خویشتن دوست

نصفه شبی ایستاده جلوی آینه در حال رسیدگی به خویشتنه

صورتی که با facewashو صابون نمی دونم چی چی شسته خشک میکنه 

بعد با پنبه آعشته به clindamycin پاک می کنه 

بعد لوسیون نرم کننده زده و در آخر آبرسان پوست را می افزاید 

با پوستی برااااق و شاینی می رود که بخوابد 

در همین حین با یک عدد serek با دهان باز مانده مواجه می شود

یک لبخندکجی میگذارد کنج لبش و خاطرنشان می‌کند:

انقدرررررر به خودم می رسم تا بمیرم ، یعنی در واقع از شدت امکانات و رسیدگی بترکم و بمیرم ^__^

نه که فکر کنید در همین یه مورد این شکلیه ...نخیر در همه ی امور خویشتن اینگونه عست. از موی سر تا ناخن پا لوسیون و کرم و سرُم و ماسک وشوینده و چی و چی مخصوص داره اونم از نوع خارجکی و گروووون...

اون وقت من بی‌نوا یه صابون بابونه و آلوئه‌ورا خریده بودم واسه جوش های زیرپوستی صورتم تا یک ماه عذاب وجدان پونزده تومنی که بالاش داده بودمو داشتم عاخرشم درست درمون استفاده‌ش نکردم مادری برداشت باهاش لباسای بچه‌ی خواهری رو شست -__-

انقدرررررر به خودم می رسم تا بمیرم:)))
باید در تاریخ ثبت بشه این جمله ^_^
باید از پولای بابا به نحو احسن استفاده کنه   من از همین تریبون تشویقش میکنم  اون نخوره کی بخوره   والا بزار زندگیشو کنه اون  اینجوری خوشه  پس باید همینجوریم بهش خوش بگذره

به زودیم سهم خودش کم میاد رو میاره به سهم تو
و باز تشویقیش میکنم که از سهم تو هم استفاده کنه
یه وقتایی میاد به زور منم به خویشتن دوستی مجبور می کنه 
خوش بگذرونه چی کارش داریم؟ 
عه وا -___- چی کار سهم ما دارید!!!؟؟؟
من چند وقته فکرتاً! عوض شدم! :) البته نه به شدت خواهری تو ولی فک کنم باید برم تو کار ضدآفتاب! حداقل رو رعایت کنم که بعدا پشیمون نشم. ولی وقتی عادت نداری خیلی سخته :|
ای شیطون از کجا فهمیدی خواهریه؟ 
ولی فکر کنم دیگه تابلوئه خب ...جز اون کسی در نزدیکی من زیست نمی کنه -__-
منم موافقم آدم تا یه حدی باید از جسم خودش مراقبت کنه به خاطر همین منم گاهی تلاش های نافرجامی مثل همونی که توی متن گفتم جهت خویشتن دوستی انجام می دم ولی خب وااااقعا با این حرفت موافقم که آدم اگر عادت نداشته باشه سخته
سلام

دارندگی و برازندگی :دی
خدا زیاد کنه ^__^
من یه مدت با انواع فیس واش ها و کلیندامایسین سر و کار داشتم 
یه مدت هم به جای شامپو و صابون و ریکا و جملگی شوینده ها از تاید استفاده!
کلا سبک زندگی آدمیزاد خیلی به پول وابستست موتعسفانه
البته اون دسته از دخترایی که تناسب ظاهر براشون از نون شب واجب تره پولداری و بی پولی فرق نداره حاضرن از نون شب بزنن فیس واش بخرن
:))
ای بابا :|
واقعا :)
منم یه ماسک مو خریدم، مدتها پیش!! 
از ترس اینکه تموم نشده نزدم :|
خخخخخ چرا ما اینجوریم؟ 
ما عجیبیم یا دخترای دیگه؟ 
البته من سرُم مو استفاده می کنم اونم چون مجبورم وگرنه سر یه ماه موخوره می گیرم
خو شما از سهمتون وقتی استفاده نکنید     باید از سهم شما استفاده کنه

چن سالشه
من استفاده می کنم از سهمم ولی برای خرید کتاب و جزوه و پاستیل ^__^
بیست و سه ... مطمئناً در دسته ی پیر دخترانی که احتیاج به خویشتن دوستی دارن قرار نمی‌گیره
پاستیل خوب امدی خخخخخخ
:)
بلی بلی

افراد علاقه مندی های متفاوت بدارندی
^__^
اره دقیقا هرکی یه طوری دوس داره زندگی کنه
^__^
سلام

هیهات از افتقار من و احتشام دوست :|



+بازم عذرمیخوام بابت درخواست حذف ، ناراحت که نشدید ان شاء الله ؟! :)




سلام
هیهات واقعا.... :)
نه ناراحت نشدم فقط علتشو متوجه نشدم...حتما مصلحتی در نظر داشتید دیگه
راستی یادم رفت بگم من کامنت شما رو می تونم حذف بکنم ولی اصلاح متن شو نمی تونم انجام بدم. بیان نمی ذاره دست به محتوای کامنت بزنیم
خوبه ادم به خودش برسه..اما من در این مورد یه کم که نه خیلی خستم
مثل منی تو ^__^
من با گزینه اول موافقم. آدم باید به خودش برسه :))
شبیه خواهری هستی پس^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan