مثبت بی نهایت تُهی ...

حالم یه جوریه که نه می تونم بگم داغونم نه می تونم بگم روبه‌راهم :(

انگار یه سیاه‌چاله ی سرد و تاریکم... 

پر از سکوت و سکون ...

تهی از غم وشادی...

پر از خالی...

...


چه حس بدی!

امیدوارم حالتون زودتر خوب بشه

دلتون شاد
بعضی حالا خوب و بد ندارن هستن... رفتنی نیستن 

دل شما هم شاد 
خوبی؟! :(
زنده م :)
سعی نکن عادت کنی به این وضع 
:|
من سعی نمی کنم عزیز ...این وضع سعی می کنه دست از سرم برنداره 
تو هم سعی نمیگکنی که از این وضع در بیای
اتفاقا بسیار سعی کردم...
ما تو خوابگاه اینجور وقتا میگفتیم دچار آن رگ پنهان رنگ ها شده ام :|
چه اصطلاح جالبی :)
آقا چرا از دورهمی وبلاگی ننوشتی؟؟؟؟؟؟
از وبلاگ گندم به وبلاگ حریر راه یافتم و آنجا از ماجرا باخبر گشتم :||

حس باحالی می‌تونه باشه! ولی یه کوچولو ترس داره.
سلااااام بر بلاگر دوست داشتنی من... 
راستش می خواستم بنویسم اما بچه ها انقدر خوب نوشته بودن من هر چی می نوشتم تکراری بود و لطفی نداشت...
منم اولین باری بود که چنین دورهمی رو تجربه می کردم واقعا استرس داره ... ترس از اینکه آدم با بچه ها جوش نخوره و اون جو صمیمانه ای که باید ایجاد بشه درست نشه و... 
اما در نهایت تجربه ی قشنگی بود ... یکی از کسانی که دوست دارم توی یکی از این دورهمیا ببینم تویی عزیزم ^__^
 :(
بخند جانکم دنیا دو روزه ...
من فقط پست حریربانو رو خوندم و بعله معلومه تجربه‌ی قشنگی بوده! تجربه‌های قشنگت زیااااد :)

چقد خوب همون حس منو گفتی! ترس از اینکه آدم با بچه‌ها جوش نخوره و اون جو صمیمانه‌ای که باید ایجاد بشه درست نشه... :)))
ممنون عزیز دل تو هم همین طور
بعضی وقتا باید آدم خودشو بندازه توی ترسش تا تجربه های جدید و ناب ارزشمند به دست بیاره :)))
چی شده قاضی اعظم؟
هیچی سردبیر اعظم :))
یکم در خودم فرو رفتم...به یک عدد موچین احتیاج عست گویا 
^__-
موچین بدم خدمتتون؟ :)
شما اگر لطف کنی چال لپت رو برام بفرستی ممنون میشم 
*__*
نه دیگه
بیخیال اون شو
اون برندمه :)
راست می گی منم همچین برندی داشتم روش حساس بودم شدییید ... ^__^
آیت الله مجتهدی تهرانی(ره) گفتند:

کسی که زیاد استغفار کند 4خاصیت دارد:

1) رهایی از غم و غصه

2) احساس امنیت

3) نجات از تنگناهای زندگی

4) زیاد شدن روزی


( به تعبیر استاد برجسته مرحوم آیت الله بهجت: هر جا کم آوردی، حوصله نداشتی، گرفته بودی، پول نداشتی، باطریت تموم شد تسبیح را بردار و صد مرتبه بگو استغفر الله ربی و اتوب الیه ... آروم می شوی ... استغفار فقط برای توبه و آمرزش از گناهان نیست... )

کار ما از استغفار گذشته حاج آقا اخراج شدیم گویا : (
:))))
:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan