خدا نگذره ازت ایشالااااااا

اَلا یا ایها الفردی که اولین بار پیشنهاد تاسیس رسمی به اسم خونه تکونی قبل از عید رو دادی ... ای تو روحت ... ای گور به گور بشی...ای خیر نبینی...
و الخ از فحش و فضیحت های بیشمار دیگر نثارت باد ...
تا روز قیامت کرور کرور لعنت باد :)
میلیون میلیون... 
خخخخخخخخخخخ

اشکال نداره باید یاد بگیری فردا خودت شوهر میکنی وگرنه بلد نیستی خخخخخخخخخ
نه باااااو اولا که زبونتونو گاز بگیرید دوما که به فرض محاااال از این خاکا بریزم سرم خاک محترم چشمش دربیاد کارگر بگیره ^__^
ولی خوبه ها! هرچند وقت یه بار یه دست درست حسابی به سر و روی خونه کشیده میشه :)
عاخه خونه تکونی توی ذات مادرا هست همین جوریشم ما فصلی یه بار خونه مونو می تکونیم ... اما بهار چون اسم خونه تکونیش بد درفته دیگه مادرا شور قضیه رو درمیارن ... 
_کمرش رگ به رگ شده و دادش در می آید_
سلام

النظافه من الایمان 
-____________________-
:/
سلام نظافت بله ولی اسیدشویی خیر -____-
ما از این رسما نداریم 😎
وااااهاهاهاااای کجا زندگی می کنید؟ حتما تو خود بهشتید *__*
خوشااااا به سعادتتون
خاتونم ناراحت نباش دیگه :((
بخند :)
ای جونم مهربون جان جانان 
چشم فقط به خاطر تو نازنین *__*
^___^
چی بگم !!

افراط تو هر کاری مضره!

دلتون شاد
اینو موافقم خدایی...
دل شما شادتر ^__^
عزیزم ^____^
فداتم *__*
خاک محترم خخخخ


^_____^
یه هفته پیش زنگ زدم به مامان گفته بودم بذار هر وقت من اومدم باهم خونه تکونی می‌کنیم. گفت باشه. بعد پریروزی زنگ زد گفت خودم همه کارا رو انجام دادم و خونه تکونی تموم شد! الان عینک دودی فخرفروشانه بزنم به چشمام یا خودت در جریانی؟ :))))))
ای واااای کبابم کردییییی ...دلا بسسسسوووزه :))))
نه جانم شوخو کردم تو خوشنود باشی انگار من خشنودم فرقی نداره کدوممون در رفته باشیم مهم دررفتنه ^__^
اینجاس که قبل عید باید مریض شد:)
قبل از عید باید بستری شد عصلن :)))
یه راه حل ساده داره.
توی طول سال اگر آدم خونه رو تمیز نگه داره نیازی نیست دم عید بیفته به جون خونه!
هفته ای یک بار یک نظافت آدم کنه خوبه .
فقط پنجره هاست که اونم میدیم با دستگاه از بیرون می شورن همین!
این از رسومات عیده که وقتی به استقبال سال نو میری تر و تمیز بری با خونه تمیز بری همه چیز تمیز و نو و سالم باشه . اگر اعتقادی به این نداری می تونی این کار رو انجام بدی . خیلی ها با خونه کثیف به استقبال سال نو میرن و هیچ اتفاقی هم براشون نمی افته
من که به دید ورزش بهش نگاه می کردم و کمک می کردم . لذت بخش هم میشد
همممم ولی به نظر من شما نفس تون از جای گرم بلند می‌شه 
چون مگه داریم کسی رو که هفتگی خونه تمییز نکنه!!؟؟
بعدشم ما هر فصل خونه تکونی رو داریم فقط این بهار لعنتی چون اسم رسم خونه تکونیش بد دررفته مادری فکر می کنه باید مارو هلاک کنه دیگه...
بعد شما فکر کن که بشه این رسم رو انجام نداد مادری دق می کنه دور از جونش :/
کافیه یا بازم قاطی کنم؟ :)))))))
شاعره میگه
کی عید می رسد که تکانی دهم به خویش؟
هرگوشه از اتاق دلم تار بسته است...
آدرس این شاعر محترم رو لطف کنید بنویسید من کار دارم باهاش -____-
خدای رحمتش کنه...نجمه زارع بود..
آهان پس خودشون با زبون خوش مرحوم شدن...
شوخی کردم خدا رحمت شون کنه..

دنیای کامپیوتر:
(خـــــــــــــــخ)
:)))))
من خدا رو شکر ایران نیستم .
مادر ما مارو زور نمی کنه . خودش تنهایی به کمک کارگر انجام میده. برادرم و خواهرم معمولا نمی رن . ولی من میرم کمک می کنم به اون کارگر
اولا اون کارگر زودتر کارش تموم میشه به خونه و زندگی اش می رسه
کار خونه خودمون زودتر تموم میشه
کمکی به مادرم میشه . نمیشه که مادر تنها داره در کنار اون آقا کار می کنه بعد من بشینم بر و بر نگاه کنم :|
برای همین همیشه کمک کردم .
ولی الان که خونه نیستم شاید نفسم گرم باشه ولی خب قطعا فشار بیشتری روی مادر و اگر کسی هم کمکش باشه روی اون آدم می افته!
اگر همه کمک کنن کارها زودتر تموم میشه . ولی اگر فقط دو نفر کار کنن خب فشار خیلی زیاد میشه!
خخخبببب پس بگووووو شما خارجکی هستید ... پس حتما و کُلاً مدل خونه تکونی‌تون هم با ما متفاوت و باکلاس و ایناست ^___^
راستش ما هم کارگر می گیریم ولی من اتاق خودمو خودم تمییز می کنم به دو دلیل یکی اینکه مثل شما دلم نمیاد مادری تنها کار کنه و اینکه کارم روی دوش بقیه بیفته حتی اگر اون فرد برای انجام این کار دستمزد بگیره دوم اینکه برخلاف جاهای دیگه ی خونه که مثل دسته ی گل هستن اتاق من انقدرررررررررررررر نارنجک زده و قاطی پاتیه که شتر با بارش گم میشه و هییییچ فردی جز خودم توان سردرآوردن از سیستمشو نداره و اگر دیگران تمیزش کنن ممکنه خدای نکرده ضررهای جبران ناپذیری از جمله دور ریخته شدن یادداشت ها و کاغذ های مهم من رو در پی داشته باشه ... بعدشم امسال کارگرمون خیلی جوون بود من دلم نمی اومد زیاد ازش کار بکشیم این شد که خودمو هلاک کردم....
یه نکته ای رو هم اضافه بکنم ...من روش و سبک نوشتنم همراه با اغراقه یعنی واقعیت چند درجه خفیف تر از چیزیه که می نویسم به همین خاطر اونقدرا هم که به نظر می رسه شاکی نیستم ^__^
سلام

خداوکیلی دلم میسوزه واس آقایون و داداشا 
من که اصلا دست به سیاه و سفید نمیزنم 
راحت راحت خیلی خوشبحالمه :| (البته مال زمانیه که حجره نیشن بودم) هی روزگار... :|
شما هم خودشو ناراحت نکن میگذره میره چیزی که میمونه کوفتگی بدن و ایناست :))))
سلام
واقعا کمک نمی کنیییییننن؟ 
بیچاره خانوم تون :/
حدیث داریم مردی که در خانه تکانی کمتر از دو سوم کار را انجام بدهد بهشت بر او حرام است عصلن :/
الان دقیقا در همون مرحله ی کوفتگی و اینام :(
اینم سبکیه به هر حال
جالبه . بعد از خواهرم دومین دختر خانمی هستی که اتاقت مثل خودم نامرتبه!
نه بابا فرقی نداره 
نظافت همون نظافته . اتفاقا کارگری که میاد خانه ما هم جوونه و من کمکش می کنم کل خونه رو.

من کلا هیچیم به دخترا نرفته که اتاقم بره :))))
ولی خدایی خارجکیش باکلاس تره دیگه... :)
بابا مزاح کردم :))
کمک نکنم ؟؟؟!! اونم من !!! :|
ما نه اینکه حجره نشین بودیم آشپزیمون در حد سامان گلریزه :| ظرف شستن و جارو زدنمون هم در حد کوزت هستش :|  (از لحاظ نظم و اینا... و تفاوتش با دیگر قشرها عرض میکنم :/ ) ؛ ولی خب تو خونه فرق میکنه ؛ تقسیم کاره و معمولا کارهای سخت(مردونه) با ما هستش :) .
حدیث :|
خدا قوت ، ان شاء الله کوفتگی ام میره خاطره اش میمونه :))
آهان همووووون گفتم روحانی جماعت مظلوم تر از اینه که بخواد در منزل کمک نکنه :)))
خدا قوت متقابل
عجب خاطره ای -__-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan