غرور

غرور در برابر هممممممممه خوبه...
اگر مغرور نباشی فکر می کنن کمی، فکر می کنن آویزونی، فکر می کنن ارزونی یا بی ارزشی، فکر می کنن معصوم نیستی...
زندگی به من یاد داد در برابر همممممممه مغرور باشم...
اما همین زندگی به من یاد داد دو جا حق ندارم مغرور باشم...
یعنی دوجا غرور شکر خوردن اضافیه...یکی در برابر خدا که خالق غروره؛ یکی در برابر مادر که یه تیکه از خداست و رب النوع گذشت و عدم تکبره... 
چه جوری دل مون میاد در برابر این فرشته های نازنین متکبر باشیم و بعد از هر اشتباهی فورا به دست و پاشون نیفتیم و شکر قهوه ای نخوریم؟ چه جوری دل مون میاد به خاطر غرور لذت بوسیدن پاهای خسته شونو از دست بدیم؟
جون هر کی دوست دارید... شمارو به هر کی می پرستید در برابر همممممه مغرور باشید ولی در برابر مادرتون نه؛ در برابر مادرتون خاک و غبار زیر پا باشید... وگرنه یه روزی باید حسرت شو بخورید...

البته غرور داریم تا غرور ولی خب موافقم.
غرور در برابرِ مادر واسم تعریف نشده‌ست...
می دونی به عنوان آدمی که اصلااااا نمی دونست غرور یعنی چی و از طرف آدمای دیگه از هر نوعی به خاطر این بی غروری خعلی خعلی ضربه خورد دیگه تفکیکی بین غرور و نوع آدما قایل نیستم ...
نمی دونم چطوری واسه بعضیا غرور در برابر پدر و مادر تعریف می شه... اصلا نمی شه!
غرور همه جا شکر خوردن اضافیه
غرور خوب نیست . غرور کثیفی و سیاهیه
اگر کسی برات مغرور شد دلیلی نداره تو ام مغرور بشی
مثل اینکه کسی لجن سرش میماله مام بریم بمالیم
صرفا ازش فاصله بگیر
غرور سمه! سم!
در برابر آدمایی که بی غروری و بی آلایشی تو رو ضعف و بی ارزشی  تو می بینن و مستمسک سوء استفاده و ضربه زدن به تو قرار میدن اتفاقا غرور خعلیم خوبه و چون امروز روز همه ی مردم لایق این غرورن به نظرم نمی تونم اصصصصلا باهاتون موافق باشم...شاید اگر همون دختر یک سال پیشم بودم به شدت موافق با شما بودم اما حالا...
خب دیگه بدتر
اگر قبلا با من موافق بودی و الان مخالف یعنی تسلیم شدی و مغرور ها پیروز شدن . یعنی تو که رفتار درست داشتی تصمیم گرفتی که کسانی که رفتار غلط دارند رو پیروز کنی و در اصل اونا برنده شدن.
راهش این نیست
راهش اینه که از ادم مغرور فاصله بگیریم و بگیم اگر ازت فاصله می گیرم علتش غرور مزخرفته که داری. هر زمان کم شد بیا با هم در مورد دوستی و ارتباطمون حرف میزنیم
من همیشه فاصله می گیرم . خودم مغرور نمیشم!
شایدم من اشتباه بکنم ... ولی فعلا رویه م این طوری شده...
گاهی آدما در برابر حجم زیاد اندوه تسلیم میشن و انگیزه ای برای مبارزه با بدی ندارن…
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan