یا Assholism در نظریات نه چندان علمی serek

باشعور بودن مستلزم صرف مقدار قابل توجهی از وقت، احساس، اعصاب و الخ از گنجینه‌های دیگه‌ی انسانی می‌باشه که خرج کردنشون برای هر کسی جز خود آدم احتیاج به انگیزه یا فداکاری بسیاری داره... وعلی‌رغم تمام این فداکاری در نود ونه درصد مواقع کسی قدر این باشعوری رو نمی‌فهمه که هیچ بلکه از شعور آدم باشعور سوءاستفاده‌های متعددی هم می‌شه ...

شاید به همین علت باشه که اغلب مردم داشتن برچسب بیشعوری رو به مشقت باشعوری ترجیح می‌دن...


پ.ن:چرا هر چقدر نسبت به یک نفر شعور و انعطاف به خرج می‌دیم گستاخ تر و بی ادب‌تر می‌شه و ادبیاتش هی وقیح تر و وقیح‌تر می‌شه؟! 

_در را پشت سرش می بندد و با شعار جواب بی‌شعوران خاموشی است محل را ترک می‌کند_

بهتر از متن پینوشت و پاسخش بود..واقعا همینطوره و البته جوابش در مواقع محدودی هم یه سیلی محکمه
ممنون از هم‌دلی تون
ولی من واقعا توان و دل سیلی زدن رو ندارم...حتی گاهی همون جواب خشک خالی با کلمات رو هم نمی تونم نثار طرف کنم :| 
به قول خواهری بسیار تو سری‌خور و جواب نده هستم...
جواب پی‌نوشت: چون بی‌شعور نمی داند که چقدر بی‌شعور است! و اگر نفهمد روز به روز بی‌شعور اش بیشتر میشود! 
:|
اتفاقا یادمه خاویر کرمنت تو کتاب بیشعوری گفته بود بیشعورا دقیقا می‌دونن که بیشعورن و این خیلی اسفناکه :(
صالحه اسمتونه؟ چه اسم قشنگیه *__*
اغلب مردم داشتن برچسب بیشعوری رو به مشقت باشعوری ترجیح می‌دن...

چقدر این جمله بار معنایی داره .. عالی :))))
هرچند جمله‌ی تلخیه اما به نظرم رسید واقعیت جامعه باشه...
نظر لطف شماست...^__^

چقدر موافقم با متنتووون مخصوصااا با پ.ن :( 
ای بابا پس شمام مورد تصادم با چند فقره بیشعور یا بیشعورنما قرار گرفتید!؟
متاسفم :(
نباید از افراد بیشعور انتظار داشت، چون آنها بیشعور هستند.
آخه اینکه حس می‌کنن سردسته ی باشعورا هستن بیشتر دردناکه...
 بعضیام بیشعورنما هستن...اینا رو چه میشه کرد؟!

منم بیشعوری کرمنت رو خوندم ولی خب همه‌ی حرفاش هم درست نیست.
بیشعور ها گاهی آگاهن گاهی ناآگاه
حداقل میتونیم بگیم اون لحظه اصلا حواسشون به گندی که دارن میزنن نیست
+ بعله! صالحه اسمی هست که همه صدام میزنن. ممنون عزیزم. ولی فکر نکنم اسم خودت سرک باشه؟
به نظرم کتابش حرف خاصی نداره یه قاعده چند خطیه رو با ذکر مثال های متعدد هی بسط داده ...
موافقم حداقل در لحظه ی ارتکاب به بیشعوری واقعا بیشعورن...
^__^ نه اسمم سه‌رک نیست مستعاره...
من که وقتم رو تلف کردم این کتاب رو خوندم. 
اسم مستعارتون خیلی جالبه ولی حس میکنم برای خودتون باید معنای خاصی داشته باشه. نه؟
اشکال نداره هر کتاب هر چقدرم داغون باشه حداقل یه تجربه به تجربه هامون اضافه میکنه ...
برلی اسم مستعار شما رو ارجاع می‌دم به پست : "اندر احوالات سیر تحول و تطور چند واژه‌ی بی اهمیت به ظاهر پارسی" ^__-
اون که بعله. حداقل دیگه واسه اسم کتاب مثل روشنفکر های وطنی ِ عشقِ اونور غش و ضعف نرفتم :)
+ ممنون
^__^
خواهش
جواب
چون خودشاخ پنداره :/
اینم استدلالیه... 
پس خودشاخ پندادی یکی از علائم بی‌شعوریه احتمالا...
چون فکرمیکنه خربم
:|
البته خودمو عرض کردم
و تصمیم گرفتم دیگه لطافت برااین جور ادما خرج نکنم
خوی وحشیانمو نشون بدم
 دور از جون ...آره فکر کنم اینم احساس کرد من خرم :|
گویا منم باید مشابه این تصمیمو بگیرم 
البته قبلش حسابی باید روی خودم کار کنم :)
میگن خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند:)
چه خوب می‌گن :)
مصداقش موجوده :))
مصداق خودشاخ پنداری؟ کیه؟ :)))
بی شعور هم بی شعورای قدیم :)
حداقل تکلیف آدم باهاشون مشخص بود :)))
من عنوان رو خوندم آشولیسم:|
مضرات پاکی و معصومیت :|
سلااااام
به‌به بین کی اینجاست 
قدم سر چشم وبلاگ ما گذاشتی بانو ^__^ 
اون وقت آشولیسم یعنی چی؟ :)))
والا منتظر بودم معنی بشه :-"
 :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan