیم از اتاقم به کل خونه سرایت کرد:)
الان وقتی میخواد مهمون بیاد فقط باید تند تند وسیله هامو از وسط خونه جمع کنم:-D 
تو آینده‌ی منی :)))))
باهات همزاد پنداری شدیدی دارم :)
منظم بودن اتاق بدنیست به شرطی که خودمون مرتبش کرده باشیم :) 
اینم نکته‌ایه :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan