روزت مبارک !!!!

هرگز به یک مقام قضایی (در هر درجه ای که باشه...دادیار، بازپرس، دادستان، دادرس و الخ از درجات قاضی جماعت) روز وکیل رو تبریک نگید. 

این کار مثل اینه که به یه دکتر روز پرستارو تبریک بگید...البته دکترا چون شاَن خودشونو توی جامعه تثبیت کردن در صورتی که همچین حرکتی در برابرشون زده بشه جوری با نعل دست می کوبن تو صورتتون که هیچ وقت یادتون نره ولی یه قاضی بی نوا چون بلا گردون نظام محسوب میشه و محبوبیتی هم نداره شاَنش هم اصولا رعایت نمی شه مجبوره یه لبخند مسخره ی مصنوعی بزنه و ازتون تشکر کنه ولی حتما توی دلش به بی سوادی شما که فرق قاضی و وکیل رو نمیفهمی می خنده شایدم دو سه تا فحش بوق توی دلش نثارتون کنه... 

مخلص کلوم اینکه انسون باشید و شان مشاغل مختلفو درست رعایت کنید ^__^

روزت مبارک
:))))))

دخترخالم وکیله
یادم رفت تبریک بگم
بنظرت الان بگم؟
:دی
روز من نیییییست 
شکلک کندن مو و حرص خوردن :))))
البته الان دو روز گذشته( منم این پست رو دیر منتشر کردم به عللی) ولی بهتر از تبریک نگفتنه حالا می خوای بگو و در تبریکت تاخیر رو ذکر کن ^__-
ولش کن حوصله ندارم
:|
هنوز دانشجوعه
وکیل شد میگم
خخخخخ
عاشقتم ...
تا اون موقع استراحت کن ^__^
خدا رو چه دیدی شاید یهو زد و وکیل نشد مجبور نشدی بهش تبریک بگی
عه واقعا دو روز پیش بود؟ من فک کردم یه هفته‌ای گذشته وگرنه دو روز پیش قصد کردم بیام بهت تبریک بگم!!! خدا رحم کرده وگرنه من بودم و نعل دست سه‌رک خاتون :)))
بی‌سوادی ما جای خود ولی خوب میگن روز حقوقدان دیگه، قاضی‌هام که از همه بهتر حقوق بلدن ;)

روز شما کیه پس؟؟؟

خخخخخخ
نه بابا می گم که ما مظلوم تر از اینیم که اعتراض کنیم مثلا همین دادیار بنده خدا که خانم بود هشت ماهه باردار بود توسط یکی از اشرار با چاقو مورد حمله قرار گرفت و تا پای مرگ رفت دو هفته بعد خبرش توی بیست و سی به صورت سربسته گفته شد هیچی به هیچی مگه اعتراض کرد؟ نع...یه چیزیم بدهکار شد -__-
ای بابااااا نگو این جوری شما استاد مایی بی سواد چیه دختر!؟
نه راستش روز تاسیس کانون وکلا توسط دکتر مصدقه و عنوان دقیقش روز وکیله نه روز حقوق دان ^___^
ما روز نداریم :(
به دوستان وکیلیتون روز وکیل رو تبریک میگم  خانم قاضی

دلتون شاد!!!
روزشون مبارک 
من هنوز قاضی نشدم : )
دل شما هم شاد...
نکته آموزنده ای بود :)

متشکرم
قابلی نداشت : )
خب چه اشکالی داره که به یه قاضی بگیم وکیل؟ قدیما به نماینده مجلسا میگفتن وکیل :|
شاید مثل این باشه که به یه استاد دانشگاه روز معلم رو تبریک بگیم :| :| 

میگم به اونایی که حقوق خوندن هم باس تبریک گفت؟!
به نظرتون واقعا تفاوت ندارن؟ 
من دیگه حرفی ندارم ... مثال هایی که گفتی فررررررق مکوله 
همون پرستار و پزشک دقیق تر تفاوت شونو نشون می ده 
همممم شاید بشه به حقوق خوان ها روز وکیل رو تبریک گفت بلاخره بالقوه وکیلن
چشم چشم ^_^
چشمت بی بلا مهربون جانم *__*
سلام

هفته قوه قضائیه چی ؟ اون موقع اشکال نداره ؟ :)
سلام
داریم مگه؟ من که ندیدم تو تقویم :)

هفته قوه قضائیه یکم الی هفتم تیر :) 
بعضیا هم میگن سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲تن از یارانش روز قوه قضائیه :)
ولی من اولی(هفته قوه قضائیه) رو دیدم و شنیدم .
آهان چه خوب
ممنون که گفتید ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan