خوشبختی های کوچولو کوچولو

صبح زود باشه. خورشید در حال طلوع کردن دامن طلایی شو روی دریا پهن کرده باشه. تو روی ماسه های خنک چهارزانو نشسته باشی و امواج اهلی دریا برات صدف های ریز و درشت پیش کش کنن.تمام منظره ی روبه روی نگاهت رو با جزییات روی صفحه ی سفید و خالی ذهنت نقاشی کنی؛ بعد چشماتو ببندی و با تمام وجود بوی دریا رو با تک تک سلول های بدنت لمس کنی. صدای امواج دریا و مرغ های دریایی رو مثل گوشواره به گوشت بدوزی و احساس کنی خوشبختی از لابه لای انگشت های دستت روی ماسه های زیر پاهات چکه می کنه...
وای دریایییییی؟؟؟
خوشششبحالت؛ دریا، طلوع، ساحل!
نه دریا نیستم ولی یاد یه خاطره دریایی افتادم هوس کردم پست بذارم براش :( 
خعلی خعلی دلم دریا می خوادااااا
چقد رمانتیک
ممنون ^__^
دریا و صدای زیباش ..
خیلی دوست دارم
صدای دریا یکی از صداهای خعلی خعلی آرامش بخش محسوب می شه ...
آخی عزیزم الان دریا خیلی طوفانیه و سرده ولی ان شاءالله زودی بری دریا کنارش قدم بزنی و از آبی بیکران دریا لذت ببری خیلی خوبه 😍
واقعا دلم برای دریا تنگ شده هاااا 
دلم سکوت و آرامش و تنهایی می خواد :(
من هنوز دریای شمال رو ندیدم
فقط بندر بوشهر رو دیدم در کودکی، اونم فقط بوی زحم ماهی و کشتیهای تجاری و صنعتی ازش یادمه:/
یعنی تصویر دریا در ذهن من بر فناست!
عاخ عاخ چه تصویر داغونی...این دفعه برو ساحل رامسر حس و حالت عوض می شه ان شاالله
دقیقا همون موقع هم چشم باز کنی و ببینی یه مشت آت و آشغال رو دریا با خودش آورده و انداخته تو دامنت!

خخخ
(ستاد حال خوب مردومو خراب کن)
چه بی احساس :)
منم دریا رو ندیدم :)
اصلا؟ چه جالب! 
یکی از اون ۱۳ مورد واسه نفس کشیدن همین بود دیگه!

این واسه خیلی وقتِ پیش هست :)
http://complex-life.blog.ir/1396/04/02/مثل-تو
عه عااااره راست میگی یادم نبود :) 
ان شاالله زودی می ری دریارم می بینی ...فقط یه ساحل تمییز برو که تو ذوقت نخوره ؛ )
از دریا فقط یه ماهی قرمزی که گرفته بودم و با دستام خفش کردم یادمه :)
یا خدااااا چه خشن!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan