میم مثل مادری

هممممم

از دیشب کلی ذوق و لحظه شماری کردم برای این پست،

اما از بعد از ظهر که قصد نوشتن‌شو کردم تا همین لحظه همچین لال مونی گرفتم انگار عصلن لال مادرزاد به دنیا اومدم ...

اعتراف می‌کنم قدرت توصیف مقام و بزرگی تو رو ندارم مادری ...

اگر آدرس اینجا رو هم یواشکی مثل وبلاگ قبلی پیدا کردی و به روم نمیاری که راحت بنویسم... باید بگم که برای من فراتر از یک مادر هستی...درست مثل یه فرشته‌ی منحصر به فرد که خدا از آسمون برای رسوندن سه تا دخترک معمولی به زمین نازل کرد... یا پیامبری با معجزه‌هایی فراتر از ید بیضاء و دم مسیحایی برای تبدیل کردن کویر بی آب و علف خونه‌ی کوچیک ما به بهشت بی‌پایان الهی...

دقیقا نمی‌تونم بگم چه جور نعمتی هستی...فقط می‌دونم که مثل علت تامه تنها دلیل زنده بودن زندگی ما هستی...ببخش که اون‌طور که شایسته باشه شاکرت نیستیم...امیدوارم خدا این بی دست و پایی ما رو پای کفران نعمت نذاره و تو رو هیچ وقت از ما دریغ نکنه...

روزت مبارک بزرگترین موهبت الهی...

درست مثل علت تامه....
که اگر باشد قطعا معلول هست و اگر نباشد قطعا معلول نیست ...
از هست او هست لازم آید و از نیست او نیست...
خدا حفظ کنه مادری رو ^_^
خدا حفظ کنه همه ی مادری ها رو و همچنین مادر گل شمارو ^__^
سلام :)

واقعاً توصیف مادر سخته ! خیلی سخت ...

تبریکات خیلی فراوان :)

سلام 
سخت مال دو دقیقه شه ...نشدنیه اصلا
تبریکات متقابل :)
سلام

عیدتون مبارک

خدا همه مادرها و پدرها حفظ کنه 
سلام 
عید شما هم مبارک
ان شاالله
روز مادر مبارک!
:)
مبارک
سلام

قال علی بن الحسین(ع):

جاء رجل الی النبی(ص) فقال: یا رسول الله ما من عمل قبیح الا قد عملته فهل لی توبة؟

فقال له رسول الله(ص):

فهل من والدیک احد حی؟

قال: ابی قال: فاذهب فبره.

قال: فلما ولی قال رسول الله(ص):

لو کانت امه.

امام سجاد(ع) فرمود:

مردی خدمت رسول خدا(ص) رسید و گفت: ای رسول خدا، من هیچ کار زشتی نمانده که انجام نداده باشم، آیا می توانم توبه کنم؟ رسول خدا(ص) فرمود: آیا هیچیک از پدر و مادرت زنده هستند؟ گفت: بله، پدرم. حضرت فرمود: برو به او نیکی کن (تا آمرزیده شوی). وقتی او راه افتاد پیامبر(ص) فرمود: کاش مادرش زنده بود. (یعنی اگر او زنده بود و به او نیکی می کرد، زودتر آمرزیده می شد.)

بحار الانوار، ج 74، ص 82.



( مرا گر دولت عالم ببخشند

برابر با نگاه مادرم نیست )

روز زن را به تمام بانوان ایرانی (علی الخصوص مادران عزیز) تبریک عرض میکنم.

خداوند ان شاء الله حافظ همه پدرومادرها باشد  :)

عیدتونم مبارک :)

این کلیپ رو شاید دیدید ولی دیدن دوباره اش خالی از لطف نیست .

http://yon.ir/wS1cc


سلام
ممنون از این همه سخن زیبا که نوشتید
این عید بر شما هم مبارک باشه 
بازم تکرار می کنم 
فارسی را پاس بداریم. 
عصلن آخه؟؟؟؟!!!! :(((((((((((
ای جاااانم ...خانم نویسنده عصبانی نشو واسه چال لپت خوب نیست
 قول می دهم به خاطر گل روی شما هم که شده است روی ادبیاتم کار بنمایم *__*
آفرین :)
^__^
سلام
خدا برات حفظش کنه

در پناه حضرت زهرا (س) باشید
سلام 
ممنونم خدا عزیزان شما رو هم حفظ کنه 
به به چه دعای خوبی *__*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan